Lewis Hamilton po incidentu s Massou v Suzuce uvedl, že ve vibrujících zpětných zrcátkách za sebou na konci dlouhé rovinky nic neviděl. Podle Martina Whitmarshe by na to budoucí pravidla měla myslet.
Podle šéfa McLarenu se situace se zpětnými zrcátky v F1 za poslední léta zlepšila - minulý rok bylo například jejich uchycení povinně přesunuto z bočnicových panelů na kokpit - jejich viditelnost je ale stále problém a něco je s tím třeba udělat.
"Ve srovnání se starou školou před 20 lety jsou velká. Z pohledu vibrací však neděláme dost. Pokud se zeptáte kteréhokoliv pilota, řekl by vám, že na rovince nejsou kdovíjak skvělá. Normálně podle nich rozpoznávají akorát barvy: 'Je tam nějaká barva, znamená to tedy, že za mnou je auto.' Možná to je něco, na co se musíme zaměřit," říká Whitmarsh.
"Myslím, že Lewis byl v tu chvíli rozptýlen, věděli jsme, že má defekt a on věděl, že musí s vozem zacházet opatrně. Domnívám se tedy, že můžete mít vždy větší, lepší a lépe umístěná zrcátka a vždy je můžete sledovat ještě pozorněji. Ale to je jen jedna z věcí," dodává šéf McLarenu.
Red Bull vstupuje do nové éry po nečekaném odvolání Christiana Hornera, který stál v čele týmu od jeho začátků ve Formuli 1. Jeho nástupcem se stal Laurent Mekies, který do nové role nastoupil už pouhých 24 hodin po oznámení změny a nyní ho čeká spousta úkolů.
Po několika těsných soubojích na trati mezi Piastrim a Norrisem se znovu otevírá otázka vnitrotýmové dynamiky v McLarenu. Vzhledem ke konkurenceschopnosti obou jezdců se podobná situace může v budoucnu opakovat.
Překvapivé odvolání Christiana Hornera z Red Bullu může souviset se změnami ve vlastnické struktuře mateřské společnosti. V zákulisí se spekuluje, že právě nové mocenské rozložení mezi rakouskou a thajskou stranou mohlo být rozhodující ranou pro dlouholetého šéfa týmu.
Dr. Helmut Marko zavzpomínal na více než dvacet let trvající spolupráci s Christianem Hornerem, se kterým společně vybudovali z Red Bullu špičkový tým Formule 1. Jejich odlišné přístupy se často doplňovaly a stály za klíčovými rozhodnutími, která Red Bull dovedla k vrcholu.
Christian Horner sehrál klíčovou roli při uzavření dohody s Hondou, která Red Bull vrátila na špičku F1. Právě toto partnerství odstartovalo novou éru dominance týmu.
Günther Steiner vyjádřil překvapení nad nečekaným odchodem Christiana Hornera z čela Red Bullu a označil ho za výrazný otřes pro tým. Podle něj bude těžké nahradit lídra, který byl symbolem stability.
Bývalý jezdec F1 Jolyon Palmer označil penalizaci Oscara Piastriho po Velké ceně Velké Británie za „extrémní, mírně řečeno“. Trest vyvolal mezi odborníky a fanoušky kontroverzi.
James Vowles poskytl nejnovější zprávy o své manželce Rachel Rolph a jejich novorozeném miminku. Ve veřejném prohlášení vyjádřil radost a vděčnost za zdraví celé rodiny a podělil se o první dojmy z otcovství.
Andrea Kimi Antonelli začal svou kariéru ve Formuli 1 slibně, ale nyní čelí obtížím. Mercedes věří, že mu pomůže tyto problémy překonat a vrátit se zpět na vítěznou cestu.
McLaren suverénně vede šampionát konstruktérů a Lando Norris si je vědom, jaké štěstí má s monopostem MCL39. Tento vůz mu dává potřebnou rychlost a jistotu k tomu, aby tým mohl bojovat o titul.
Christian Horner nezůstal jediný, kdo opustil Red Bull, společnost s ním opustili i dva další členové vrcholového managementu. Tým tak čelí největšímu otřesu ve vedení od svého vstupu do Formule 1.
Martin Brundle se domnívá, že problémy Red Bullu začaly po odchodu Christiana Hornera, který byl klíčovým stabilizačním prvkem týmu. Podle něj tým od té doby postrádá vedení a soudržnost, což se odráží i na trati.