Seriál Formule 1 po závodu Japonsku pokračuje bez přestávky hned tento víkend v Koreji. Kam FIA umístila DRS zónu?
Do korejského Jeongamu zavítají týmy teprve podruhé. Tamější trať vyžaduje vysokou úroveň přítlaku. Obsahuje rychlé zatáčky, které na pneumatiky kladou vysoké nároky. Pirelli s sebou pro týmy veze to nejměkčí, co má: super-měkkou a měkkou směs, proto můžeme očekávat opět zajímavou podívanou s různorodými strategiemi.
FIA pro tento okruh stanovila jedinou DRS zónu. Časové odstupy se budou měřit na výjezdu ze zatáčky č. 2, piloti svá zadní křídla budou moci aktivovat 350 m za ní na kilometr dlouhé zadní rovince, což by mělo zvýšit šance na předjetí do zatáčky č. 3.
Mapa okruhu v Koreji (podklad: Formula1.com)
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.
Sobotní sprint Velké ceny USA na okruhu Circuit of the Americas přinesl napínavý start, během něhož oba vozy McLarenu čelily komplikacím. K situaci se vyjádřil i poradce Red Bullu Helmut Marko.
Oscar Piastri má v Austinu pomalejší tempo než jeho týmový kolega Lando Norris. Podle šéfa McLarenu Andrea Stelly je za tím kombinace několika faktorů.
Lewis Hamilton měl během sprintu Velké ceny USA v první zatáčce velmi napjatý moment, kdy se musel rychle vyhnout nebezpečné situaci. Halo v této situaci znovu sehrálo svoji roli.
Lando Norris upozornil, že McLaren před Velkou cenou USA čelí výzvám. I přes slibnou startovní pozici za Maxem Verstappenem zůstává tým v napjaté nejistotě.