Dietrich Mateschitz odmítá spekulace, podle kterých by mohl prodat své týmy v F1. Rakušan nehodlá prodávat ani Red Bull Racing ani Toro Rosso. Spolupráci s někým novým však nevylučuje.
Od výrobce energetického nápoje z plechovky k vlastníkovi dvou stáji v F1, z tohož jedné mistrovské, navíc za velmi krátkou dobu. Takový je příběh Dietricha Mateschitze. Konec projektu F1 je navíc v nedohlednu, protože Mateschitz odmítl spekulace, že by hodlal v blízké budoucnosti projekt F1 ukončit (a to jak projekt Red Bull Racingu tak i Scuderie Toro Rosso).
Přitom mladší bratr úřadujících mistrů světa, Toro Rosso, je s prodejem neustále spojován. "Ne," rezolutně odmítl Mateschitz prodej. "I když nějakého partnera bych nevylučoval, ale pouze pokud by se jednalo o partnera." Naposledy se mluvilo o tom, že by měla mít o koupi Scuderie Toro Rosso zájem jistá petrolejářská společnost z Abu Dhabi.
V otázce sponzorů je zatím situace stejná, RBR nastupuje i nadále bez nějakého velkého sponzora. Podle Mateschitze je těžké sponzora najít: "Je těžké někoho najít, je to díky velmi silné pozici značky Red Bull na trhu." Loga Red Bullu jsou na RBR7 opravdu velká, což může potenciální sponzory odrazovat.
Red Bull má na svých vozech momentálně 13 sponzorů - mimo jiné i Total nebo Infinity - jenže ti přispívají do týmového rozpočtu pouze ve výši 24,5 %. "Výnos z investic se odráží na tržním podílu. To se odvíjí od aktuální výkonnosti a výsledků." Zatímco spousta lidí hořekuje nad vysokými náklady ve Formuli 1, nehraje F1 v celkovém maketingovém obraze Mateschitze až tak velkou položku: "Celkové náklady na marketing značky Red Bull jsou desitinásobně vyšší než náklady vynaložené v F1."
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.
Sobotní sprint Velké ceny USA na okruhu Circuit of the Americas přinesl napínavý start, během něhož oba vozy McLarenu čelily komplikacím. K situaci se vyjádřil i poradce Red Bullu Helmut Marko.
Oscar Piastri má v Austinu pomalejší tempo než jeho týmový kolega Lando Norris. Podle šéfa McLarenu Andrea Stelly je za tím kombinace několika faktorů.
Lewis Hamilton měl během sprintu Velké ceny USA v první zatáčce velmi napjatý moment, kdy se musel rychle vyhnout nebezpečné situaci. Halo v této situaci znovu sehrálo svoji roli.
Lando Norris upozornil, že McLaren před Velkou cenou USA čelí výzvám. I přes slibnou startovní pozici za Maxem Verstappenem zůstává tým v napjaté nejistotě.