Dietrich Mateschitz odmítá spekulace, podle kterých by mohl prodat své týmy v F1. Rakušan nehodlá prodávat ani Red Bull Racing ani Toro Rosso. Spolupráci s někým novým však nevylučuje.
Od výrobce energetického nápoje z plechovky k vlastníkovi dvou stáji v F1, z tohož jedné mistrovské, navíc za velmi krátkou dobu. Takový je příběh Dietricha Mateschitze. Konec projektu F1 je navíc v nedohlednu, protože Mateschitz odmítl spekulace, že by hodlal v blízké budoucnosti projekt F1 ukončit (a to jak projekt Red Bull Racingu tak i Scuderie Toro Rosso).
Přitom mladší bratr úřadujících mistrů světa, Toro Rosso, je s prodejem neustále spojován. "Ne," rezolutně odmítl Mateschitz prodej. "I když nějakého partnera bych nevylučoval, ale pouze pokud by se jednalo o partnera." Naposledy se mluvilo o tom, že by měla mít o koupi Scuderie Toro Rosso zájem jistá petrolejářská společnost z Abu Dhabi.
V otázce sponzorů je zatím situace stejná, RBR nastupuje i nadále bez nějakého velkého sponzora. Podle Mateschitze je těžké sponzora najít: "Je těžké někoho najít, je to díky velmi silné pozici značky Red Bull na trhu." Loga Red Bullu jsou na RBR7 opravdu velká, což může potenciální sponzory odrazovat.
Red Bull má na svých vozech momentálně 13 sponzorů - mimo jiné i Total nebo Infinity - jenže ti přispívají do týmového rozpočtu pouze ve výši 24,5 %. "Výnos z investic se odráží na tržním podílu. To se odvíjí od aktuální výkonnosti a výsledků." Zatímco spousta lidí hořekuje nad vysokými náklady ve Formuli 1, nehraje F1 v celkovém maketingovém obraze Mateschitze až tak velkou položku: "Celkové náklady na marketing značky Red Bull jsou desitinásobně vyšší než náklady vynaložené v F1."
Navzdory spekulacím o přestupu k Mercedesu Helmut Marko potvrzuje, že Max Verstappen zůstane u Red Bullu i v sezóně 2026. Fanoušci tak mohou počítat s jeho pokračováním v týmu z Milton Keynes.
Mercedes připouští, že pokles výkonnosti v průběhu sezóny může souviset s některými úpravami, které tým provedl na monopostu W16. Podle inženýra Andrewa Shovlina nyní tým důkladně analyzuje, zda se vývoj vozu neubral chybným směrem.
Lewis Hamilton vzbudil pozornost fanoušků tajemným příspěvkem na sociálních sítích, v němž avizuje oznámení na začátek srpna. Zatím není jasné, čeho se novinka týká, spekulace však okamžitě nabraly na obrátkách.
Šéf stáje Williams James Vowles vyjádřil Carlosi Sainzovi omluvu za nepovedený pitstop během Velké ceny Belgie. Incident, který ovlivnil průběh závodu, přiměl vedení týmu k veřejnému přiznání chyby.
Během dešťového přerušení na Velké ceně Belgie si Nico Rosberg připomněl divokou historku z dětství s Lewisem Hamiltonem. Ukázalo se, že jejich rivalita začala ještě dávno předtím, než se střetli jako soupeři na trati.
Média po celém světě reagovala na odloženou Velkou cenu Belgie ve Spa-Francorchamps. Závod, který se nakonec rozjel, však nesplnil očekávání divoké mokré podívané.
Zatímco nejmladší jezdec startovního pole procházel během belgického víkendu těžkým obdobím jak na trati, tak mimo ni, jeho předchůdce v týmu Mercedes promluvil s dávkou zkušeností a nabídl cenné rady.
Lewis Hamilton po závodě v Belgii zůstává optimistou i přes sedmé místo, kterého dosáhl díky skvělému návratu v poli. Oceňuje svůj výkon a věří, že tým Mercedes postupně najde cestu zpět k předním příčkám.
George Russell potvrdil, že ho tento týden čeká klíčové jednání s Mercedesem kvůli nedávnému ústupu týmu z formy. Cílem bude najít řešení a vrátit se zpět do boje o přední příčky.
Max Verstappen zůstává i nadále vázán smlouvou s Red Bullem, protože letní přestávku tráví mezi nejlepší trojicí šampionátu. Tím nesplnil podmínku pro aktivaci výkonnostní klauzule.
Lewis Hamilton kritizoval odklad startu Velké ceny Belgie, který považoval za zbytečný. Podle něj se tím situace na trati nijak nezlepšila a chyběla konzistence v rozhodování.
Lando Norris sportovně uznal, že Oscar Piastri si vítězství ve Spa plně zasloužil. Přiznal, že ani bezchybný výkon by nestačil, protože Australan zvládl klíčové momenty lépe a celý závod měl pod kontrolou.