Dietrich Mateschitz odmítá spekulace, podle kterých by mohl prodat své týmy v F1. Rakušan nehodlá prodávat ani Red Bull Racing ani Toro Rosso. Spolupráci s někým novým však nevylučuje.
Od výrobce energetického nápoje z plechovky k vlastníkovi dvou stáji v F1, z tohož jedné mistrovské, navíc za velmi krátkou dobu. Takový je příběh Dietricha Mateschitze. Konec projektu F1 je navíc v nedohlednu, protože Mateschitz odmítl spekulace, že by hodlal v blízké budoucnosti projekt F1 ukončit (a to jak projekt Red Bull Racingu tak i Scuderie Toro Rosso).
Přitom mladší bratr úřadujících mistrů světa, Toro Rosso, je s prodejem neustále spojován. "Ne," rezolutně odmítl Mateschitz prodej. "I když nějakého partnera bych nevylučoval, ale pouze pokud by se jednalo o partnera." Naposledy se mluvilo o tom, že by měla mít o koupi Scuderie Toro Rosso zájem jistá petrolejářská společnost z Abu Dhabi.
V otázce sponzorů je zatím situace stejná, RBR nastupuje i nadále bez nějakého velkého sponzora. Podle Mateschitze je těžké sponzora najít: "Je těžké někoho najít, je to díky velmi silné pozici značky Red Bull na trhu." Loga Red Bullu jsou na RBR7 opravdu velká, což může potenciální sponzory odrazovat.
Red Bull má na svých vozech momentálně 13 sponzorů - mimo jiné i Total nebo Infinity - jenže ti přispívají do týmového rozpočtu pouze ve výši 24,5 %. "Výnos z investic se odráží na tržním podílu. To se odvíjí od aktuální výkonnosti a výsledků." Zatímco spousta lidí hořekuje nad vysokými náklady ve Formuli 1, nehraje F1 v celkovém maketingovém obraze Mateschitze až tak velkou položku: "Celkové náklady na marketing značky Red Bull jsou desitinásobně vyšší než náklady vynaložené v F1."
Mercedes už naplno pracuje na nové éře Formule 1, která odstartuje v roce 2026 zásadní změnou technických pravidel. Podle Simoneho Restyho v ní vidí nejen obrovskou výzvu, ale i šanci vrátit se na vrchol, pokud tým správně odhadne vývojový směr.
Red Bull potvrdil, že má připravený nouzový plán pro případ jednozávodního zákazu startu Maxe Verstappena ve Formuli 1. I když je jeho absence nepravděpodobná, tým chce být připravený minimalizovat dopady na šampionát.
Velká cena Kanady je proslulá proměnlivým počasím, které často způsobuje chaos a mění závodní strategie. I letos panuje nejistota zda dorazí déšť, protože v Montréalu nikdy nevíte co přinese další oblak.
Situace Lewise Hamiltona ve Ferrari nabírá na vážnosti, protože sedminásobný mistr světa se zatím nedokázal plně sžít se svým novým vozem pro sezónu F1 2025.
Dvojnásobný mistr světa F1 a bývalý pilot McLarenu Mika Häkkinen vyjádřil překvapení nad tím, že Max Verstappen během Velké ceny Španělska nijak nezpochybnil rozhodnutí týmu Red Bull obout tvrdou směs pneumatik. Podle Fina bylo neobvyklé, že jezdec jeho kalibru nepokusil strategii více ovlivnit.
Přestup k Ferrari měl být pro Hamiltona vrcholem kariéry, ale zatím přináší spíše nejistotu než úspěchy. Sedminásobný mistr světa se stále adaptuje na nové prostředí, což vyvolává spekulace o jeho budoucnosti ve Formuli 1.
Flavio Briatore dal jasně najevo, že Alpine musí v roce 2026 pravidelně bojovat o stupně vítězů, jinak nemá šanci naplnit jeho ambice. Přechodné období končí a tým musí začít dokazovat svou konkurenceschopnost přímo na trati.
Andrea Stella uznává, že řídit dva ambiciózní jezdce bojující o titul je náročné a vyžaduje citlivý přístup. McLaren teď balancuje mezi týmovou rovnováhou a snahou vytěžit maximum z formy Landa Norrise a Oscara Piastriho.
Andy Cowell, šéf týmu Aston Martin F1, uvedl, že Neweyho komentáře o problémech se simulátorem tým motivovaly k rychlejšímu vývoji, který chtějí zvládnout během měsíců místo dvou let.
Ačkoliv se Lewis Hamilton zatím úplně nesžil s novým prostředím ve Ferrari, komentátor David Croft je přesvědčený, že rok 2025 nebude jeho poslední sezónou ve Formuli 1. Podle něj má sedminásobný mistr světa stále dost motivace a odhodlání pokračovat dál.
Fernando Alonso přiznal, že jeho setrvání ve Formuli 1 po roce 2026 bude do značné míry záviset na tom, jak mu sedne nová generace monopostů.
Helmut Marko z Red Bullu zkritizoval rozhodnutí FIA nepenalizovat Charlese Leclerca za kolizi s Verstappenem a označil přístup komisařů za nevyvážený. Incident znovu rozvířil debatu o konzistenci rozhodování, zatímco Verstappen dojel v Barceloně až desátý.