Nick Heidfeld a Timo Glock mluví o svých zájmech o MS v rally. Proč se však nakonec asi nikdy nesvezou?
Během závodního víkendu DTM na německém Oscherslebenu se setkal šéf VW, Kris Nissen, a dva jezdci F1, Nick Heidfeld a Timo Glock. Nissen překvapil nabídkou: "Rád bych Nicka a Tima jednou pozval, aby se svezli s naším autem. Máme tam dvě sedačky, musí se jen domluvit, kdo by řídil a kdo navigoval."
Odpověď Tima Glocka byla rychlá: "Mám teď určitě čas," smál se pilot týmu Virgin. Pak začal vtipkovat, že by mohl vypustit nadcházející závod v Singapuru. I přes tyto legrácky se Timo o rally zajímá a rád by si ji někdy zkusil: "Rád bych někdy řídil auto. Již jednou jsem měl možnost řídit rallyové WRC auto Toyoty z roku 1999 [Corolla WRC - pozn. redaktora], už to bylo skvělé. Je to prostě čistá jízda," říká bývalý tovární jezdec Toyoty.
Toyota Corolla WRC
Opačně situaci vidí bývalý jezdec týmu Renault, Nick Heidfeld. "Bylo by to určitě zajímavé, ale už v televizi mi to příjde trochu nebezpečné, když jedete 200 km/h lesem a vpravo i vlevo jsou stromy." Proto Němec tuto nabídku odmítl. "Z hlediska zábavy by to určitě mělo cenu, ale mám z toho trochu strach."
Na strachu to ztroskotalo i u Tima: "Jak již řekl Nick, člověk by měl mít na paměti také bezpečnostní faktor. Robertu Kubicovi se bohužel stala při rally velmi těžká nehoda. Ale to je součást hry u rallysportu." Proti zkušební jízdě s novým VW Polo R WRC by však Glock nic nenamítal. "Kdybych měl tu možnost auto otestovat, tak bych to rád zkusil."
Foto nového VW Polo R WRC:
Nico Rosberg varuje George Russella během jednání o smlouvě s Totem Wolffem. Doporučuje mu být opatrný a pečlivě zvážit všechny důsledky dlouhodobého závazku.
Fred Vasseur uvedl, že přestože výsledky v Belgii byly různorodé, v týmu panuje pozitivní atmosféra. Všichni jsou optimističtí a plně soustředění na další kroky vedoucí ke zlepšení.
Andrea Stella přiznává, že pokud by chtěl, aby souboj o titul mezi Norrisem a Piastrem byl pohodlný, neplnil by svou roli správně. Intenzita a napětí v boji podle něj znamenají správné vedení a motivaci jezdců.
Gabriel Bortoleto byl po belgickém závodě přesvědčen, že odvedl maximum navzdory nepříznivému výsledku. Jeho týmový kolega Nico Hülkenberg se mezitím upíná k Maďarsku, kde očekává silnější výkon od celého týmu Kick Sauber.
Fintech společnost Revolut se stane klíčovým partnerem týmu Audi F1, který v roce 2026 převezme současný tým Sauber. Audi tak vstoupí do Formule 1 s výraznou podporou ze světa digitálních financí.
Martin Brundle nastínil, co bude klíčové pro Landa Norrise, má-li v letošní sezóně porazit týmového kolegu Oscara Piastriho. Podle bývalého pilota F1 musí Norris ve zbytku šampionátu potvrdit svou zkušenost, jezdeckou vyzrálost a pravidelně přivážet silné výsledky, pokud si chce udržet pozici jedničky v týmu McLaren.
Navzdory spekulacím o přestupu k Mercedesu Helmut Marko potvrzuje, že Max Verstappen zůstane u Red Bullu i v sezóně 2026. Fanoušci tak mohou počítat s jeho pokračováním v týmu z Milton Keynes.
Mercedes připouští, že pokles výkonnosti v průběhu sezóny může souviset s některými úpravami, které tým provedl na monopostu W16. Podle inženýra Andrewa Shovlina nyní tým důkladně analyzuje, zda se vývoj vozu neubral chybným směrem.
Lewis Hamilton vzbudil pozornost fanoušků tajemným příspěvkem na sociálních sítích, v němž avizuje oznámení na začátek srpna. Zatím není jasné, čeho se novinka týká, spekulace však okamžitě nabraly na obrátkách.
Šéf stáje Williams James Vowles vyjádřil Carlosi Sainzovi omluvu za nepovedený pitstop během Velké ceny Belgie. Incident, který ovlivnil průběh závodu, přiměl vedení týmu k veřejnému přiznání chyby.
Během dešťového přerušení na Velké ceně Belgie si Nico Rosberg připomněl divokou historku z dětství s Lewisem Hamiltonem. Ukázalo se, že jejich rivalita začala ještě dávno předtím, než se střetli jako soupeři na trati.
Média po celém světě reagovala na odloženou Velkou cenu Belgie ve Spa-Francorchamps. Závod, který se nakonec rozjel, však nesplnil očekávání divoké mokré podívané.