Bývalý konstruktér týmů Brabham a McLaren, Gordon Murray, se stal poradcem Group Lotus.
Nově tak bude Gordon Murray pracovat jako poradce společnosti pro současné i budoucí projekty. Spolupracovat bude například s Bobem Lutzem nebo Dr. Burkhardem Goeschelem, kteří také patří mezi špičky ve svém oboru.
Murray o svém novém zaměstnání říká: "Po dlouhá léta jsem Lotus obdivoval. K odkazu, který zde zanechal Colin Chapman, mám velký respekt a myslím, že to, co Dany [Bahar] a jeho tým dělají, je velkým přínosem pro tuto značku."
Drží se Champanových principů a dostává obchod na další úroveň, zatímco stále zachovává ducha značky Lotus, a to není snadný úkol! Proto jsem rád, že budu moct Group Lotus pomáhat v jejích projektech."
McLaren MP4/4, který ovládl ročník 1988, je také Murrayho dílem
Gordon Murray patří mezi uznávané konstruktéry minulosti, vítězná auta stavěl pro takové týmy, jako byl Brabham, nebo stále je McLaren.
Mezi jeho mistrovská díla patří například vozy Brabham BT49 a BT52, které vyhrály mistrovství světa v letech 1981 a 1983. Samozřejmě nelze opomenout ani slavný McLaren MP4/4, se kterým v roce 1988 Ayrton Senna vyhrál šampionát. Právě tento vůz vyhrál 15 ze 16 závodů té sezony.
V poslední době se Murray věnoval hlavně své firmě Gordon Murray Design, která se zaměřuje na inovativní městské vozy.
Andy Cowell, šéf týmu Aston Martin F1, uvedl, že Neweyho komentáře o problémech se simulátorem tým motivovaly k rychlejšímu vývoji, který chtějí zvládnout během měsíců místo dvou let.
Ačkoliv se Lewis Hamilton zatím úplně nesžil s novým prostředím ve Ferrari, komentátor David Croft je přesvědčený, že rok 2025 nebude jeho poslední sezónou ve Formuli 1. Podle něj má sedminásobný mistr světa stále dost motivace a odhodlání pokračovat dál.
Fernando Alonso přiznal, že jeho setrvání ve Formuli 1 po roce 2026 bude do značné míry záviset na tom, jak mu sedne nová generace monopostů.
Helmut Marko z Red Bullu zkritizoval rozhodnutí FIA nepenalizovat Charlese Leclerca za kolizi s Verstappenem a označil přístup komisařů za nevyvážený. Incident znovu rozvířil debatu o konzistenci rozhodování, zatímco Verstappen dojel v Barceloně až desátý.
Carlos Sainz promluvil o budoucnosti Williamsu, kam přestoupil na začátku sezony. Podle něj má tým potenciál a odhodlání výrazně se posunout vpřed.
Christijan Albers radí Isacku Hadjarovi, aby raději ukončil smlouvu s Red Bullem, pokud chce v F1 uspět dlouhodobě. Podle něj setrvání u týmu nemusí být pro mladého jezdce tou nejlepší cestou k trvalé kariéře.
Lewis Hamilton skončil v Grand Prix Španělska na šesté pozici, přestože vyrazil z pátého místa na startovním roštu. Navzdory solidní kvalifikaci se mu během závodu nepodařilo udržet tempo, což ho posunulo o jednu příčku zpět. V následném rozhovoru po závodě mu ujely nervy.
George Russell odstartoval sezonu 2025 čtyřmi pódiovými výsledky v šesti závodech, ale Mercedes W16 zůstává silný hlavně v chladnějších podmínkách. Jakmile se oteplí, přichází problémy se stabilitou a pneumatikami, což ohrožuje další úspěchy.
Po náročném španělském Grand Prix je podle Davida Coultharda Lewis Hamilton „vyčerpaný jako po ráně“, přesto však dokázal během střední části závodu držet krok s Charlesem Leclercem, což je podle bývalého jezdce pozitivní signál.
Valtteri Bottas v podcastu Beyond The Grid otevřeně popisuje snahu o návrat do Formule 1, přičemž zmiňuje osobní překážky v jednáních s Red Bullem i další možné cesty přes Cadillac nebo Alpine. Zůstává motivovaný a nevylučuje ani přesun do IndyCar.
Lewis Hamilton se setkal s britským premiérem Sirem Keirem Starmerem v rámci své iniciativy Mission 44, jejímž cílem je zlepšit vzdělávání mladých lidí po celém světě. Sedminásobný šampion tak opět ukázal, že své jméno využívá i k prosazování společenských změn mimo svět Formule 1.
Velká cena Španělska přerostla v drama, jaké Formule 1 dlouho nepamatovala. Max Verstappen v závěru závodu narazil do George Russella, obdržel penalizaci, tři trestné body a přišel o klíčové body do šampionátu. „Nevím, jaký druh špatného úsudku nebo myšlenkového procesu se v něm odehrával. A pak, jak se říká, se rozpoutalo peklo,“ komentoval incident Helmut Marko, poradce Red Bullu.