Renault bude až do konce roku 2012 nastupovat se svým revolučním řešením výfuků ústících v přední části vozu u bočnicových panelů, přestože si v červenci vyzkoušel i tradiční řešení.
Podle šéfa týmu Erica Boulliera může tým ze současného řešení vyždímat ještě více výkonnosti: "Věříme, že naše výfuky vpředu stále mají potenciál, i když jsme ve vývoji občas sáhli vedle. Chystáme pár dobrých vylepšení. Zůstaneme tedy u nich a pravděpodobně je budeme využívat až do konce sezóny."
Renault během zmatků ohledně mapování motorů a jejich dočasného omezení narychlo vyvinul konvenční verzi výfuků ústících na zádi vozu. Ke slovu se dostala během testů na letištní rovince a také během tréninků v Silverstone, kdy se tým snažil vyhodnotit její potenciál. Přesto dále pracoval i se svou letos tradiční verzí.
Výfuky vzadu - typické pro monoposty všech týmů, pro Renault R31 ovšem unikátní
"Během diskusí ohledně mapování motorů jsme strávili hodně času vývojem výfuků ústících na zádi," přiznává Boullier. "Ve stejném čase jsme ale také vylepšili tunel a setrvali u vývoje předních výfuků."
Renaultu ale v posledních závodech dochází dech a s výkonností jde dolů. Pro Belgii chystá rozsáhlý balík vylepšení (psali jsme zde), který by mu měl pomoci nalézt formu z počátku sezóny a popasovat se s Mercedesem o čtvrté místo v Poháru konstruktérů.
Zak Brown znovu rozdmýchal spekulace o budoucnosti Maxe Verstappena a jeho možném odchodu z Red Bullu. Šéf McLarenu naznačil, že přestup k Mercedesu není mimo hru, čímž opět rozvířil dění v paddocku.
Oliver Bearman otevřeně promluvil o finančních obětech, které jeho rodina podstoupila, aby mu umožnila nastartovat závodní kariéru. Zároveň sdílel, jaký zlomový moment mu přinesl klíčovou příležitost a jak se musel psychicky připravit na náročnou debutovou sezónu ve Formuli 1 s týmem Haas.
Adrian Newey od svého příchodu do Aston Martinu před sezonou 2025 nezná odpočinek a pracuje naplno. Jeho cílem je co nejrychleji posunout tým mezi špičku formule 1.
Ferrari údajně připravuje vylepšení posilovače řízení u svého vozu SF-25 na nadcházející Velkou cenu Maďarska. Tato změna by mohla zlepšit ovladatelnost a výkon týmu na technickém okruhu.
Valtteri Bottas prozradil, že během povinné vojenské služby ve Finsku absolvoval výcvik ostřelovače, který mu pomohl lépe zvládat tlak i soustředění. Klid a přesnost z armády dnes využívá i v kokpitu formule.
Situace uvnitř Red Bullu se dál komplikuje. Ralf Schumacher je přesvědčen, že pokud se tým rychle nestabilizuje, Max Verstappen z něj odejde.
Yuki Tsunoda si při návštěvě italského jezera Como vybral slabší chvilku. Jeho mobilní telefon zmizel neznámo kam. Mladý japonský jezdec však situaci bere s nadhledem a místo paniky se obrátil na své fanoušky s prosbou o pomoc při hledání.
Známý komentátor F1 Martin Brundle rozebral rozhodnutí Christiana Hornera a poukázal na moment, který považuje za zásadní pochybení v řízení týmu Red Bull.
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.
Sebastian Vettel je mimo Formuli 1 už tři sezóny a kolem jeho návratu dlouho panovaly spekulace. Nyní učinil konečné rozhodnutí ohledně možného comebacku.
Před deseti lety nás navždy opustil Jules Bianchi. Zemřel na následky zranění z Velké ceny Japonska 2014, která navždy změnila Formuli 1.