Pilot stáje Virgin, Jerome ď Ambrosio, si nedělá starost s budoucností ve formuli 1, spíše se soustředí na závěr letošní sezony a na získávání dalších zkušeností s vozem F1.
Jerome ď Ambrosio se soustředí především na závěr sezóny tak, aby pro tým získal co nejlepší výsledek. O svou budoucnost ve formuli 1 nemá žádny strach.
I když si belgický pilot odnesl tři dosavadně nejlepší umístění týmu v závodech: čtrnácté místo z Austrálie a patnáctá místa z Monaka a Kanady, je to právě jeho týmový kolega Timo Glock, který podepsal smlouvu s týmem až do roku 2014. Jerome se o své budoucnosti u týmu dozví až v závěru sezóny.
Přesto se mladý pilot necítí být pod tlakem a s budoucnosti si hlavu neláme: „Je zřejmé, že v současné době s týmem diskutujeme, ale jsem spíše velmi soustředěný na závěr sezony a na mou práci. Boullier a Gravity pracují na znění mé smlouvy a připravují veškeré podklady,“ řekl pilot pro Autosport.
„Jsem potěšen pokrokem. Za těchto podmínek, jsem poměrně spokojení s tím, jak věci jdou. Jako nováček, musím shromažďovat především potřebná data ze všech závodů, proto mě letní pauza přišla vhod, abych mohl načerpat nové síly do zbytku sezóny. Především bych chtěl všechno to, co jsem se naučil zúročit v domácím závodě ve Spa.“
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.