Pilot stáje Virgin, Jerome ď Ambrosio, si nedělá starost s budoucností ve formuli 1, spíše se soustředí na závěr letošní sezony a na získávání dalších zkušeností s vozem F1.
Jerome ď Ambrosio se soustředí především na závěr sezóny tak, aby pro tým získal co nejlepší výsledek. O svou budoucnost ve formuli 1 nemá žádny strach.
I když si belgický pilot odnesl tři dosavadně nejlepší umístění týmu v závodech: čtrnácté místo z Austrálie a patnáctá místa z Monaka a Kanady, je to právě jeho týmový kolega Timo Glock, který podepsal smlouvu s týmem až do roku 2014. Jerome se o své budoucnosti u týmu dozví až v závěru sezóny.
Přesto se mladý pilot necítí být pod tlakem a s budoucnosti si hlavu neláme: „Je zřejmé, že v současné době s týmem diskutujeme, ale jsem spíše velmi soustředěný na závěr sezony a na mou práci. Boullier a Gravity pracují na znění mé smlouvy a připravují veškeré podklady,“ řekl pilot pro Autosport.
„Jsem potěšen pokrokem. Za těchto podmínek, jsem poměrně spokojení s tím, jak věci jdou. Jako nováček, musím shromažďovat především potřebná data ze všech závodů, proto mě letní pauza přišla vhod, abych mohl načerpat nové síly do zbytku sezóny. Především bych chtěl všechno to, co jsem se naučil zúročit v domácím závodě ve Spa.“
Lando Norris zazářil ve druhém tréninku GP Itálie v Monze, když zajel nejlepší čas a potvrdil konkurenceschopnost McLarenu. Druhý skončil Charles Leclerc na Ferrari. Kimi Antonelli opět v problémech.
Charles Leclerc přiznal, že po nehodě na GP Nizozemska zůstal sedět na svahu, protože jediná cesta zpět do garáže Ferrari vedla přes zaplněnou tribunu. Podle něj šlo o pragmatické a bezpečné rozhodnutí, aby se vyhnul riziku mezi diváky.
Lewis Hamilton a Charles Leclerc začali domácí Grand Prix Ferrari ve velkém stylu, když obsadili první dvě místa v úvodním tréninku. Tímto výsledkem potěšili tisíce fanoušků na tribunách a ukázali, že tým má na startu víkendu výraznou sílu.
Krátce poté, co byl jmenován prvním testovacím jezdcem Cadillacu pro F1, udělal Colton Herta další významný krok směrem ke svému cíli závodit v šampionátu Formule 1.
Max Verstappen varuje před přílišnými změnami formátu F1, včetně kratších závodů a více sprintů. Podle něj je třeba zachovat tradiční podobu šampionátu.
Šéf Formule 1 Stefano Domenicali naznačil, že sport může v budoucnu čekat výrazná úprava podoby závodních víkendů. Cílem má být větší zapojení fanoušků, přičemž Domenicali tvrdí, že většina účastníků je těmto plánům nakloněna.
Liam Lawson po incidentu s Carlosem Sainzem na Velké ceně Nizozemska uvedl, že nechápe, proč je Španěl rozrušený, protože šlo o běžný závodní souboj.
Isack Hadjar z týmu Racing Bulls přiznal, že i přes nejistotu ohledně své budoucnosti před sezonou Formule 1 v roce 2026 zůstává klidný a vyrovnaný.
Šéf Formule 1 Stefano Domenicali potvrdil, že tři stávající okruhy projevily zájem vrátit se do závodního kalendáře.
Jacques Villeneuve varuje, že Ferrari před domácí Monzou čelí velkému tlaku. Podle něj mohou očekávání tifosi ovlivnit výkony týmu.
Lando Norris musel v Zandvoortu předčasně odstoupit kvůli úniku oleje, zatímco se snažil dotáhnout na týmového kolegu Oscara Piastriho. Nadějný závod se tak proměnil v hořké zklamání pro britského jezdce.
Lewis Hamilton přiznal, že Ferrari čelí před domácím závodem v Monze obrovskému tlaku, a to zejména on sám. Podle něj půjde kromě výkonu vozu i o zvládnutí emocí a očekávání fanoušků.