Okruhy v Macau, na Nordschleife a v Suzuce patří mezi nejoblíběnější Nicka Heidfelda. Uměl by si však velmi dobře představit i závod v New Yorku.
Nick Heidfeld patří mezi nejzkušenější piloty v poli F1. Během své kariéry zažil již mnoho tratí. Pokud se ho zeptáte na jeho nejoblíběnější okruhy, tak vám 34 letý Němec řekne tři favority: Nordschleife na Nürburgringu je pro Nicka číslem jedna, pak jsou Macau a Suzuka.
Jezdec Renaultu pro server formula1.com říká: "Nordschleife je nejlepším okruhem na světě. Kdybych měl designovat svoji oblíbenou trať, tak bych vzal kompletní Nordschleife, Macau - moji druhou nejoblíbenější trať - a velkou část Suzuki. Pro mě jsou esíčka ze Suzuki takřka nepřekonatelné."
"Nevím, jakou další trať bych ještě přidal. Mám rád většinu tratí a těším se na to, až budu moci poznat nové tratě. Například se již hodně těším na Indii." Nick zkrátka přivítá každou další premiéru, například vstup na východní pobřeží Spojených států. "Před nějakou dobou tu byly diskuze, jestli by se nemělo jet v New Yorku. Byla by to fantastická kulisa.
Lewis Hamilton promluvil o svých plánech do budoucna a možné době odchodu z Formule 1. S nadsázkou přiznal, že se při rozhodování o ukončení kariéry možná nechá vést tím, jak dlouho bude na trati stále aktivní jeho rival Fernando Alonso.
George Russell nebude před Velkou cenou Ázerbájdžánu plnit své mediální povinnosti. Všechny rozhovory a tiskové aktivity tak v Baku zůstanou na jeho týmovém kolegovi Kimim Antonellim.
Zak Brown naznačil, že spolupráce Maxe Verstappena s McLarenem v budoucnu není vyloučená, zejména po návratu týmu do vytrvalostních závodů v roce 2027.
Max Verstappen překvapil svět Formule 1 vítězstvím v Monze, ale podle Ralfa Schumachera nebude mít jednoduchou cestu k dalšímu úspěchu v Ázerbájdžánu, a to ani McLaren.
Zak Brown naznačil, že Lando Norris a Oscar Piastri by v budoucnu mohli reprezentovat McLaren i na legendárních 24 hodinách Le Mans.
Pro Lewise Hamiltona se po slabších začátcích sezony začíná rýsovat světlo na konci tunelu. Lepší výkony během Velkých cen Nizozemska a Itálie naznačují, že britský závodník začíná nacházet rytmus a konkurenceschopnost vozu.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.