Stálice F1, Rubens Barrichello, nepočítá s tím, že by v roce 2014 ještě jezdil v F1. Místo toho se vidí v Disneylandu na horské dráze.
Rubens Barrichello momentálně bojuje o svoji budoucnost u Williamsu. Brazilec v kvalifikacích prohrává se svým týmovým kolegou, Pastorem Maldonadem, 5:6, a tak na svém voze již nechce žádné další experimenty, aby se toto skóre ještě nezvětšovalo v jeho neprospěch. 39 letý závodník dal již dříve najevo, že by u Williamsu rád podepsal novou dvouletou smlouvu.
Jak však řekl pro 'Globo Esporte', tak jistý si touto záležitostí vůbec není. "V F1 jsou pořád nějaká překvapení, nikdo vám nemůže garantovat, že vaše místo je jisté. U top týmů je vše napevno, ale u týmů ze středu pole vše záleží i na dalších faktorech. Vše je možné."
Rubens je však v F1 spokojený a chtěl by prodloužit svůj rekord nejdéle jezdícího jezdce. Sám však již cítí, že by už nechtěl zažít v roli závodního jezdce velkou změnu, která se v F1 chystá od roku 2014, kdy se přejde z motorů V8 o objemu 2,4l na motory V6 o objemu 1,6l s turbem.
"V éře motorů V6 již pravděpodobně nechci jezdit. Za 3 roky již nebudu v F1, budu tak maximálně v Disneylandu, budu jíst hamburgry a jezdit na horské dráze," uzavřel jezdec Williamsu.
Michael Schumacher ukončil svou kariéru ve Formuli 1 na konci roku 2006 jako jeden z nejúspěšnějších jezdců historie, když dosáhl téměř všech možných triumfů v tomto sportu.
Lewis Hamilton čelí ve Ferrari obrovské výzvě – v legendárním týmu z Maranella se pokusí dosáhnout historického osmého titulu mistra světa, zatímco očekávání fanoušků i tlak konkurence neustále rostou.
Mercedes odhalil první snímky svého nového monopostu W16, se kterým do sezóny 2025 vstoupí George Russell a talentovaný nováček Andrea Kimi Antonelli. Stáj ze Stuttgartu se chystá na další boj v královně motorsportu a naděje vkládá do kombinace zkušeností a mladé dravosti.
Aston Martin v neděli představil svůj nový monopost AMR25 včetně hlavních inovací na svém na autě. Předsezónní představení monopostů obvykle odhalují jen minimální detaily o technických novinkách, přičemž skutečné změny jsou většinou známé až během předsezónních testů.
Carlos Sainz se připojil k George Russellovi jako jeden z mála aktivních jezdců F1, kteří se podílejí na vedení organizace hájící zájmy pilotů.
Lewis Hamilton stojí před jednou z největších výzev kariéry – uspět ve Ferrari, kde mnoho legend na titul nedosáhlo. Sedminásobný šampion si uvědomuje náročnost adaptace a s respektem vzhlíží k těm, kteří to zkusili před ním.
George Russell věří, že Mercedes zahájí nadcházející sezónu silněji než v minulých letech a vyhne se problémům, které tým sužovaly u jejich vozů.
Před startem sezóny 2025 ve Formuli 1 vzbudila FIA rozruch svými kroky k omezení jezdců, které vyvolaly bouřlivé reakce v paddocku. Zároveň se objevují spekulace o možném návratu ikonických motorů V10, což by mohlo změnit dynamiku celého šampionátu a přilákat zpět některé velké hráče.
Stáj z Faenzy využila shakedown na okruhu Enza a Dina Ferrariho, kde Juki Tsunoda a Isack Hadjar absolvovali 200 km za volantem nového VCARB 02. Tento monopost, výrazně inspirovaný technologiemi Red Bullu z Milton Keynes, má ambici prosadit se ve středu startovního pole.
Lewis Hamilton se naplno věnuje přípravám na svou debutovou sezónu ve Ferrari. Před oficiálními testy v Bahrajnu už absolvoval čtyři soukromé testy, aby se co nejlépe sžil s novým prostředím.
Aston Martin se chystá na příchod Adriana Neweyho do továrny. Konstruktér zatím nemohl zasahovat do vývoje vozu Aston Martin pro sezónu 2025, ale od března začne přispívat k vylepšení modelu AMR25.
Euforie tifosi a nadšené úsměvy provázejí Lewise Hamiltona prvními týdny ve Ferrari, na které fanoušci dlouho čekali. Přestože cesta k úspěchu nebude snadná, úvod připomíná pohádkový začátek plný očekávání a radosti. Zůstává však otázkou, zda se tento pohádkový sen promění ve skutečný vítězný příběh.