Dlouholetá stálice F1, Rubens Barrichello, se směje zvěstem, podle kterých na konci sezony ukončí kariéru. Bude tedy jezdit u Williamsu i v roce 2012?
Rubens se v F1 pohybuje již od roku 1993. Je tedy nejdéle jezdícím pilotem v poli. Jeho cesta k Williamsu vedla přes Jordan, Steward, Ferrari, Hondu a Brawn. Na svém kontě má již 315 odjetých velkých cen, což je v současnosti rekord celé F1.
I přesto však sympatický Brazilec nevypadá nějak unaveně. "Viděl jsem nějaké zvěsti, podle kterých bych měl přestat se závoděním. Tomu se můžu jen smát. Vše, co chci, je závodit," řekl Rubens pro Pitpass. Po zisku dvou titulů více-mistra světa a vítězství v jedenácti závodech by si člověk mohl myslet, že je Barrichello spokojený.
Letos po závodu nemá Rubens většinou co slavit...
"Pracujeme dvojnásobně tvrdě, abychom příští rok měli dobré auto. Jsou zde určité problémy, ale jsme tu od toho, abychom je vyřešili." Pro tým jsou zkušení piloti při stavbě auta velmi důležití. Toho si je Rubens samozřejmě vědom. "Williams mě potřebuje stejně tak, jako já potřebuji je."
Jestli si udrží svůj kokpit i pro sezonu 2012, je zatím nejasné. Výsledky uplynulých závodů nebyly nějak oslnivé. Pastor Maldonado dokonce ještě nezískal ani bod. "Řekl jsem Williamsu, že bych okamžitě podepsal dvouletý kontrakt, pokud by mi ho nabídli."
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.