Timo Glock oznámil, že podepsal tříletou smlouvu s týmem Marussia Virgin Racing. U týmu zůstane až do roku 2014, kdy již budou v F1 platná nová pravidla a vozy budou pohánět nové motory.
Glock v úvodu sezóny přitom neskrýval frustrace z nedostatku pokroku, protože jeho tým se stále potácí na samém konci startovního pole. Poslední změny včetně uzavření technické spolupráce s McLarenem ho však přiměly k dlouhodobému úvazku.
Přesto je tak trochu překvapením, že se uvázal na konci července, protože na konci roku by se mohly objevit příležitosti i jinde.
"Posledních 18 měsíců závodění bylo dost náročných, byť jsme to čekali. Jako pilot jsem věděl, že v poli budu muset udělat několik kroků zpět, abych se pak mohl znovu posouvat dopředu. Nyní, když jsme společně okusili těžké časy, nemůžu se dočkat začátku dobrých časů s týmem. Vím, že přicházejí," doufá Glock.
"Pozoruji obrovskou víru v Marussii, tvrdou práci a odhodlanost uvnitř celého týmu. S dalšími kroky, které jsme podnikli - technické partnerství s McLarenem a stmelováním celého týmu, věřím, že můžeme společně dosáhnout našich cílů."
Tento rok jsme dokázali, že dokážeme postavit spolehlivé auto, a se zdroji, které nyní máme, bychom měli být schopni tento vysoce výkonný vůz dále zrychlit. Pak to bude o postupných, ale významných krocích kupředu," dodává Němec.
O Jeromem D'Ambrosiovi se tým nezmiňuje, ačkoliv Belgičan včera před svými domácími novináři uvedl, že u Virginu zůstane. Jeho kariéru sponzoruje skupina Genii, majitel týmu Lotus Renault GP.
Andrea Kimi Antonelli vstoupil do Formule 1 s velkými očekáváními a silnou podporou Mercedesu, který stojí za ním i v případě chyb. Šéf týmu Toto Wolff mu poskytuje plnou podporu, zatímco Valtteri Bottas, jako rezervní pilot a mentor, ochotně sdílí své zkušenosti.
Yuki Tsunoda po třech závodech v Red Bullu ukazuje potenciál, ale jeho plná adaptace ještě není dokončena. Rozdíl oproti Verstappenovi se projevuje nejen v rychlosti, ale i v práci s pneumatikami, stabilitě a konzistenci výkonu.
Šéf Aston Martinu Andy Cowell přiznal, že nové aerodynamické zařízení týmu jim od svého spuštění výrazně rozšířilo obzory. Podle jeho slov poskytl nový větrný tunel cenné poznatky, které Aston Martin plánuje využít k vývoji rychlejšího a konkurenceschopnějšího monopostu.
Gabriel Bortoleto přiznal, že přechod z vítězství v šampionátech F2 a F3 na závodění na chvostu startovního pole Formule 1 pro něj představuje značnou výzvu.
Red Bull Racing se v roce 2026 chystá představit vlastní pohonné jednotky, které vyvinul ve spolupráci s Fordem. Šéf týmu Christian Horner je nadšený z tohoto kroku, i když si je vědom rizika, které s ním souvisí.
Lewis Hamilton čelí jednomu z nejtěžších období své kariéry, což potvrzuje i renomovaný novinář Mark Hughes. V Džiddě utrpěl pravděpodobně svou nejtvrdší porážku od týmového kolegy, což zdůrazňuje složitost jeho současné situace.
Zak Brown očekává, že mezi Norrisem a Piastrim může v budoucnu dojít ke střetu kvůli jejich ambicím. Zdůraznil však, že McLaren má jasná pravidla a silné vedení, aby podobné situace zvládl.
Isack Hadjar musel na cestě do Formule 1 překonat mnoho překážek, ale nyní, když dostal šanci, ji využívá naplno a zanechává silný dojem.
George Russell, pilot Mercedesu, je přesvědčen, že jeho tým je po pěti závodech v sezóně 2025 „mnohem blíže“ lídrovi šampionátu McLarenu, než se původně očekávalo. Podle Russella se Mercedesu podařilo výrazně zúžit rozdíl a teď už je zcela jasné, že McLaren není jediným tým, který má šanci na titul.
Bývalý pilot F1 Gijs van Lennep tvrdí, že Max Verstappen už dávno dokázal svou výjimečnost a není třeba čekat na konec jeho kariéry. Podle něj si Verstappen své místo mezi nejlepšími zasloužil už nyní.
Lewis Hamilton nezažívá ve Ferrari zrovna pohádkový příběh. Teď se k názoru Ralfa Schumachera přidal i bývalý jezdec Red Bullu, který se domnívá, že britský šampion by po sezoně 2025 mohl Formuli 1 definitivně opustit.
Carlos Sainz se stal oficiálním ambasadorem nadcházející Velké ceny Španělska, která se poprvé pojede v Madridu. Tímto krokem nejen posiluje svou pozici mezi domácími fanoušky, ale i pomáhá zvyšovat prestiž této nové městské Grand Prix.