Timo Glock oznámil, že podepsal tříletou smlouvu s týmem Marussia Virgin Racing. U týmu zůstane až do roku 2014, kdy již budou v F1 platná nová pravidla a vozy budou pohánět nové motory.
Glock v úvodu sezóny přitom neskrýval frustrace z nedostatku pokroku, protože jeho tým se stále potácí na samém konci startovního pole. Poslední změny včetně uzavření technické spolupráce s McLarenem ho však přiměly k dlouhodobému úvazku.
Přesto je tak trochu překvapením, že se uvázal na konci července, protože na konci roku by se mohly objevit příležitosti i jinde.
"Posledních 18 měsíců závodění bylo dost náročných, byť jsme to čekali. Jako pilot jsem věděl, že v poli budu muset udělat několik kroků zpět, abych se pak mohl znovu posouvat dopředu. Nyní, když jsme společně okusili těžké časy, nemůžu se dočkat začátku dobrých časů s týmem. Vím, že přicházejí," doufá Glock.
"Pozoruji obrovskou víru v Marussii, tvrdou práci a odhodlanost uvnitř celého týmu. S dalšími kroky, které jsme podnikli - technické partnerství s McLarenem a stmelováním celého týmu, věřím, že můžeme společně dosáhnout našich cílů."
Tento rok jsme dokázali, že dokážeme postavit spolehlivé auto, a se zdroji, které nyní máme, bychom měli být schopni tento vysoce výkonný vůz dále zrychlit. Pak to bude o postupných, ale významných krocích kupředu," dodává Němec.
O Jeromem D'Ambrosiovi se tým nezmiňuje, ačkoliv Belgičan včera před svými domácími novináři uvedl, že u Virginu zůstane. Jeho kariéru sponzoruje skupina Genii, majitel týmu Lotus Renault GP.
Red Bull provedl zásadní změnu ve svém vedení, když se rozhodl ukončit spolupráci s Christianem Hornerem. Max Verstappen na tuto nečekanou zprávu reagoval s klidem a zaměřil se na pokračování sportovních cílů týmu.
Nečekané odvolání Christiana Hornera z čela Red Bull Racing může zásadně ovlivnit budoucnost Maxe Verstappena. Verstappen nyní stojí před rozhodnutím, zda zůstane u týmu, nebo využije výstupní klauzuli ve své smlouvě.
Martin Brundle potvrdil, že napjatá atmosféra uvnitř Red Bullu je v paddocku snadno rozpoznatelná. Podle něj není těžké vycítit, že v týmu není vše v pořádku.
Alan Permane se po překvapivých změnách v Red Bull Racing Group stává novým šéfem týmu Racing Bulls, čímž se vrací do klíčové manažerské role. Jeho jmenování je důkazem důvěry v jeho bohaté zkušenosti a schopnost vést tým k stabilitě a růstu po náročném období.
Christian Horner byl po dvaceti letech náhle odvolán z pozice šéfa týmu Red Bull. Tým mu poděkoval za dlouholeté vedení, které přineslo osm jezdeckých a šest konstruktérských titulů.
Gabriel Bortoleto přiznal chybu, když při britské Grand Prix zvolil na začátku závodu suché pneumatiky. Risk v proměnlivých podmínkách mu nevyšel a vedl k jeho brzkému odstoupení.
Pierre Gasly zhodnotil chaotický závod na Silverstonu, v němž dokázal získat body pro Alpine. Francouz ocenil týmovou práci a zvládnutí náročných podmínek.
Charles Leclerc a proměnlivé počasí spolu nejdou dohromady. V nejistých podmínkách často chybuje nebo ztrácí tempo, což ho stojí cenné výsledky. Po Velké ceně Velké Británie sklidil kritiku, zejména od mistra světa Jensona Buttona.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že Formule 1 by mohla od roku 2029 přejít na dostupnější motorovou formuli. Zároveň znovu otevřel téma dvanáctého týmu, který by mohl pocházet z Číny, což by mohlo výrazně ovlivnit technický i geopolitický směr šampionátu.
Racing Bulls zažil na Velké ceně Británie nepovedený den, když oba jezdci Liam Lawson i Isack Hadjar havarovali a nedokončili závod. Zatímco soupeři ze středu pole bodovali, tým odjíždí bez bodů a s nutností rychle se zlepšit.
Fernando Alonso označil závod na Silverstonu za zklamání a netajil svou frustraci z týmové strategie, která podle něj ovlivnila lepší výsledek. Přestože dojel na bodech, Španěl měl pocit, že Aston Martin nevyužil příležitostí, které se během proměnlivého závodu nabízely.
Red Bull dál tlačí na čelo pole a z RB21 se snaží dostat maximum v každém závodě. Místo velkých balíčků sází na postupné dolaďování výkonu.