Timo Glock oznámil, že podepsal tříletou smlouvu s týmem Marussia Virgin Racing. U týmu zůstane až do roku 2014, kdy již budou v F1 platná nová pravidla a vozy budou pohánět nové motory.
Glock v úvodu sezóny přitom neskrýval frustrace z nedostatku pokroku, protože jeho tým se stále potácí na samém konci startovního pole. Poslední změny včetně uzavření technické spolupráce s McLarenem ho však přiměly k dlouhodobému úvazku.
Přesto je tak trochu překvapením, že se uvázal na konci července, protože na konci roku by se mohly objevit příležitosti i jinde.
"Posledních 18 měsíců závodění bylo dost náročných, byť jsme to čekali. Jako pilot jsem věděl, že v poli budu muset udělat několik kroků zpět, abych se pak mohl znovu posouvat dopředu. Nyní, když jsme společně okusili těžké časy, nemůžu se dočkat začátku dobrých časů s týmem. Vím, že přicházejí," doufá Glock.
"Pozoruji obrovskou víru v Marussii, tvrdou práci a odhodlanost uvnitř celého týmu. S dalšími kroky, které jsme podnikli - technické partnerství s McLarenem a stmelováním celého týmu, věřím, že můžeme společně dosáhnout našich cílů."
Tento rok jsme dokázali, že dokážeme postavit spolehlivé auto, a se zdroji, které nyní máme, bychom měli být schopni tento vysoce výkonný vůz dále zrychlit. Pak to bude o postupných, ale významných krocích kupředu," dodává Němec.
O Jeromem D'Ambrosiovi se tým nezmiňuje, ačkoliv Belgičan včera před svými domácími novináři uvedl, že u Virginu zůstane. Jeho kariéru sponzoruje skupina Genii, majitel týmu Lotus Renault GP.
Alex Brundle označil angažování Valtteriho Bottase a Sergia Péreze za správný krok pro Cadillac, i když by rád viděl místo pro mladého nebo amerického jezdce.
Generální ředitel týmu Cadillac F1 Dan Towriss se vyjádřil k spekulacím ohledně možného přesunu Christiana Hornera, zdůrazňujíc, že tým je plně zaměřen na budování vlastního projektu.
Jolyon Palmer se zastal Lewise Hamiltona a tvrdí, že jeho výkony nevypadají špatně kvůli nedostatku rychlosti, ale kvůli sérii drobných chyb, které ovlivnily výsledky.
Cadillac oficiálně oznámil, že jeho piloty pro debut v F1 v roce 2026 budou Sergio Pérez a Valtteri Bottas. Tým sází na tuto zkušenou dvojici, aby co nejlépe zvládl náročný vstup do světového šampionátu.
Andrea Stella očekává, že druhá polovina sezony 2025 bude pro McLaren mnohem náročnější, zejména kvůli rostoucí síle soupeřů, především Ferrari. Po dominanci v první polovině roku si tým nemůže dovolit polevit a musí být připraven na tvrdý boj o každý bod.
Zkušený pilot Formule 1 Sergio Pérez se spojí s Valtterim Bottasem, když Cadillac nasadí tuto zkušenou dvojici do své debutové sezony v roce 2026.
Emerson Fittipaldi Jr., syn legendárního šampiona Formule 1, přiznal, že jeho obdiv k Maxu Verstappenovi se zrodil během kontroverzního finále sezony 2021 v Abú Dhabí.
Jolyon Palmer míní, že těsný bodový rozdíl mezi Landem Norrisem a Oscarem Piastrim není jen odrazem jejich výkonů, ale i výsledkem štěstí. Podle něj Norrisovi v několika případech výrazně pomohly okolnosti, které mu umožnily zůstat v těsném kontaktu s týmovým kolegou.
James Allison varuje, že i po změně pravidel v roce 2026 zůstanou pneumatiky hlavním limitem výkonu monopostů. Podle něj bude strategie a práce s degradací klíčovější než samotné technické inovace.
Podle amerických médií zvažuje Red Bull možnost přivést do svého týmu F1 šampiona IndyCar Alexe Paloua, který by usedl vedle Maxe Verstappena.
Lewis Hamilton se po letní pauze vrací zpět do dění formule 1 a hned na úvod ho čeká závod, který může zásadně ovlivnit jeho sezonu. Britský šampion tak vstupuje do víkendu s vědomím, že následující velká cena je pro něj i pro Ferrari mimořádně důležitá.
S blížícím se oznámením jezdecké sestavy pro první sezónu týmu Cadillac ve Formuli 1 se podle očekávání tým přiklání ke zkušeným závodníkům. To zároveň značně snižuje šance mladého amerického jezdce Coltona Herty na místo v nové stáji.