Týmy začaly hovořit o možnosti povolení testování během sezony od příštího roku. FIA se této možnosti nejspíše bránit nebude, Jean Todt chce pravidla ohledně testování uvolnit, aby se jezdilo více.
Již při VC Turecka Jean Todt oznámil, že uvažuje o limitovaném testování během sezony. Je to prý lepší než mít jen pár testů před sezonou. Týmy se však obávaly, že by došlo ke zvýšení nákladů, které jsou nyní omezovány a dodržování finančních limitů se hlídá.
Nicméně, Sporting Working Group (dále jen SWG) nyní uvažuje nad tím, jestli by se testování dalo obnovit tak, aby výdaje nevyletěly až do nebes, jak tomu bývalo, hlavně u velkých týmů, v minulosti, kdy bylo testování povoleno. Docházelo tedy i k tomu, že tým měl dvě skupiny, závodní tým a testovací tým.
Mezi návrhy se objevil například i letní test mladých jezdců, podobně jako ten, který se koná po sezoně.
Sam Michael, technický ředitel Williamsu, o možnosti znovuzavedení testování řekl: "Právě se o tom jedná, v Silverstone jsme měli se SWG schůzku. Ještě se o ničem nerozhodlo. Jediné, co zatím udělali je to, že shromáždili několik návrhů, jak by to šlo provést.
Zahrnovalo to i návrh na extra test pro mladé piloty navíc během sezony. Zatím se tedy jen diskutovalo, týmy o tom teď budou přemýšlet."
Podle Michaela se o tom nyní tolik nemluví, jelikož poslední dobou hrály hlavní roli ve všech diskusích hlavně nové motory a foukané difuzory: "Myslím, že máme všichni podobnou představu. Nyní to ale vše šlo trochu stranou, diskutovalo se hlavně o nových V6 motorech od roku 2014 a také zákazu foukaných difuzorů. Tohle je věc, která by se dala vyřešit během jednoho odpoledne, kdyby to bylo potřeba."
Díky testu nováčků v Abú Zabí dostal šanci i český závodník Josef Král, nicméně nováčci opravdu nemají moc příležitostí k vyzkoušení vozu F1
Jean Todt, prezident FIA, má ohledně testování celkem jasno. Již v Turecku řekl, že je směšné, že týmy během sezony vůbec netestují.
"Podle mě je zákaz testů během sezony stupidní. Samozřejmě, mít neomezené testování bylo bláznivé, ale úplně ho zakázat také není správné. Mladí jezdci nemohou testovat, nemají příležitost zvyknout si na vůz F1," kritizuje Todt jedno z hlavních úskalí zákazu testování.
"Postarám se o to, aby tomu tak v budoucnu nebylo. Zpět k volnému testování se vrátit nemůžeme, ale jelikož týmy nyní mají nákladné simulátory, jako o úsporném opatření se o zákazu testů moc mluvit nedá. Zasadím se tedy o několik dní vyhrazených pro testování během sezony."
Lando Norris mluvil o významu nadcházejícího závodu a jeho osobním pohledu na určité okruhy. Diskutoval také o historických vazbách týmu a tradici spojené s Brazílií.
Jos Verstappen naznačil, že v Red Bullu došlo k výrazné změně, kterou vnímá velmi pozitivně. Podle něj se tým nachází v jiné atmosféře než dříve.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane zdůraznil, že tým se soustředí na podporu Liama Lawsona a jeho další rozvoj.
Bernie Ecclestone, bývalý šéf Formule 1, znovu otevřel debatu o vnitřních vztazích v McLarenu. Podle jeho slov tým podle určitých kritérií upřednostňuje jednoho z jezdců.
Toto Wolff věří, že Mercedes má stále šanci zvrátit boj o druhé místo mezi konstruktéry. Před závodem v Brazílii prohlásil, že tým je připraven „vrátit úder“ Ferrari i Red Bullu.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.