Narain Karthikeyan se jen tak nedá. Poté, co jej Felipe Massa obvinil z toho, že ho připravil v Kanadě o pódium, mu kritiku vrací.
Ke konci závodu vyjel Massa za vozem HRT a kvůli předjetí musel vyjet mimo suchou závodní stopu. Při manévru však dostal smyk, při kterém si zničil přední část svého vozu a musel k mechanikům znovu, čímž přišel o naději na výborný výsledek.
"Mé šance na pódium a také na boj o vítězství se vypařily při předjíždění Karthikeyana. Jel velmi pomalu v suché stopě, ale když jsem ho na mokru předjížděl, tak zrychlil, a já jsem ztratil kontrolu nad vozem a skončil ve zdi. Jsem velmi naštvaný, nepopírám to," řekl Massa.
Massa po svém marném pokusu o předjetí Karthikeyana v závěru Velké ceny Kanady(foto: Scuderia Ferrari)
Massa po chybě v Monaku i v Kanadě hledá chyby všude možně, jen ne u sebe. Mnozí se domnívají, že příští rok za Ferrari již jezdit nebude, ač to jeho šéfové zatím vyvracejí. Dle Karthikeyana jsou však Massova slova příznakem toho, že jeho místo je opravdu v ohrožení.
"Vůbec jsem nezpomaloval. Dohonil mě velmi rychle. Pak změnil svou závodní stopu, vyjel na mokrou část a dostal smyk. Obviňování začíná, když je vaše místo v ohrožení," reaguje Ind na výroky Massy ve svém sloupku pro ESPN.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.