Organizátoři Velké ceny Indie tvrdí, že všechny stavební práce na novém okruhu pokračují podle plánu a odmítají spekulace o tom, že by se vše nestihlo připravit do konce října dle původní dohody.
FIA se minulý týden nečekaně rozhodla, že v březnu zrušená Velká cena Bahrajnu se nakonec pojede ještě letos v termínu, který byl původně stanovený pro první Velkou cenu Indie, která byla přesunuta na prosinec.
Zlé jazyky tvrdily, že stavba nedaleko Dillí v Indii nabírá zpoždění a do konce října by nebyla připravená. Prezident Federace indických klubů motosportu Vicky Chandhok pro The Associated Press však dnes uvedl, že změna termínu "nemá nic společného se závodní tratí, s jejíž přípravou jsou oproti plánu napřed."
"Pokud byste se mě zeptali, zda by trať byla hotova v původním termínu, odpověď by zněla: 'Ano,'" říká v rozhovoru Chandhok. "Jsme rádi, že můžeme učinit úpravy, abychom mohli vyhovět Bahrajnu."
Bernie Ecclestone s pořadateli nad maketou připravovaného indického okruhu
Dvoutýdenní přestávku mezi předposlední Velkou cenou Brazílie a závodem v Indii si podle Chandhoka vyžádali indičtí pořadatelé: "Vzniklo to jen kvůli logistickým požadavkům, jako je vzdálenost mezi Jižní Amerikou a Indií a souvisejícím transportem vozů. Nijak to nesouvisí se závodní dráhou."
Lewis Hamilton promluvil o svých plánech do budoucna a možné době odchodu z Formule 1. S nadsázkou přiznal, že se při rozhodování o ukončení kariéry možná nechá vést tím, jak dlouho bude na trati stále aktivní jeho rival Fernando Alonso.
George Russell nebude před Velkou cenou Ázerbájdžánu plnit své mediální povinnosti. Všechny rozhovory a tiskové aktivity tak v Baku zůstanou na jeho týmovém kolegovi Kimim Antonellim.
Zak Brown naznačil, že spolupráce Maxe Verstappena s McLarenem v budoucnu není vyloučená, zejména po návratu týmu do vytrvalostních závodů v roce 2027.
Max Verstappen překvapil svět Formule 1 vítězstvím v Monze, ale podle Ralfa Schumachera nebude mít jednoduchou cestu k dalšímu úspěchu v Ázerbájdžánu, a to ani McLaren.
Zak Brown naznačil, že Lando Norris a Oscar Piastri by v budoucnu mohli reprezentovat McLaren i na legendárních 24 hodinách Le Mans.
Pro Lewise Hamiltona se po slabších začátcích sezony začíná rýsovat světlo na konci tunelu. Lepší výkony během Velkých cen Nizozemska a Itálie naznačují, že britský závodník začíná nacházet rytmus a konkurenceschopnost vozu.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.