Renault uvádí, že jeho partnerství se svým hlavním sponzorem Group Lotus je pevnější než kdykoliv dříve, přestože soud minulý týden přiřkl konkurenčnímu týmu Lotus právo používat i nadále název Team Lotus.
"Pro nás to nic neznamená. Spíše to naše partnerství posílilo," cituje Boulliera Autosport. "Ta záležitost je spíše problémem mezi Team Lotus a [Group] Lotus, i když se hovoří o tom, že se to u soudu dále potáhne. Nechci byt do toho zatáhnut, protože není má starost."
"Co se mě týče, je jasné, že se některá nedorozumění a zmatek vyjasnili. Díky tomu je zapojení Lotus Cars a Protonu do naší společnosti pevnější. Máme uzavřenou sedmiletou sponzorskou smlouvu na úrovni titulárního sponzoringu, což zahrnuje spoustu peněz, což je pro nás to nejlepší, o čem můžeme snít," pokračuje šéf závodního týmu Lotus Renault GP.
Vitalij Petrov provází vůz Renault R31 ulicemi Monte Carla
V Monaku se opět hovořilo o tom, že Renault je přesto ve finanční tísni. Dle zákulisních informací stále dluží peníze mateřské společnosti - automobilce Renault. Co na to Boullier? "Je velmi směšné, jak mohou takové historky vypuknout a stále se vracet.
Možná to není náhoda. V Monaku byl nějaký starší ochránce Renaultu, možná on rozšiřoval tyto pověsti. Novinář, který to následně sepsal, za mnou nepřišel, aby se zeptal, zda je to pravda či nikoliv - já jsem na to připraven odpovídat kdykoliv bude chtít, ukážu mu naše účetnictví.
Jako v každém byznyse máme nějaké dluhy pro náš vlastní podnik a naše vlastní investice, ale Renaultu nyní, v roce 2011, nic nedlužíme.
S Renaultem máme víceletý kontrakt a zvláštní dohodu, jako když splácíte hypotéku. Zbývají nějaké platby, ale ty se týkajíc budoucnosti - nikoliv letošního roku. Nemáme absolutně vůbec žádný problém. Vše je v pořádku, v perfektním pořádku," ujišťuje Boullier.
Eric Boullier: "Nemáme absolutně žádný problém"
Majitel závodního týmu Renault - Genii Capital - podle Autosportu odkoupila poslední čtvrtinu akcií od francouzské automobilky prostřednictvím dlouhodobého úvěru, který bude splácet v následujících letech: 5 milionů Eur letos (což je podle Boulliera již uhrazeno), 6 milionů Eur v roce 2012 a 7 milionů Eur v roce 2013.
Max Verstappen a Kelly Piquet se stali rodiči, na svět přišla jejich první společná dcera. Pro čtyřnásobného mistra světa jde o výjimečný životní milník, jenž přichází v době jeho sportovní dominance a značí začátek nové kapitoly také mimo svět Formule 1.
Rivalové na okruhu v Miami se nemusí obávat, že by lesklá helma Landa Norrise ve tvaru disko koule narušila jejich výhled. Tento extravagantní design je podle jezdce spíše zábavný, než praktický pro závodní účely.
Max Verstappen a Kelly Piquet čekají své první dítě a je možné, že miminko už přišlo na svět. S touto radostnou novinkou se však pojí i otázka, jaké národnosti jejich dítě bude, vzhledem k různým kulturním kořenům obou rodičů.
George Russell hodnotí start sezóny Mercedesu jako příjemné překvapení, ale stále má obavy ohledně závodního tempa. Britský pilot se obává, že problémy z Džiddy by se mohly opakovat i v Miami.
Oscar Piastri se po triumfu v Saúdské Arábii poprvé v kariéře ocitl na čele šampionátu F1 s náskokem deseti bodů. McLaren i Norris působí sebevědomě a jejich forma naznačuje, že letos mohou skutečně zasáhnout do boje o titul.
Yuki Tsunoda se s náročným vozem Red Bull RB21 adaptuje lépe, než se očekávalo, přičemž přiznává, že stále potřebuje více času na poznání jeho limitů. I přesto věří, že bude schopen uspět tam, kde jeho předchůdci Liam Lawson a Sergio Pérez selhali.
Carlos Sainz se nediví, že se Lewis Hamilton zatím s Ferrari plně nesžil, a připomíná, že změna týmu ve Formuli 1 je vždy složitý proces vyžadující čas a přizpůsobení.
Lando Norris přičítá své chyby v sezóně 2025 složitostem nového vozu McLaren, zároveň však tvrdí, že by měl být schopen zvládnout jakýkoli vůz, který mu tým poskytne. Po uvedení vylepšení, která měla usnadnit řízení vozu, reaguje jako druhý muž šampionátu na změny, které McLaren připravil s cílem vylepšit jeho výkon.
Ačkoliv Lewis Hamilton zatím ve Ferrari naráží na víc překážek než úspěchů, rozhodně nehodlá podlehnout tlaku zvenčí. Kritiku nechává za zády a místo toho se soustředí na adaptaci v novém prostředí.
Red Bull vstoupil do nové sezóny Formule 1 tím, že přitáhl pozornost médií nejen výkony na trati, ale i děním v zákulisí, které vyvolává otázky a emoce.
Max Verstappen vynechává mediální den před Velkou cenou Miami, jeho soukromý letoun vyrazil z Francie do USA teprve před několika hodinami. Okamžitě se tak rozšířily spekulace, že nizozemský šampion a jeho partnerka Kelly Piquet možná právě přivítali na svět svého prvního potomka.
Po krátké pauze a nabírání sil po náročné trojici závodů je tu další adrenalinová jízda – Formule 1 se o víkendu vrací na scénu Velkou cenou Miami, kde se očekává další dramatické dějství sezóny 2025.