Red Bull RB7 je schopný v Barceloně používat pohyblivý element zadního přítlačného křídla (DRS), také v poslední zatáčce.
Na španělském okruhu je rakouský tým jako jediný schopný využívat výhody DRS v poslední zatáčce, tak jak to bylo možné vidět v trénincích a také během sobotní kvalifikace.
„Vůz je dobrý, o tom nemůže být pochyb. Máme dobrý vůz po aerodynamické stránce, to není žádným tajemstvím, navíc víme jak s ním zacházet tak, abychom získali ty nejlepší podmínky,“ prohlásil Mark Webber.
Hamilton vysvětluje, jak je obtížné projet stejný úsek v McLarenu i se zavřenou klapkou DRS. „Jedná se jen o lehkou odlišnost v aerodynamickém přítlaku“, prohodil ironicky britský pilot, „ale v určitém směru je to pozitivní, alespoň víme, jak velký přítlak mají“.
Srovnání použití DRS v Austrálii - Red Bull vs. Ferrari
Nicméně v nedělním závodě se DRS bude moci používat pouze na rovince, proto další otázka směřovala na to, zda má Hamilton šanci se Red Bullum alespoň přiblížit: „Snad v posledních dvou zatáčkách, pokud přeskočím šikanu, tak se před ně dostanu, jinak asi těžko!“ zažertoval Hamilton.Podle pilota McLarenu jsou šance silně omezené: „Sebastian má velký náskok v celkové klasifikaci, ale Red Bul má i dostatečný technický náskok.“
„Závěr šampionátu pro mě bude hodně obtížný. Momentálně je pro nás reálné uvažovat o pódiových umístěních v každém závodě. Je možné, že v příštích závodech se jim přiblížíme, ale je nepravděpodobné, že získáme titul.“
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.