Mistr světa z roku 1992, Nigel Mansell, si zatím pochvaluje průběh letošní sezony. Podle bývalého britského pilota je sezona 2011 zatím fantastická.
"Letošní sezona je absolutně fantastická," řekl Mansell. "Sebastian Vettel i Red Bull zahájili tento ročník skvěle a dobře obhajují prvenství v šampionátu. I Lewis odvádí skvělou práci, dokázal vyhrát závod, ale McLaren ještě potřebuje najít rychlost.
Času je však ještě dost. Pokud jde o Ferrari, hodně věcí se může ještě otočit. Mají sice pomalý start do sezony, ale myslím, že se brzy odrazí a zase budou rychlí."
Podle Mansella nyní jezdí Sebastian Vettel svou vlastní ligu, ale s pokračujícím vývojem vozů ho mohou ostatní piloti dohnat.
Nigel Mansell v sezoně 1992, kdy s drtivou převahou získal titul mistra světa,podobně letos dominuje Sebastian Vettel
"Sebastian jezdí lépe než kdokoliv jiný - jeho výkony jsou konzistentní, jako mistr světa podává ty nejlepší výkony, navíc je v tom nejlepším týmu. Je jen na ostatních, jestli ho doženou. Z části je to o výkonu, ale také o psychice. Čím jsem si ale jistý je to, že nás letos čeká ještě hodně fantastických závodů. Lewis, Jenson, Fernando Alonso, ti všichni mají na to, aby Sebastiana dohnali."
Podobně jako nedávno Johnny Herbert si Mansell myslí, že Michael Schumacher nejspíš letos skončí kariéru, pokud znovu nebude konkurenceschopný: "Všichni očekávali, že Michael bude letos podávat lepší výkony. Někdy to tak je, myslíte si, že je rychlý, ale pak se to pokazí. Pokud se nezlepší, asi by měl raději odejít."
Lando Norris v barvách stáje McLaren udával tón druhému volnému tréninku na Velkou cenu Saúdské Arábie, který se v pátek odehrál v Džiddě. Mladý Brit předvedl na tamním městském okruhu vynikající výkon a stanovil nejrychlejší čas dne, čímž potvrdil, že s ním bude třeba v dalším průběhu víkendu vážně počítat.
Pierre Gasly se ukázal jako nejrychlejší jezdec na začátku víkendového programu Velké ceny Saúdské Arábie, když se první den závodního víkendu dostal na vrchol časových tabulek.
Lewis Hamilton je přesvědčen, že Formule 1 by měla zůstat tvrdým a náročným sportem. Místo spoléhání na chladicí systémy se proto soustředí na lepší fyzickou přípravu, která podle něj patří k pravému závodnickému duchu.
George Russell vyjádřil pochopení pro spekulace, že by Mercedes rád získal Maxe Verstappena. Podle něj je naprosto logické, že tým usiluje o nejlepšího jezdce současné generace, pokud se naskytne taková příležitost.
Yuki Tsunoda přiznává, že se za volantem náročného RB21 zatím necítí jistě ani uvolněně. Přesto dál pracuje na tom, aby lépe pochopil chování vozu a získal plnou kontrolu.
Jezdec Red Bullu říká, že problémy s ovladatelností jejich vozu nejsou způsobeny jen nepřesnými daty ze starého větrného tunelu. Podle něj jsou potíže hlubší a bude potřeba je pečlivěji prozkoumat.
Ted Kravitz naznačuje, že Aston Martin by mohl být pro Maxe Verstappena lepší volbou než Mercedes, a to kvůli lepšímu souladu s jeho osobností a stylem. Tento faktor by podle něj mohl být klíčový pro další etapu Verstappenovy kariéry mimo Red Bull.
Po závodě v Bahrajnu měl Lewis Hamilton konečně důvod k optimismu. Jeho vyjádření zněla výrazně povzbudivěji než po předchozích Grand Prix v Japonsku a Číně, kde se potýkal s frustrací a zklamáním.
Liam Lawson se po návratu k Racing Bulls zatím marně snaží navázat na své dřívější slibné výkony a hledá ztracené tempo i jistotu. Před závodem v Saúdské Arábii stojí před výzvou znovu najít sebevědomí a potvrdit svůj talent v náročné konkurenci.
Lewis Hamilton prohlásil, že si na nový monopost Ferrari postupně zvyká. Šéf týmu Fred Vasseur zároveň zdůraznil, že nejen jezdec, ale i celý tým se musí vzájemně přizpůsobit, aby spolu našli ideální souhru.
Šéf Ferrari Frédéric Vasseur ocenil přístup Lewise Hamiltona po kvalifikaci v Bahrajnu, kde britský jezdec neskrýval zklamání ze svého výsledku. Podle Vasseura právě tato nespokojenost ukazuje Hamiltonovo vítězné nastavení a přispěla k jeho působivému výkonu v závodě, který označil za "velmi silný".
Nový aerodynamický tunel Red Bullu sice vzniká rychleji, než se plánovalo, ale do provozu půjde až v roce 2027. Do té doby musí tým spoléhat na data z trati, protože současný tunel nedokáže přesně simulovat chování vozu.