Podle Nicka Heidfelda je monopost R31 k pneumatikám ohleduplnější než vozy soupeřů. Díky tomu by podle něj mohl Renault mít během Velké ceny Španělska výhodu.
"Pro omezení vlivu degradace těchto nových pneumatik Pirelli toho nemůžete moc udělat. Dobré však je, že vůz R31 je k pneumatikám celkem šetrný ve srovnání s ostatními vozy, což je pro nás skutečně pozitivní," říká Heidfeld před nadcházejícím závodem v Barceloně.
"Myslím, že pilot obecně může využíváním vozu situaci pomoci, ale ještě důležitější je nastavení. Pokud je vůz předem dobře připraven, můžu nás dostat do dobré pozice," pokračuje.
S nastavením by ve Španělsku neměli mít problém, navíc podle Heidfelda týmy se sofistikovanými simulátory nebudou mít tak velkou výhodu, jako na jiných okruzích: "Dostaneme se do toho rychle, protože celý tým tento okruh dobře zná. Týmy využívající simulátor zde nebudou mít až takovou výhodu."
Záď Heidfeldova Renaultu R31 v Istanbulu(© foto: Renault F1)
"Musíme se soustředit na to, abychom z něj dostali co nejvíce, ale na závěry ohledně konečné pozice v šampionátu je ještě brzy. Ferrari nejsou moc daleko před námi - Felipe dojel ve dvou případech za mnou a nemá tak velký bodový náskok, takže mým cílem je jej v tabulce co nejdříve dostihnout," klade si ambiciózní cíl německý pilot.
Lewis Hamilton promluvil o svých plánech do budoucna a možné době odchodu z Formule 1. S nadsázkou přiznal, že se při rozhodování o ukončení kariéry možná nechá vést tím, jak dlouho bude na trati stále aktivní jeho rival Fernando Alonso.
George Russell nebude před Velkou cenou Ázerbájdžánu plnit své mediální povinnosti. Všechny rozhovory a tiskové aktivity tak v Baku zůstanou na jeho týmovém kolegovi Kimim Antonellim.
Zak Brown naznačil, že spolupráce Maxe Verstappena s McLarenem v budoucnu není vyloučená, zejména po návratu týmu do vytrvalostních závodů v roce 2027.
Max Verstappen překvapil svět Formule 1 vítězstvím v Monze, ale podle Ralfa Schumachera nebude mít jednoduchou cestu k dalšímu úspěchu v Ázerbájdžánu, a to ani McLaren.
Zak Brown naznačil, že Lando Norris a Oscar Piastri by v budoucnu mohli reprezentovat McLaren i na legendárních 24 hodinách Le Mans.
Pro Lewise Hamiltona se po slabších začátcích sezony začíná rýsovat světlo na konci tunelu. Lepší výkony během Velkých cen Nizozemska a Itálie naznačují, že britský závodník začíná nacházet rytmus a konkurenceschopnost vozu.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.