Jak se piloti seřadí zítra na startu Velké ceny Turecka? Zjistíte v následujícím grafickém přehledu.
Na 23. místo startovního roštu byl za ignorování žlutých vlajek odsunut Jerome D'Ambrosio na Virginu (více zde).
Kvalifikační limit 107 % činil 1:33,104 min, vešli se do něj bez větších problémů všichni závodníci. Pouze Kamuj Kobajaši kvůli technický problémů nezajel žádný čas, do závodů však bude připuštěn.
Felipe Massa v poslední části zůstal bez měřeného času proto, že letmé kolo, které rozjel, nebylo dostatečně rychlé. Inženýři ho během něj raději povolali zpět do boxů, aby tak ušetřil pneumatiky pro zítřejší závod.
Časové rozdíly uvádějí, kolik scházelo danému pilotovi k postupu do Q2 (v případě jezdců na 18. - 24. místě), k postupu do Q3 (u jezdců na 11. - 17. místě) či kolik ztratitli na nejrychlejší čas v Q3 (prvních deset jezdců).
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.
Sobotní sprint Velké ceny USA na okruhu Circuit of the Americas přinesl napínavý start, během něhož oba vozy McLarenu čelily komplikacím. K situaci se vyjádřil i poradce Red Bullu Helmut Marko.
Oscar Piastri má v Austinu pomalejší tempo než jeho týmový kolega Lando Norris. Podle šéfa McLarenu Andrea Stelly je za tím kombinace několika faktorů.
Lewis Hamilton měl během sprintu Velké ceny USA v první zatáčce velmi napjatý moment, kdy se musel rychle vyhnout nebezpečné situaci. Halo v této situaci znovu sehrálo svoji roli.
Lando Norris upozornil, že McLaren před Velkou cenou USA čelí výzvám. I přes slibnou startovní pozici za Maxem Verstappenem zůstává tým v napjaté nejistotě.