Podle plánů by v indickém spolkovém státu Goa měl vyrůst nový okruh pro F1. Region chce investovat hodně peněz do turistiky.
Ještě se nejel ani první závod F1 v Indii, ale už se uvažuje o stavbě dalšího okruhu pro F1. Ten by měl vyrůst ve spolkovém státě Goa, což je nejmenší stát Indie.
Goa byla skoro 450 let kolonií Portugalska, proto je region docela ovlivněn evropskou kulturou. Podle plánů by měl region v nejbližších letech investovat hodně peněz do turistiky, což by mělo obnášet nová golfová hřiště, zábavní parky, areny na box a také trať pro F1.
Šéf turismu Swapnil Naik o plánech v regionu řekl více pro Times of India: "Ano, mluvili jsme o trati pro F1 v regionu Goa. Rozhodli jsme se s tím projektem začít." Přesné místo pro závodní trať vybráno nebylo, nicméně by měla vypadat asi jako ta v Monte Carlu. "Napřed musíme posoudit všechny pozemky, které vláda koupí pro účely turismu. Některé leží na pobřeží. Mohlo by se jednat o některý z nich."
Celý projekt se ovšem zatím nachází pouze ve fází plánů a příprav. 30. října si F1 odbude svoji premiéru v Indii na trati kousek o Dillí.
Lewis Hamilton promluvil o svých plánech do budoucna a možné době odchodu z Formule 1. S nadsázkou přiznal, že se při rozhodování o ukončení kariéry možná nechá vést tím, jak dlouho bude na trati stále aktivní jeho rival Fernando Alonso.
George Russell nebude před Velkou cenou Ázerbájdžánu plnit své mediální povinnosti. Všechny rozhovory a tiskové aktivity tak v Baku zůstanou na jeho týmovém kolegovi Kimim Antonellim.
Zak Brown naznačil, že spolupráce Maxe Verstappena s McLarenem v budoucnu není vyloučená, zejména po návratu týmu do vytrvalostních závodů v roce 2027.
Max Verstappen překvapil svět Formule 1 vítězstvím v Monze, ale podle Ralfa Schumachera nebude mít jednoduchou cestu k dalšímu úspěchu v Ázerbájdžánu, a to ani McLaren.
Zak Brown naznačil, že Lando Norris a Oscar Piastri by v budoucnu mohli reprezentovat McLaren i na legendárních 24 hodinách Le Mans.
Pro Lewise Hamiltona se po slabších začátcích sezony začíná rýsovat světlo na konci tunelu. Lepší výkony během Velkých cen Nizozemska a Itálie naznačují, že britský závodník začíná nacházet rytmus a konkurenceschopnost vozu.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.