Jak Nick Heidfeld tak i Renault se po dnešním dni testů v Jerezu tvářili velmi spokojeně. Výkon Němce tým zaujal, jen připomeňme, že Nick zajel nejrychlejší čas a odkroužil 86 kol.
Heidfeld doufá, že se mu podaří svými výkony přesvědčit šéfy týmu, aby ho angažovali na místo zraněného Roberta Kubici. Na výkony "Quick Nicka", jak se Heidfeldovi přezdívalo, reagoval velmi pozitivně i šéf týmu Eric Boullier: "Dnes jsme dali šanci Nickovi, teď jeho jízdy vyhodnocujeme. S týmem spolupracoval dobře, jeho zpětná vazba byla také výtečná a přispěl ke zlepšení vozu. Dokázali jsme odjet 86 kol a zajeté časy byly povzbuzující. Je to také částečně práce Roberta a Vitalyho, kteří se na vývoji vozu také podíleli."
"Ten den jsem si opravdu užil. Byla velká zabava opět řídit vůz, i když jsem si na něj musel zvykat. Zažil jsem dobrý den bez větších potíží, všechny změny, které jsme na voze udělali nasměrovaly vývoj auta správným směrem. I když mluvit zde o zajetých časech by asi nemělo moc smysl, nikdy totiž nevíte, co testují ostatní. Můj první dojem z auta je dobrý, i když zde jsou pochopitelně oblasti, ve kterých by bylo zapotřebí vylepšit," popsal svůj den Nick.
Očekává se, že se za volant monopostu R31 zítra posadí Bruno Senna, jenže jeho šance na místo závodního pilota jsou už docela malé. Boulliere se totiž nechal slyšet, že by za volantem druhého vozu chtěl někoho, kdo má zkušenosti.
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.
Sobotní sprint Velké ceny USA na okruhu Circuit of the Americas přinesl napínavý start, během něhož oba vozy McLarenu čelily komplikacím. K situaci se vyjádřil i poradce Red Bullu Helmut Marko.
Oscar Piastri má v Austinu pomalejší tempo než jeho týmový kolega Lando Norris. Podle šéfa McLarenu Andrea Stelly je za tím kombinace několika faktorů.
Lewis Hamilton měl během sprintu Velké ceny USA v první zatáčce velmi napjatý moment, kdy se musel rychle vyhnout nebezpečné situaci. Halo v této situaci znovu sehrálo svoji roli.
Lando Norris upozornil, že McLaren před Velkou cenou USA čelí výzvám. I přes slibnou startovní pozici za Maxem Verstappenem zůstává tým v napjaté nejistotě.