Jak Nick Heidfeld tak i Renault se po dnešním dni testů v Jerezu tvářili velmi spokojeně. Výkon Němce tým zaujal, jen připomeňme, že Nick zajel nejrychlejší čas a odkroužil 86 kol.
Heidfeld doufá, že se mu podaří svými výkony přesvědčit šéfy týmu, aby ho angažovali na místo zraněného Roberta Kubici. Na výkony "Quick Nicka", jak se Heidfeldovi přezdívalo, reagoval velmi pozitivně i šéf týmu Eric Boullier: "Dnes jsme dali šanci Nickovi, teď jeho jízdy vyhodnocujeme. S týmem spolupracoval dobře, jeho zpětná vazba byla také výtečná a přispěl ke zlepšení vozu. Dokázali jsme odjet 86 kol a zajeté časy byly povzbuzující. Je to také částečně práce Roberta a Vitalyho, kteří se na vývoji vozu také podíleli."
"Ten den jsem si opravdu užil. Byla velká zabava opět řídit vůz, i když jsem si na něj musel zvykat. Zažil jsem dobrý den bez větších potíží, všechny změny, které jsme na voze udělali nasměrovaly vývoj auta správným směrem. I když mluvit zde o zajetých časech by asi nemělo moc smysl, nikdy totiž nevíte, co testují ostatní. Můj první dojem z auta je dobrý, i když zde jsou pochopitelně oblasti, ve kterých by bylo zapotřebí vylepšit," popsal svůj den Nick.
Očekává se, že se za volant monopostu R31 zítra posadí Bruno Senna, jenže jeho šance na místo závodního pilota jsou už docela malé. Boulliere se totiž nechal slyšet, že by za volantem druhého vozu chtěl někoho, kdo má zkušenosti.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.
Oscar Piastri po GP Itálie potvrdil svou loajalitu k McLarenu a zdůraznil, že důvěra v tým je pro něj důležitější než osobní ambice získat titul mistra světa.
Toto Wolff uznal, že Lewis Hamilton projevuje své emoce naplno, ale jeho výroky po Velké ceně Maďarska označil za nepovedený moment.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.