Spoluzakladatel Williamsu a současný ředitel konstrukčního oddělení Williamsu doufá, že nový radikálnější monopost FW33 pomůže obnovit týmu dřívější slávu.
Head uvedl, že jsou s vývoj vozu je skoro hotov: "Většina vývojových prací je hotova. Nyní navrhujeme vnější prvky. Šasi, zavěšení a převodovka byly vyvíjeny měsíce."
Pětašedesátiletý inženýr Williamsu dále tvrdí, že návrh nového vozu je radikálnější ve srovnání s loňským FW32, který skončil v šampionátu na šesté příčce - o bod před Force Indií.
"Rubens Barrichello to již dříve řekl - auto vypadá radikálně. Myslím si také, že je odvážnější než loňský vůz. Musí být, aby se zapsal lépe v týmové hierarchii. My - a myslím, že mnoho našich věrných fanoušků také - chceme znovu vídávat Williams ve vedení," pokračuje Head.
Williams by se letos rád patřil mezi nejlepší
Potvrzuje, že tým použije bateriový a ne setrvačníkový KERS, který také vyvíjeli: "Použijeme zbrusu nový KERS systém, který jsme vyvinuli a který pro uchovávání energie používá baterie. Nemá nic společného se setrvačníkovou verzí, kterou jsme vyvinuli pro rok 2009."
Nový Williams FW33 se světu poprvé představí 1. února 2011 na okruhu ve Valencii, kde jej hned první den prožene Barrichello.
Zak Brown naznačil, že spolupráce Maxe Verstappena s McLarenem v budoucnu není vyloučená, zejména po návratu týmu do vytrvalostních závodů v roce 2027.
Max Verstappen překvapil svět Formule 1 vítězstvím v Monze, ale podle Ralfa Schumachera nebude mít jednoduchou cestu k dalšímu úspěchu v Ázerbájdžánu, a to ani McLaren.
Zak Brown naznačil, že Lando Norris a Oscar Piastri by v budoucnu mohli reprezentovat McLaren i na legendárních 24 hodinách Le Mans.
Pro Lewise Hamiltona se po slabších začátcích sezony začíná rýsovat světlo na konci tunelu. Lepší výkony během Velkých cen Nizozemska a Itálie naznačují, že britský závodník začíná nacházet rytmus a konkurenceschopnost vozu.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.