Rubens Barrichello věří, že díky pevnému vztahu, který mezi ním a týmem v uplynulých 12 měsících vznikkl, povede k vzniku agresívního nového vozu FW33, který by měl být konzistentnějším a rychlejším, než jeho předchůdce.
Brazilec letos zahájí již svou 19 plnou sezónu v F1. Tým podle něj bude letos těžit z jeho dlouholetých zkušeností i loňské cenné zpětné vazby.
"Jsem tak dobře naladěn, když vidím, jak tým roste... Vidím pouze dobré známky, ty špatné měním. Přesně jsem určil na voze věci, díky nimž může každý v týmu učinit pokrok. Nové auto je stavěno zcela agresivně. Bude to však o tom, komu se podaří přimět pneumatiky lépe fungovat," popisuje Barrichello pro britský Autosport.
"Je to hop nebo trop. Možná myslíte, že Honda nebyla velmi dobrým autem - měli jsme příšernou sezónu 2008 - když jsme však nasadily slicky na konci roku, auto se zlepšilo. Bylo to auto, s nímž bychom získali pátou příčku, pokud bychom bojovali o šesté místo. Potom se tak zlepšili [jako tým Brawn GP], že dosáhli na první místo."
"Pneumatiky Pirelli mohou způsobit velkou změnu v aerodynamice pneumatik. Cokoliv se tedy stane, pomůže to některým týmům, jiným ne."
Podle 38letého pilota Williamsu budou mít jistou výhodu díky KERSu, který neustále vyvíjeli: "Myslíme si, že jsme silní, protože jsme jej vyvíjeli. Jako piloti se soustředíme pouze na to, že budeme muset mačkat zatraceně moc tlačítek, že to bude těžké!"
Své působení u Williamsu řadí k těm nejzdařilejším v kariéře: "Jsou to jedny z nejlepších časů v mé kariéře... všechny týmy, které mě zaměstnaly, mě dobře využívaly ke svému prospěchu - ale ne tak dobře, jako Williams. Plně mi naslouchají a podle toho opravdu jednají.
Někdy se jim může zdát: 'To je ale volovina,' ale přesto to zkusí. A pak vidí určitý přínos. Odvádějí fantastickou práci. Sam [Michael] mě vyslechl a vyšlo to - po Istanbulu jsme byli schopni změnit charakteristiku větrného tunelu."
Lando Norris přiznává svou sebekritiku a frustraci, přičemž místo obviňování týmu se soustředí na analýzu vlastních chyb. Aby plně naplnil svůj potenciál, musí najít rovnováhu mezi sebekritikou a sebedůvěrou, jinak by mohl promarnit šanci na očekávaný průlom.
Zak Brown si znovu rýpl do Alpine a připomněl, že ztráta Oscara Piastriho byla jejich velkým selháním. Vzhledem k Australanově současné formě u McLarenu působí tento přešlap o to bolestněji.
George Russell tvrdí, že kdyby se připojil k Mercedesu hned po vstupu do Formule 1, mohl mít na svém kontě dva tituly. Naznačuje, že čas strávený v menších týmech mohl znamenat ztrátu šampionátů, které by jinak mohl získat.
Lando Norris měl být hlavním tahounem McLarenu v boji o titul, ale drobné chyby ho postupně srážejí a nahrávají jeho klidnějšímu kolegovi Oscarovi Piastrimu. Ten zatím beze slov přebírá roli lídra a ukazuje, kdo má aktuálně navrch.
Začátek nové kapitoly Lewise Hamiltona ve Ferrari se zatím nese ve znamení zklamání. Očekávaný restart kariéry v ikonickém červeném voze se rychle proměnil v sérii neuspokojivých výsledků, které zatím nenaplňují ambice ani fanouškovská očekávání.
Max Verstappen z Red Bullu je známý svou přímočarostí a otevřeností, když přijde na hodnocení dění ve světě formule 1.
Pilot McLarenu si zakládá na férovém přístupu a přátelském vystupování, přesto by bylo chybou vnímat jeho slušnost jako nedostatek bojovnosti. Na trati je připraven tvrdě si jít za svým cílem.
Andrea Kimi Antonelli vstoupil do Formule 1 s velkými očekáváními a silnou podporou Mercedesu, který stojí za ním i v případě chyb. Šéf týmu Toto Wolff mu poskytuje plnou podporu, zatímco Valtteri Bottas, jako rezervní pilot a mentor, ochotně sdílí své zkušenosti.
Yuki Tsunoda po třech závodech v Red Bullu ukazuje potenciál, ale jeho plná adaptace ještě není dokončena. Rozdíl oproti Verstappenovi se projevuje nejen v rychlosti, ale i v práci s pneumatikami, stabilitě a konzistenci výkonu.
Šéf Aston Martinu Andy Cowell přiznal, že nové aerodynamické zařízení týmu jim od svého spuštění výrazně rozšířilo obzory. Podle jeho slov poskytl nový větrný tunel cenné poznatky, které Aston Martin plánuje využít k vývoji rychlejšího a konkurenceschopnějšího monopostu.
Gabriel Bortoleto přiznal, že přechod z vítězství v šampionátech F2 a F3 na závodění na chvostu startovního pole Formule 1 pro něj představuje značnou výzvu.
Red Bull Racing se v roce 2026 chystá představit vlastní pohonné jednotky, které vyvinul ve spolupráci s Fordem. Šéf týmu Christian Horner je nadšený z tohoto kroku, i když si je vědom rizika, které s ním souvisí.