Rubens Barrichello věří, že díky pevnému vztahu, který mezi ním a týmem v uplynulých 12 měsících vznikkl, povede k vzniku agresívního nového vozu FW33, který by měl být konzistentnějším a rychlejším, než jeho předchůdce.
Brazilec letos zahájí již svou 19 plnou sezónu v F1. Tým podle něj bude letos těžit z jeho dlouholetých zkušeností i loňské cenné zpětné vazby.
"Jsem tak dobře naladěn, když vidím, jak tým roste... Vidím pouze dobré známky, ty špatné měním. Přesně jsem určil na voze věci, díky nimž může každý v týmu učinit pokrok. Nové auto je stavěno zcela agresivně. Bude to však o tom, komu se podaří přimět pneumatiky lépe fungovat," popisuje Barrichello pro britský Autosport.
"Je to hop nebo trop. Možná myslíte, že Honda nebyla velmi dobrým autem - měli jsme příšernou sezónu 2008 - když jsme však nasadily slicky na konci roku, auto se zlepšilo. Bylo to auto, s nímž bychom získali pátou příčku, pokud bychom bojovali o šesté místo. Potom se tak zlepšili [jako tým Brawn GP], že dosáhli na první místo."
"Pneumatiky Pirelli mohou způsobit velkou změnu v aerodynamice pneumatik. Cokoliv se tedy stane, pomůže to některým týmům, jiným ne."
Podle 38letého pilota Williamsu budou mít jistou výhodu díky KERSu, který neustále vyvíjeli: "Myslíme si, že jsme silní, protože jsme jej vyvíjeli. Jako piloti se soustředíme pouze na to, že budeme muset mačkat zatraceně moc tlačítek, že to bude těžké!"
Své působení u Williamsu řadí k těm nejzdařilejším v kariéře: "Jsou to jedny z nejlepších časů v mé kariéře... všechny týmy, které mě zaměstnaly, mě dobře využívaly ke svému prospěchu - ale ne tak dobře, jako Williams. Plně mi naslouchají a podle toho opravdu jednají.
Někdy se jim může zdát: 'To je ale volovina,' ale přesto to zkusí. A pak vidí určitý přínos. Odvádějí fantastickou práci. Sam [Michael] mě vyslechl a vyšlo to - po Istanbulu jsme byli schopni změnit charakteristiku větrného tunelu."
Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.