Mluvčí Mezinárodního olympijského výboru (MOV) Andrew Mitchell vyjádřil obavy o to, zda Rusové zvládnou v jednom roce uspořádat jak Olympijské hry, tak i závod Formule 1.
Podle Mitchella nebude možné, aby město v jednom roce zvládlo dva podniky takového významu, a proto požádal organizátory Velké ceny Ruska o zaslání detailní dokumentace, která se týká harmonogramu stavebních prací.
"Chceme zajistit, aby oba podniky dopadly pro všechny zainteresované strany co nejlépe," cituje Mitchella Sovětskij Sport. "My nicméně nevěříme, že je možné ve stejném roce zorganizovat dva podniky takové velikosti."
Ruský viceprezident Motosportu a turismu Igor Ermilin tento krok vysvětluje slovy: "MOV se chce ujistit, že olympiáda neskončí fiaskem. Dělají si proto starosti."
Podle Ermilina by v nejhorším případě mohla být Velká cena Ruska o rok odložena, aby nedošlo k žádným problémům s hostováním dvou velkých událostí najednou, byť by takové rozhodnutí těžce trávil šéf Formule 1 Bernie Ecclestone.
Dle pořadatelů ruského závodu F1 však žádné problémy nevzniknou, ani kdyby se jel na začátku sezóny krátce po skončení olympiády, která je plánována na únor 2014. Podle nich je třeba postavit pouze jednu budovu pro boxy a řízení závodů.
Christian Horner byl v úterý oficiálně odvolán z vedení týmu Red Bull a ve středu se emotivně rozloučil se zaměstnanci v továrně v Milton Keynes. Red Bull zároveň zpřísnil komunikaci s médii a veškerá veřejná prohlášení nyní řídí centrála v Salcburku.
Red Bull provedl zásadní změnu ve svém vedení, když se rozhodl ukončit spolupráci s Christianem Hornerem. Max Verstappen na tuto nečekanou zprávu reagoval s klidem a zaměřil se na pokračování sportovních cílů týmu.
Nečekané odvolání Christiana Hornera z čela Red Bull Racing může zásadně ovlivnit budoucnost Maxe Verstappena. Verstappen nyní stojí před rozhodnutím, zda zůstane u týmu, nebo využije výstupní klauzuli ve své smlouvě.
Martin Brundle potvrdil, že napjatá atmosféra uvnitř Red Bullu je v paddocku snadno rozpoznatelná. Podle něj není těžké vycítit, že v týmu není vše v pořádku.
Alan Permane se po překvapivých změnách v Red Bull Racing Group stává novým šéfem týmu Racing Bulls, čímž se vrací do klíčové manažerské role. Jeho jmenování je důkazem důvěry v jeho bohaté zkušenosti a schopnost vést tým k stabilitě a růstu po náročném období.
Christian Horner byl po dvaceti letech náhle odvolán z pozice šéfa týmu Red Bull. Tým mu poděkoval za dlouholeté vedení, které přineslo osm jezdeckých a šest konstruktérských titulů.
Gabriel Bortoleto přiznal chybu, když při britské Grand Prix zvolil na začátku závodu suché pneumatiky. Risk v proměnlivých podmínkách mu nevyšel a vedl k jeho brzkému odstoupení.
Pierre Gasly zhodnotil chaotický závod na Silverstonu, v němž dokázal získat body pro Alpine. Francouz ocenil týmovou práci a zvládnutí náročných podmínek.
Charles Leclerc a proměnlivé počasí spolu nejdou dohromady. V nejistých podmínkách často chybuje nebo ztrácí tempo, což ho stojí cenné výsledky. Po Velké ceně Velké Británie sklidil kritiku, zejména od mistra světa Jensona Buttona.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že Formule 1 by mohla od roku 2029 přejít na dostupnější motorovou formuli. Zároveň znovu otevřel téma dvanáctého týmu, který by mohl pocházet z Číny, což by mohlo výrazně ovlivnit technický i geopolitický směr šampionátu.
Racing Bulls zažil na Velké ceně Británie nepovedený den, když oba jezdci Liam Lawson i Isack Hadjar havarovali a nedokončili závod. Zatímco soupeři ze středu pole bodovali, tým odjíždí bez bodů a s nutností rychle se zlepšit.
Fernando Alonso označil závod na Silverstonu za zklamání a netajil svou frustraci z týmové strategie, která podle něj ovlivnila lepší výsledek. Přestože dojel na bodech, Španěl měl pocit, že Aston Martin nevyužil příležitostí, které se během proměnlivého závodu nabízely.