Rubens Barrichello prohlásil, že se velmi těší na nový monopost stáje Williams. Brazilec předpovídá, že by měl mít vůz agresivní design. Na otázku, zda-li se Williamsu konečně podaří vrátit zpět na čelo, však Barrichello odpovídal zdrženlivěji.
„Cítím, že tým odvádí na voze pro příští sezonu dobrou práci. Mám z toho dobrý pocit. Řekl bych, že technici přistoupili při navrhování nového stroje na agresivní styl. Já jsem pro, líbí se mi to,“ říká jezdec Williamsu.
Na otázku, zda si myslí, že bude stáj z Grove stále postupovat výš startovním polem i v příštím roce, však odpověděl takto: „To nikdy nemůžete s určitostí říct. Kdybyste se teď zeptal kteréhokoliv týmu, tak by Vám řekli, že mají vítězný vůz. Bylo by to pouhé hádání, některé týmy odvádějí dobrou práci, jiné ještě lepší.“
„Náš tunel už vypadá dobře, ale musíme zůstat nohama na zemi a tvrdě pracovat. Myslím, že zlom v letošní sezoně přišel v Istanbulu, kde jsme podle mého pochopili jádro problému. Byly tam nějaké změny v charakteristice vzduchu proudícího pod vozem, takže jsme na to museli uzpůsobit i tunel a tím se to zlepšilo. Poté nastalo zlepšení ve všech směrech, šlo to ráz na ráz.“
„Ačkoliv to na výsledcích nebylo až tak vidět, tým během roku tvrdě pracoval a udělal velký pokrok. Zlepšili jsme se také v kvalifikacích, když jsme nasadili nové gumy, ale i v závodech jsme jezdili slušně,“ uzavřel Brazilec.
Lando Norris přiznává svou sebekritiku a frustraci, přičemž místo obviňování týmu se soustředí na analýzu vlastních chyb. Aby plně naplnil svůj potenciál, musí najít rovnováhu mezi sebekritikou a sebedůvěrou, jinak by mohl promarnit šanci na očekávaný průlom.
Zak Brown si znovu rýpl do Alpine a připomněl, že ztráta Oscara Piastriho byla jejich velkým selháním. Vzhledem k Australanově současné formě u McLarenu působí tento přešlap o to bolestněji.
George Russell tvrdí, že kdyby se připojil k Mercedesu hned po vstupu do Formule 1, mohl mít na svém kontě dva tituly. Naznačuje, že čas strávený v menších týmech mohl znamenat ztrátu šampionátů, které by jinak mohl získat.
Lando Norris měl být hlavním tahounem McLarenu v boji o titul, ale drobné chyby ho postupně srážejí a nahrávají jeho klidnějšímu kolegovi Oscarovi Piastrimu. Ten zatím beze slov přebírá roli lídra a ukazuje, kdo má aktuálně navrch.
Začátek nové kapitoly Lewise Hamiltona ve Ferrari se zatím nese ve znamení zklamání. Očekávaný restart kariéry v ikonickém červeném voze se rychle proměnil v sérii neuspokojivých výsledků, které zatím nenaplňují ambice ani fanouškovská očekávání.
Max Verstappen z Red Bullu je známý svou přímočarostí a otevřeností, když přijde na hodnocení dění ve světě formule 1.
Pilot McLarenu si zakládá na férovém přístupu a přátelském vystupování, přesto by bylo chybou vnímat jeho slušnost jako nedostatek bojovnosti. Na trati je připraven tvrdě si jít za svým cílem.
Andrea Kimi Antonelli vstoupil do Formule 1 s velkými očekáváními a silnou podporou Mercedesu, který stojí za ním i v případě chyb. Šéf týmu Toto Wolff mu poskytuje plnou podporu, zatímco Valtteri Bottas, jako rezervní pilot a mentor, ochotně sdílí své zkušenosti.
Yuki Tsunoda po třech závodech v Red Bullu ukazuje potenciál, ale jeho plná adaptace ještě není dokončena. Rozdíl oproti Verstappenovi se projevuje nejen v rychlosti, ale i v práci s pneumatikami, stabilitě a konzistenci výkonu.
Šéf Aston Martinu Andy Cowell přiznal, že nové aerodynamické zařízení týmu jim od svého spuštění výrazně rozšířilo obzory. Podle jeho slov poskytl nový větrný tunel cenné poznatky, které Aston Martin plánuje využít k vývoji rychlejšího a konkurenceschopnějšího monopostu.
Gabriel Bortoleto přiznal, že přechod z vítězství v šampionátech F2 a F3 na závodění na chvostu startovního pole Formule 1 pro něj představuje značnou výzvu.
Red Bull Racing se v roce 2026 chystá představit vlastní pohonné jednotky, které vyvinul ve spolupráci s Fordem. Šéf týmu Christian Horner je nadšený z tohoto kroku, i když si je vědom rizika, které s ním souvisí.