Rubens Barrichello prohlásil, že se velmi těší na nový monopost stáje Williams. Brazilec předpovídá, že by měl mít vůz agresivní design. Na otázku, zda-li se Williamsu konečně podaří vrátit zpět na čelo, však Barrichello odpovídal zdrženlivěji.
„Cítím, že tým odvádí na voze pro příští sezonu dobrou práci. Mám z toho dobrý pocit. Řekl bych, že technici přistoupili při navrhování nového stroje na agresivní styl. Já jsem pro, líbí se mi to,“ říká jezdec Williamsu.
Na otázku, zda si myslí, že bude stáj z Grove stále postupovat výš startovním polem i v příštím roce, však odpověděl takto: „To nikdy nemůžete s určitostí říct. Kdybyste se teď zeptal kteréhokoliv týmu, tak by Vám řekli, že mají vítězný vůz. Bylo by to pouhé hádání, některé týmy odvádějí dobrou práci, jiné ještě lepší.“
„Náš tunel už vypadá dobře, ale musíme zůstat nohama na zemi a tvrdě pracovat. Myslím, že zlom v letošní sezoně přišel v Istanbulu, kde jsme podle mého pochopili jádro problému. Byly tam nějaké změny v charakteristice vzduchu proudícího pod vozem, takže jsme na to museli uzpůsobit i tunel a tím se to zlepšilo. Poté nastalo zlepšení ve všech směrech, šlo to ráz na ráz.“
„Ačkoliv to na výsledcích nebylo až tak vidět, tým během roku tvrdě pracoval a udělal velký pokrok. Zlepšili jsme se také v kvalifikacích, když jsme nasadili nové gumy, ale i v závodech jsme jezdili slušně,“ uzavřel Brazilec.
Mercedes údajně měsíce pracoval na řešení přehřívání pneumatik. Výkon v Rakousku však ukázal, že problém přetrvává.
Lando Norris potvrdil svůj impozantní vzestup a v Rakousku si připsal už třetí vítězství v sezóně 2025. Ačkoliv jeho triumf nepřišel jako překvapení, svým výkonem nekompromisně dokázal, že patří mezi absolutní špičku. Navíc poslal jasný vzkaz všem, kdo o jeho schopnostech pochybují.
Nové záběry mimo televizní přenos, kde Fernando Alonso vyjel z tratě poté, co Lewis Hamilton při předjíždění v Rakousku přišel „trochu pozdě“. Alonso se tak vyhnul kolizi při Hamiltonově riskantním manévru.
Toto Wolff vyzval italské fanoušky a média, aby dali Fredericu Vasseurovi čas a prostor na práci ve Ferrari. Reagoval tak na rostoucí spekulace o jeho budoucnosti v čele týmu.
Red Bull se i po povýšení Jukiho Cunody stále potýká s problémy na druhém místě, což vyvolává otázky, zda bude muset provést druhou změnu jezdce v tomto roce.
Fanoušci Franca Colapinta vyzvali FIA a Formuli 1, aby odsoudily nenávistné útoky vůči jezdci Alpine. Po incidentu s Oscarem Piastrim v Rakousku čelil Colapinto urážkám i výhrůžkám smrtí.
Tým Williams zažil v Rakousku těžký den, když oba jeho vozy nedokončily závod. Dvojité odstoupení podtrhlo pokračující technické i výkonnostní problémy, které stáj v letošní sezóně trápí.
Lando Norris stáhl náskok týmového kolegy Oscara Piastriho na pouhých 15 bodů. Tím dál potvrzuje svou formu a zajišťuje McLarenu napínavý interní boj o titul.
Ferrari skončilo na Velké ceně Rakouska s Charlesem Leclercem třetí a Lewisem Hamiltonem čtvrtý, přičemž Hamilton během závodu zpochybňoval týmovou strategii. Zástupce šéfa Ferrari Jerome d'Ambrosio však ujistil, že zvolený přístup byl optimální.
Šéf Red Bullu Christian Horner po Velké ceně Rakouska jen stroze komentoval výkon Yukiho Tsunody. Jeho zdrženlivé vyjádření naznačuje, že důvěra v japonského jezdce v týmu slábne.
Po nevydařené domácí Velké ceně Red Bullu Helmut Marko uvedl, že letošní titul s Maxem Verstappenem je velmi nepravděpodobný. Zůstává však otázkou, jak vážné problémy tým skutečně má.
Bernie Ecclestone, bývalý šéf Formule 1, se v Rakousku objevil při slavnostním ceremoniálu, kde předával Prezidentskou medaili vítězi závodu Landu Norrisovi. Tento čestný úkol mu byl svěřen na pozvání prezidenta FIA Mohammeda Ben Sulayema.