Rubens Barrichello prohlásil, že se velmi těší na nový monopost stáje Williams. Brazilec předpovídá, že by měl mít vůz agresivní design. Na otázku, zda-li se Williamsu konečně podaří vrátit zpět na čelo, však Barrichello odpovídal zdrženlivěji.
„Cítím, že tým odvádí na voze pro příští sezonu dobrou práci. Mám z toho dobrý pocit. Řekl bych, že technici přistoupili při navrhování nového stroje na agresivní styl. Já jsem pro, líbí se mi to,“ říká jezdec Williamsu.
Na otázku, zda si myslí, že bude stáj z Grove stále postupovat výš startovním polem i v příštím roce, však odpověděl takto: „To nikdy nemůžete s určitostí říct. Kdybyste se teď zeptal kteréhokoliv týmu, tak by Vám řekli, že mají vítězný vůz. Bylo by to pouhé hádání, některé týmy odvádějí dobrou práci, jiné ještě lepší.“
„Náš tunel už vypadá dobře, ale musíme zůstat nohama na zemi a tvrdě pracovat. Myslím, že zlom v letošní sezoně přišel v Istanbulu, kde jsme podle mého pochopili jádro problému. Byly tam nějaké změny v charakteristice vzduchu proudícího pod vozem, takže jsme na to museli uzpůsobit i tunel a tím se to zlepšilo. Poté nastalo zlepšení ve všech směrech, šlo to ráz na ráz.“
„Ačkoliv to na výsledcích nebylo až tak vidět, tým během roku tvrdě pracoval a udělal velký pokrok. Zlepšili jsme se také v kvalifikacích, když jsme nasadili nové gumy, ale i v závodech jsme jezdili slušně,“ uzavřel Brazilec.
Max Verstappen se ani po skončení sezóny F1 nezastavil a už se objevil za volantem závodního vozu. Zdá se, že jeho vášeň pro rychlost stále hoří naplno.
Formule 1 se po letech vrací na portugalskou půdu. Fanoušky čeká návrat atraktivní destinace, která se v sezonách 2027 a 2028 znovu objeví v kalendáři královny motorsportu.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.