Šéf McLarenu Martin Whitmars prohlásil, že jeho tým již pracuje na několika zajímavých vynálezech, o nichž doufají, že jim v roce 2011 přinesou konkurenční výhodu.
Tým, jenž letos vynalezl F-kanál, z něhož těžil výhodu zejména v první části sezóny, než toto řešení pro oddělování proudů vzduchu na zadním křídle okopírovali. Podle šéfa McLarenu budou inovace i nadále klíčové a jeho tým v této oblasti údajně vypadá dobře.
"Máme v záloze několik nápadů. Uvidíme. Snad budeme mít mírně odlišný přístup, máme několik vcelku vynalézavých myšlenek," říká Whitmarsh. "Jedná se o kombinaci věcí. Základ je mít dobré auto a musíte mít několik kreativních řešení, jako například byly difuzory využívající výfukové plyny či F-kanály. Snad budeme mít pár takových věcí a budeme moci být silní."
O silném Red Bullu prohlásil, že si pouze hraje na malý tým, přitom však mají dobré továrny, spoustu zaměstnanců, velký rozpočet a dva silné piloty. Podle něj je ale otázkou, zda svou formu bude schopen dlouhodobě udržet.
Do bojů o nejvyšší příčky příští rok se k letošním třem nejlepším týmům přidá či čtvrtý tým - Mercedes: "Jsem si jistý, že se Ferrari příští rok vrátí ve formě, my to také plánujeme a stejně tak Mercedes. Nikdy byste Mercedes neměli podceňovat. Jsem si jistý, že jsou po své sezóně trochu zklamaní, přesto však budou velmi tvrdě pracovat na tom, aby příští rok odvedli hodně slušnou práci."
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.
Oscar Piastri po GP Itálie potvrdil svou loajalitu k McLarenu a zdůraznil, že důvěra v tým je pro něj důležitější než osobní ambice získat titul mistra světa.
Toto Wolff uznal, že Lewis Hamilton projevuje své emoce naplno, ale jeho výroky po Velké ceně Maďarska označil za nepovedený moment.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.