Šéf McLarenu Martin Whitmars prohlásil, že jeho tým již pracuje na několika zajímavých vynálezech, o nichž doufají, že jim v roce 2011 přinesou konkurenční výhodu.
Tým, jenž letos vynalezl F-kanál, z něhož těžil výhodu zejména v první části sezóny, než toto řešení pro oddělování proudů vzduchu na zadním křídle okopírovali. Podle šéfa McLarenu budou inovace i nadále klíčové a jeho tým v této oblasti údajně vypadá dobře.
"Máme v záloze několik nápadů. Uvidíme. Snad budeme mít mírně odlišný přístup, máme několik vcelku vynalézavých myšlenek," říká Whitmarsh. "Jedná se o kombinaci věcí. Základ je mít dobré auto a musíte mít několik kreativních řešení, jako například byly difuzory využívající výfukové plyny či F-kanály. Snad budeme mít pár takových věcí a budeme moci být silní."
O silném Red Bullu prohlásil, že si pouze hraje na malý tým, přitom však mají dobré továrny, spoustu zaměstnanců, velký rozpočet a dva silné piloty. Podle něj je ale otázkou, zda svou formu bude schopen dlouhodobě udržet.
Do bojů o nejvyšší příčky příští rok se k letošním třem nejlepším týmům přidá či čtvrtý tým - Mercedes: "Jsem si jistý, že se Ferrari příští rok vrátí ve formě, my to také plánujeme a stejně tak Mercedes. Nikdy byste Mercedes neměli podceňovat. Jsem si jistý, že jsou po své sezóně trochu zklamaní, přesto však budou velmi tvrdě pracovat na tom, aby příští rok odvedli hodně slušnou práci."
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.
Lando Norris představil svůj krátký, ale nabitý program zimní přestávky, zahrnující týmové rozbory, odpočinek s rodinou a přáteli a tradiční akce McLarenu.
Helmut Marko po dvou desetiletích v Red Bullu oznámil, že na konci roku tým opustí, přestože měl smlouvu i pro sezonu 2026. Jeho odchod vyvolává otázky o dopadu na Maxe Verstappena a budoucí strategii týmu.
Post-season testy v Abú Zabí jsou u konce, na trati se objevilo 25 jezdců. Společně absolvovali přes 2 500 kol v rámci příprav na sezonu 2025.
Pneumatiky Pirelli pro Formuli 1 budou příští rok vypadat trochu jinak. Změny se týkají hlavně designu a připravují týmům nové možnosti strategie.