Formule 1 je dle Autosportu blízko uzavření dohody o vysílání závodů ve vysokém rozlišení (HD) v sezóně 2011.
Dle jarního průzkumu společnosti LG je po HD přenosech mezi fanoušky Formule 1 velký zájem. Problémem se zdál být promotér F1, podle něhož poptávka po vysílání ve vyšší kvalitě mezi televizními společnostmi není dostatečná. Podle jeho slov jsme něco takového rozhodně neměli čekat před rokem 2012.
V září však byl v rozhovoru pro BBC Ecclestone ve vidině vyšších příjmů smířlivější: "Myslím, že se přesuneme k vysokému rozlišení, pravděpodobně příští rok." Zdá se, že se blýská na lepší časy.
Ecclestone stále nepotvrdil své vysílací plány a zřejmě tak ani neučiní, pokud si nebude 100 % jistý, že přenosy budou moci uspokojit potřeby F1.
Globální partner F1 - společnost LG, má zájem o zkvalitnění vysílání. Během Velké ceny Monaka 2009 si dokonce vyzkoušela přenos 3D signálu, což zopakovala během letošní Velké ceny Kanady.
Viceprezident marketingu a globálního sponzoringu LG Andrew Barret věří, že se již příští rok dočkáme vysílání F1 v HD: "Nechci hovořit za Bernieho, ale všichni víme, že čím dříve to bude, tím lépe. Uživatelé mají nakoupené televize a všichni jsme mohli vidět, že HD obsah je prokazatelně lepší než ve standardním rozlišení."
Pravidelných přenosů trojrozměrného obsahu se dle něj ještě dlouho nedočkáme: "3D je ale ještě daleko. Bylo to mé rozhodnutí, nešel bych do 3E, dokud nebude dostatek televizí a spotřebitelů, kteří by zaručili návratnost investice a změnu. HD však již nyní potřebujeme všichni."
Red Bull dál tlačí na čelo pole a z RB21 se snaží dostat maximum v každém závodě. Místo velkých balíčků sází na postupné dolaďování výkonu.
Velké naděje skončily dřív, než závod vůbec začal. Franco Colapinto musel odstavit svůj vůz už po zaváděcím kole a z britské Grand Prix tak odcházel bez jediné závodní zatáčky.
Kimi Antonelli musel ve Velké ceně Británie po těžké kolizi s Hadjarem odstoupit. Incident v hustém dešti a nulové viditelnosti vyústil v jeho čtvrté DNF ze šesti závodů a jen podtrhl náročnost jeho nováčkovské sezóny
Lewis Hamilton otevřeně přiznal, že jej na Velké ceně Velké Británie brzdila nejen strategie Ferrari, ale i vlastní chyby a nedostatky vozu. Britský mistr světa se po náročném závodě cítil omezený komplexními problémy, které mu znemožnily naplno bojovat o lepší pozici.
Carlos Sainz označil své dvanácté místo v Silverstonu za zklamání, které se rovnalo odstoupení. Po slibném průběhu závodu ho smolná kolize s Leclercem připravila o body i další šanci na lepší výsledek pro trápící se Williams.
Charles Leclerc se na britské Grand Prix trápil. Kvůli střídavě mokré a suché trati se celý závod potýkal s problémy a nakonec dojel až čtrnáctý. Pro jezdeckou hvězdu Ferrari to byl závod, na který bude chtít co nejdříve zapomenout.
Po 15 letech ve Formuli 1 se Nico Hülkenberg konečně dočkal svého prvního pódia a ukončil tak dlouholeté čekání na vysněný výsledek. Německý jezdec předvedl vyzrálý výkon a potvrdil, že vytrvalost se ve světě motorsportu vyplácí.
Ferrari během britské Grand Prix přišlo o GPS signál Hamiltonova vozu a muselo činit strategická rozhodnutí prakticky naslepo. Výpadek dat ovlivnil i načasování přezutí, což stálo Hamiltona cenné sekundy a možný posun na pódium.
Red Bull vsadil na odvážnou strategii v nastavení Verstappenova vozu pro britskou Grand Prix – risk se však obrátil proti nim.
Lewis Hamilton letos v sezóně 2025 zatím zápasí s nepříznivými výsledky. Ačkoliv Silverstone přineslo zlepšení, Brit stále hledá formu a není s dosavadním výkonem spokojený.
Oscar Piastri po penalizaci ve Velké ceně Velké Británie chtěl vyměnit pozici s Landem Norrisem, ale uznal, že by to nebylo fér. I přes zklamání respektoval týmové rozhodnutí a chce se z této zkušenosti poučit.
Lando Norris si za výhru v Británii odnesl trofej složenou z 2 717 kostek LEGO. Tradiční RAC Trophy tak dostala moderní a hravý vzhled.