Formule 1 je dle Autosportu blízko uzavření dohody o vysílání závodů ve vysokém rozlišení (HD) v sezóně 2011.
Dle jarního průzkumu společnosti LG je po HD přenosech mezi fanoušky Formule 1 velký zájem. Problémem se zdál být promotér F1, podle něhož poptávka po vysílání ve vyšší kvalitě mezi televizními společnostmi není dostatečná. Podle jeho slov jsme něco takového rozhodně neměli čekat před rokem 2012.
V září však byl v rozhovoru pro BBC Ecclestone ve vidině vyšších příjmů smířlivější: "Myslím, že se přesuneme k vysokému rozlišení, pravděpodobně příští rok." Zdá se, že se blýská na lepší časy.
Ecclestone stále nepotvrdil své vysílací plány a zřejmě tak ani neučiní, pokud si nebude 100 % jistý, že přenosy budou moci uspokojit potřeby F1.
Globální partner F1 - společnost LG, má zájem o zkvalitnění vysílání. Během Velké ceny Monaka 2009 si dokonce vyzkoušela přenos 3D signálu, což zopakovala během letošní Velké ceny Kanady.
Viceprezident marketingu a globálního sponzoringu LG Andrew Barret věří, že se již příští rok dočkáme vysílání F1 v HD: "Nechci hovořit za Bernieho, ale všichni víme, že čím dříve to bude, tím lépe. Uživatelé mají nakoupené televize a všichni jsme mohli vidět, že HD obsah je prokazatelně lepší než ve standardním rozlišení."
Pravidelných přenosů trojrozměrného obsahu se dle něj ještě dlouho nedočkáme: "3D je ale ještě daleko. Bylo to mé rozhodnutí, nešel bych do 3E, dokud nebude dostatek televizí a spotřebitelů, kteří by zaručili návratnost investice a změnu. HD však již nyní potřebujeme všichni."
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.