Šéf Formule 1 Bernie Ecclestone si s hledáním svého zástupce neláme hlavu. Redaktorům Pitpassu odpověděl na otázku, co by se stalo s Formulí 1, kdyby do něj náhodou udeřil blesk.
"Nemám tušení, vůbec nemám ponětí," odpověděl jim osmdesátiletý Ecclestone. Jak to současný šéf F1 řeší? "Vyhýbám se bouřkám. Když je bouřka, zůstávám uvnitř."
Otázkou budoucnosti Formule 1 po skončení jeho vlády se vůbec nezabývá a nikterak se nesnaží zajistit plynulé přesunutí svých odpovědností na případného zástupce, kterého by zaškolil.
Ecclestone také potvrdil, že dvacítka závodů, tak jak je plánována i příští rok, je z hlediska jejich počtu maximem, které si F1 může dovolit, byť například Frank Williams je jedním z mála, který by jich uvítal ještě více. "Bude jich příští rok dvacet. Chceme jich kolem dvacet, což je podle mě dost," dodal Bernie.
Berniemu Ecclestonovi předsezónní tip na mistra světa letos vyšel
V Abú Zabí se objevily spekulace o příští Velké ceně Austrálie, která je údajně v ohrožení. Promotér F1 věří, že se vše srovná a závod se uskuteční: "Vyřeší si to sami, je to v pořádku."
Ohledně změny v oblasti předpisů motorů žádné detaily na závěr neodhalil, místo řešení technický záležitostí se podle něj spíše politikaří: "Hovoříme o tom. Momentálně je to spíše politické."
Red Bull dál tlačí na čelo pole a z RB21 se snaží dostat maximum v každém závodě. Místo velkých balíčků sází na postupné dolaďování výkonu.
Velké naděje skončily dřív, než závod vůbec začal. Franco Colapinto musel odstavit svůj vůz už po zaváděcím kole a z britské Grand Prix tak odcházel bez jediné závodní zatáčky.
Kimi Antonelli musel ve Velké ceně Británie po těžké kolizi s Hadjarem odstoupit. Incident v hustém dešti a nulové viditelnosti vyústil v jeho čtvrté DNF ze šesti závodů a jen podtrhl náročnost jeho nováčkovské sezóny
Lewis Hamilton otevřeně přiznal, že jej na Velké ceně Velké Británie brzdila nejen strategie Ferrari, ale i vlastní chyby a nedostatky vozu. Britský mistr světa se po náročném závodě cítil omezený komplexními problémy, které mu znemožnily naplno bojovat o lepší pozici.
Carlos Sainz označil své dvanácté místo v Silverstonu za zklamání, které se rovnalo odstoupení. Po slibném průběhu závodu ho smolná kolize s Leclercem připravila o body i další šanci na lepší výsledek pro trápící se Williams.
Charles Leclerc se na britské Grand Prix trápil. Kvůli střídavě mokré a suché trati se celý závod potýkal s problémy a nakonec dojel až čtrnáctý. Pro jezdeckou hvězdu Ferrari to byl závod, na který bude chtít co nejdříve zapomenout.
Po 15 letech ve Formuli 1 se Nico Hülkenberg konečně dočkal svého prvního pódia a ukončil tak dlouholeté čekání na vysněný výsledek. Německý jezdec předvedl vyzrálý výkon a potvrdil, že vytrvalost se ve světě motorsportu vyplácí.
Ferrari během britské Grand Prix přišlo o GPS signál Hamiltonova vozu a muselo činit strategická rozhodnutí prakticky naslepo. Výpadek dat ovlivnil i načasování přezutí, což stálo Hamiltona cenné sekundy a možný posun na pódium.
Red Bull vsadil na odvážnou strategii v nastavení Verstappenova vozu pro britskou Grand Prix – risk se však obrátil proti nim.
Lewis Hamilton letos v sezóně 2025 zatím zápasí s nepříznivými výsledky. Ačkoliv Silverstone přineslo zlepšení, Brit stále hledá formu a není s dosavadním výkonem spokojený.
Oscar Piastri po penalizaci ve Velké ceně Velké Británie chtěl vyměnit pozici s Landem Norrisem, ale uznal, že by to nebylo fér. I přes zklamání respektoval týmové rozhodnutí a chce se z této zkušenosti poučit.
Lando Norris si za výhru v Británii odnesl trofej složenou z 2 717 kostek LEGO. Tradiční RAC Trophy tak dostala moderní a hravý vzhled.