Šéf McLarenu prozradil, že do Brazílie s sebou přivezou další nové díly, které by je měly posunout dopředu.
McLaren ve vývoji nepolevuje a tak jako před několika posledními závody, i nyní avizuje vylepšení vozu, která by měla pomoci zvýšit jeho výkonnost: "Do Brazílie s sebou vezeme výsledky posledního vývoje, tvrdě pracujeme a v pátek nás čeká spousta testování, než se rozhodneme pro finální specifikaci monopostu, kterou bychom použili v sobotu a v neděli."
Avizované novinky v posledních závodech nefungovaly vždy tak, jak tým očekával. Whitmarsh je však optimistou: "Přirozeně doufáme, že nás posunou do čela, ale myslím, že realistické je očekávat, že nás učiní konkurenceschopnými. A pokud jako tým, piloti a my, budeme spolupracovat, neexistuje důvod, pokud se nám opravdu podaří přivézt ten výkon, proč bychom nemohli bojovat o pole-position a o vítězství.
Martin Whitmarsh v rozhovoru s Lewisem Hamiltonem
McLaren již nemůže spoléhat na výhodu plynoucí z jejich vynálezu - F-kanálu: "Naše výhoda v oblasti F-kanálu je pryč, což se dalo během roku očekávat. Byl to velmi inovativní koncept, ale velmi levný na implementaci, což se spoustě lidem povedlo. Možná nám zůstal trochu náskok, ale naše výhoda se rozplynula. Ale třeba máme stále drobnou výhodu jakožto jeho vynálezci."
Slabinou MP4-25 je jízda přes hrboly. Na to se v závěru sezóny tým zaměřil: "Kvůli hrbolům máme několik novinek. V úplně prvním závodu v Bahrajnu na nové části okruhu, Silverstone byl z různých důvodů mnohem hrbolatější než býval - tam jsme podávali relativně horší výkony. V Brazílii jsme si toho vědomi. Máme několik věcí, které jsme upravili a o nichž doufáme, že nám pomohou. Jestli tomu tak opravdu bude, uvidíme do 48 hodin. Určitě jsme však učinili pokrok."
McLaren MP4-25 v Koreji
Co když McLaren ale ani tentokrát nebude na čele? "Pokud nebudeme v předu, pak zkusíme vyhrát zezadu. Už se nám to podařilo letos několikrát. Máme dva skvělé piloty a neexistuje důvod, proč by se to nemohlo povést. Brazílie obecně nabízí vzrušující závod, doufejme tedy za všechny, že bude vzrušující a udržíme na živu své naděje v šampionátu až do Abú Zabí," dodává šéf McLarenu.
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.
Lando Norris představil svůj krátký, ale nabitý program zimní přestávky, zahrnující týmové rozbory, odpočinek s rodinou a přáteli a tradiční akce McLarenu.
Helmut Marko po dvou desetiletích v Red Bullu oznámil, že na konci roku tým opustí, přestože měl smlouvu i pro sezonu 2026. Jeho odchod vyvolává otázky o dopadu na Maxe Verstappena a budoucí strategii týmu.
Post-season testy v Abú Zabí jsou u konce, na trati se objevilo 25 jezdců. Společně absolvovali přes 2 500 kol v rámci příprav na sezonu 2025.
Pneumatiky Pirelli pro Formuli 1 budou příští rok vypadat trochu jinak. Změny se týkají hlavně designu a připravují týmům nové možnosti strategie.