Šéf McLarenu Martin Whitmarsh varoval soupeře, by neodepisovali Jensona Buttona a Lewise Hamiltona z bitvy o titul kvůli bodové ztrátě na lídra.
Hamilton na vedoucího Marka Webbera ztrácí 28 bodů, Button o tři více. Tyto rozdíly znamenají, že jezdci McLarenu musí následující závody vyhrát, aby mohli bojovat o titul až do konce.
"Zbývají tři závody, pro piloty je na stole 75 bodů, proto by nebylo moudré odepisovat Jensona, Lewise či McLaren," tvrdí Whitmarsh.
"Oba piloti již dříve vyhráli šampionáty, znají obtíže, jímž mohou čelit v těchto jedinečných situacích, a oba se nauačili podávat své nejlepší výkony pod vysokým tlakem. Budou na tuto bitvu připraveni.
Jedná se o bitvu, v níž zvítězí konzistence. Zatímco pokračujeme v naší agresivní vývojové strategii a přivezeme pro závod další nové díly, tak si zároveň uvědomujeme, že potřebujeme získat spoustu bodů v každém závodě. Nicméně jsme plně odhodláni vítězit a nevzdáme se bez boje," dodává šéf McLarenu.
Button šel po Hamiltonových problémech s převodovkou v Suzuce před něj
Hamiltonův výsledek v Suzuce ovlivnila závada na převodovce, ale i kdyby se jí nepodařilo odstranit a tým by mu musel namontovat novou, nemusí se obávat další penalizace: "Po jeho problémech s převodovkou v Suzuce, Lewisovi nebude hrozit druhý trest v podobě odsunu o pět míst na startovním roštu tento víkend.
Pravidla týkající se převodovek jsou postavena tak, aby tým nebyl trestán dvakrát za stejný problém s převodovkou, takže Lewis jde do víkendu bez rizika další penalizace," vysvětluje Whitmarsh.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.
Lando Norris představil svůj krátký, ale nabitý program zimní přestávky, zahrnující týmové rozbory, odpočinek s rodinou a přáteli a tradiční akce McLarenu.