Příští rok se dle Bernieho Ecclestona konečně dočkáme přenosů Formule 1 v HD kvalitě.
Již na počátku tohoto roku přitom řekl, že si fanoušci Formule 1 budou na vysílání v HD počkat až do roku 2012, dnes však prohlásil, že rok 2011 se nyní zdá pravděpodobnější.
"Myslím, že to, co nyní produkujeme, je velmi, velmi dobré. K HD bychom se však mohli přesunout zřejmě příští rok," řekl Ecclestone pro BBC.
Veřejný průzkum ukázal, že většina fanoušků by velmi ocenila, kdyby se F1 vysílala ve vyšším rozlišení. Ecclestone před několika měsíci prohlásil, že v něm budou vysílat, až budou fanoušci doma schopni takový signál přijímat a televizní společnosti na to budou připravené.
Dočkáme se Formule 1 v HD rozlišení již příští rok?
V červnu tohoto roku Autosport otiskl tyto jeho slova: "Nechceme takto vysílat, dokud to nebudou lidé chtít. Ptal jsem se na to v Anglii, BBC - kolik že by lidí bylo schopno to přijímat. Řekli mi, že 20% diváků, kteří sledují F1.
Pak se chci také ujistit, že to, co budeme produkovat, bude prvotřídní kvality. Než budeme moci tuto prvotřídní kvalitu sledovat, tak bych řekl, že si budeme muset počkat zřejmě do roku 2012, než jí budeme moci zaručit."
Racing Bulls zažil na Velké ceně Británie nepovedený den, když oba jezdci Liam Lawson i Isack Hadjar havarovali a nedokončili závod. Zatímco soupeři ze středu pole bodovali, tým odjíždí bez bodů a s nutností rychle se zlepšit.
Fernando Alonso označil závod na Silverstonu za zklamání a netajil svou frustraci z týmové strategie, která podle něj ovlivnila lepší výsledek. Přestože dojel na bodech, Španěl měl pocit, že Aston Martin nevyužil příležitostí, které se během proměnlivého závodu nabízely.
Red Bull dál tlačí na čelo pole a z RB21 se snaží dostat maximum v každém závodě. Místo velkých balíčků sází na postupné dolaďování výkonu.
Velké naděje skončily dřív, než závod vůbec začal. Franco Colapinto musel odstavit svůj vůz už po zaváděcím kole a z britské Grand Prix tak odcházel bez jediné závodní zatáčky.
Kimi Antonelli musel ve Velké ceně Británie po těžké kolizi s Hadjarem odstoupit. Incident v hustém dešti a nulové viditelnosti vyústil v jeho čtvrté DNF ze šesti závodů a jen podtrhl náročnost jeho nováčkovské sezóny
Lewis Hamilton otevřeně přiznal, že jej na Velké ceně Velké Británie brzdila nejen strategie Ferrari, ale i vlastní chyby a nedostatky vozu. Britský mistr světa se po náročném závodě cítil omezený komplexními problémy, které mu znemožnily naplno bojovat o lepší pozici.
Carlos Sainz označil své dvanácté místo v Silverstonu za zklamání, které se rovnalo odstoupení. Po slibném průběhu závodu ho smolná kolize s Leclercem připravila o body i další šanci na lepší výsledek pro trápící se Williams.
Charles Leclerc se na britské Grand Prix trápil. Kvůli střídavě mokré a suché trati se celý závod potýkal s problémy a nakonec dojel až čtrnáctý. Pro jezdeckou hvězdu Ferrari to byl závod, na který bude chtít co nejdříve zapomenout.
Po 15 letech ve Formuli 1 se Nico Hülkenberg konečně dočkal svého prvního pódia a ukončil tak dlouholeté čekání na vysněný výsledek. Německý jezdec předvedl vyzrálý výkon a potvrdil, že vytrvalost se ve světě motorsportu vyplácí.
Ferrari během britské Grand Prix přišlo o GPS signál Hamiltonova vozu a muselo činit strategická rozhodnutí prakticky naslepo. Výpadek dat ovlivnil i načasování přezutí, což stálo Hamiltona cenné sekundy a možný posun na pódium.
Red Bull vsadil na odvážnou strategii v nastavení Verstappenova vozu pro britskou Grand Prix – risk se však obrátil proti nim.
Lewis Hamilton letos v sezóně 2025 zatím zápasí s nepříznivými výsledky. Ačkoliv Silverstone přineslo zlepšení, Brit stále hledá formu a není s dosavadním výkonem spokojený.