Dle technického ředitele Williamsu Sama Michaela kvůli přísnějším testům flexibility předních křídel toho nikdo moc měnit nemusel. Nové testy podlahy ale budou vyžadovat jisté úpravy - nejen u Williamsu.
"Změna v testech průhybu předních křídel podle mě nepředstavovala vůbec žádnou změnu, protože je stejně jednoduché jimi projít. Problémem je, že v rychlosti 300 km/hod je zatížení křídla stále podstatně vyšší, než při nových testech," uvádí Sam Michael pro ITV. Zatímco v Belgii FIA obě bočnice současně zatížila 100 kg, při vysokých rychlostech musí křídlo vydržet tlak až dvouapůlnásobně vyšší.
"Testy 'bryndáčku' - toho dílu, který se nachází pod nohama pilotů, přední část podlahy - jsou opravdu dobré. To, co udělali, bylo správné," pochvaluje si technický ředitel Williamsu nové podlahové testy, které FIA zavede v Monze. "Většina změn přijde v Monze. Ty učiní rozdíl."
Barrichello s vozem FW32 již vyhovujícím testům, s nimiž FIA přijde v Monze
Musel Williams kvůli nim provést na svých vozech nějaké změny? "Ano, museli jsme udělat nějaké změny. Ale myslím si, že ostatní týmy musí sáhnout po podstatně větších úpravách, než my. Museli jsme něco upravit, což jsme učinili již pro závod ve Spa. Takže naše nová podlaha už vyhovuje Monze."
Bernie Ecclestone se domnívá, že Lewis Hamilton by ve Formuli 1 dál pokračovat neměl a tvrdí, že měl odejít už dávno. Podle něj Brit „klame sám sebe“ a jeho čas na vrcholu už pominul.
Šéf Sauberu Jonathan Wheatley ocenil vyspělost a pracovní morálku Gabriela Bortoleta po jeho dosud nejlepším výsledku ve Formuli 1. Podle něj brazilský nováček ukazuje, že má potenciál růst v každém závodě.
Po těžkém víkendu v Maďarsku Lewis Hamilton přislíbil, že se po letní přestávce vrátí silnější. Sedminásobný šampion tak naznačil, že boj rozhodně nevzdává.
George Russell potvrdil, že prodloužení smlouvy s Mercedesem pro rok 2026 je jen otázkou času. Po týdnech spekulací tak naznačil, že jeho budoucnost u týmu je prakticky jistá.
Alex Albon se dopustil technického omylu ohledně F1 vozu, na což ho veřejně upozornil šéf týmu James Vowles. Ten situaci pojal s nadsázkou, ale připomněl důležitost přesného porozumění vozu i u zkušených jezdců.
Fernando Alonso dojel v Maďarsku pátý po překvapivě silném výkonu, ale netuší, odkud se zlepšení Aston Martinu vzalo. Tým zatím nemá jasné vysvětlení, čím si formu na Hungaroringu zasloužil.
Red Bull vyzdvihl Maxe Verstappena za to, že během Velké ceny Maďarska donutil Lewise Hamiltona vyjet mimo trať. Verstappenova agresivní jízda ukázala jeho neústupný tlak na soupeře.
Šéf McLarenu Zak Brown přivítal jmenování Laurenta Mekiese do čela Red Bull Racing a vyzdvihl jeho zkušenosti a schopnosti vést tým. Podle něj taková změna posílí konkurenci, která prospívá celé Formuli 1.
Šéf Ferrari Frédéric Vasseur zůstává klidný ohledně motivace Lewise Hamiltona, přestože po nevydařeném víkendu v Maďarsku označil sám sebe za „naprosto k ničemu“. Podle Vasseura Hamilton ví, co dělá, a těžké chvíle ho vždy posunuly dál.
Charles Leclerc vyjádřil důvěru ve svého týmového kolegu Lewise Hamiltona a věří, že se po letní přestávce vrátí ve formě. Podle něj má Hamilton stále potřebné schopnosti, aby znovu ukázal svou sílu.
Lando Norris vyhrál Velkou cenu Maďarska po strategickém souboji s týmovým kolegou Oscarem Piastrim, zatímco FIA zahájila vyšetřování incidentu mezi Maxem Verstappenem a Lewisem Hamiltonem. McLaren si připsal už sedmé "double" vítězství v sezóně, třetí skončil George Russell. Zklamaný a frustrovaný Charles Leclerc se musel spokojit se čtvrtou pozicí.
„V pozadí se děje spousta věcí, které nejsou skvělé,“ prohlásil Lewis Hamilton po dvanáctém místě na Velké ceně Maďarska F1. Brit se odmítl podrobněji vyjádřit k dřívějším slovům o „výměně jezdce“ a k incidentu s Maxem Verstappenem, který považuje za bezvýznamný.