Po Velké ceně Maďarska, kde se oběma vozům podařilo dojet na bodovaných místech, se tým z Grove rozhodl, nepokračovat ve vývoji FW32 a veškerou svojí pozornost nasměroval na příští sezónu.
Po poslední Grand Prix na Hungaringu, vládne v týmu Williams optimismus, ale závěrečná část sezóny nebude pro britskou stáj jednoduchá. Přijdou rychlé závody ve Spa a Monze, které vrhnou na světlo světa všechny slabiny motoru Cosworth. Navíc tým oficiálně prohlásil vývoj FW32, za ukončený.
Vedení týmu potvrdilo na řeckých webových stránkách gocar.gr, svůj úmysl, uzavřít aerodynamický tunel a propustit několik zaměstnanců. Důvodem je zastavení vývoje modelu FW32, od tohoto momentu se celý tým bude soustředit na monopost FW33, se kterým chce nastoupit do sezóny 2011. Přesto v týmu vládne optimismus, poslední závody ukázaly, že některé změny v aerodynamickém balíčku byly správné. Do Belgie přiveze Williams inovovaná přední i zadní přítlačná křídla, dá se ovšem předpokládat, že to jsou poslední změny na voze pro letošní sezónu.
Při té příležitosti, Rubens Barrichello, oslaví svůj 300 start ve formuli 1. „Doufám, že budu v plné formě a dostatečně konkurenceschopný,“ prohlásil Brazilec. Také jeho týmový kolega Hulkenberg, který v Maďarsku zajel doposud svůj nejlepší výsledek v kariéře, si je jistý konkurenceschopností Williamsu na belgické půdě.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.