Po Velké ceně Maďarska, kde se oběma vozům podařilo dojet na bodovaných místech, se tým z Grove rozhodl, nepokračovat ve vývoji FW32 a veškerou svojí pozornost nasměroval na příští sezónu.
Po poslední Grand Prix na Hungaringu, vládne v týmu Williams optimismus, ale závěrečná část sezóny nebude pro britskou stáj jednoduchá. Přijdou rychlé závody ve Spa a Monze, které vrhnou na světlo světa všechny slabiny motoru Cosworth. Navíc tým oficiálně prohlásil vývoj FW32, za ukončený.
Vedení týmu potvrdilo na řeckých webových stránkách gocar.gr, svůj úmysl, uzavřít aerodynamický tunel a propustit několik zaměstnanců. Důvodem je zastavení vývoje modelu FW32, od tohoto momentu se celý tým bude soustředit na monopost FW33, se kterým chce nastoupit do sezóny 2011. Přesto v týmu vládne optimismus, poslední závody ukázaly, že některé změny v aerodynamickém balíčku byly správné. Do Belgie přiveze Williams inovovaná přední i zadní přítlačná křídla, dá se ovšem předpokládat, že to jsou poslední změny na voze pro letošní sezónu.
Při té příležitosti, Rubens Barrichello, oslaví svůj 300 start ve formuli 1. „Doufám, že budu v plné formě a dostatečně konkurenceschopný,“ prohlásil Brazilec. Také jeho týmový kolega Hulkenberg, který v Maďarsku zajel doposud svůj nejlepší výsledek v kariéře, si je jistý konkurenceschopností Williamsu na belgické půdě.
Red Bull vstupuje do nové éry po nečekaném odvolání Christiana Hornera, který stál v čele týmu od jeho začátků ve Formuli 1. Jeho nástupcem se stal Laurent Mekies, který do nové role nastoupil už pouhých 24 hodin po oznámení změny a nyní ho čeká spousta úkolů.
Po několika těsných soubojích na trati mezi Piastrim a Norrisem se znovu otevírá otázka vnitrotýmové dynamiky v McLarenu. Vzhledem ke konkurenceschopnosti obou jezdců se podobná situace může v budoucnu opakovat.
Překvapivé odvolání Christiana Hornera z Red Bullu může souviset se změnami ve vlastnické struktuře mateřské společnosti. V zákulisí se spekuluje, že právě nové mocenské rozložení mezi rakouskou a thajskou stranou mohlo být rozhodující ranou pro dlouholetého šéfa týmu.
Dr. Helmut Marko zavzpomínal na více než dvacet let trvající spolupráci s Christianem Hornerem, se kterým společně vybudovali z Red Bullu špičkový tým Formule 1. Jejich odlišné přístupy se často doplňovaly a stály za klíčovými rozhodnutími, která Red Bull dovedla k vrcholu.
Christian Horner sehrál klíčovou roli při uzavření dohody s Hondou, která Red Bull vrátila na špičku F1. Právě toto partnerství odstartovalo novou éru dominance týmu.
Günther Steiner vyjádřil překvapení nad nečekaným odchodem Christiana Hornera z čela Red Bullu a označil ho za výrazný otřes pro tým. Podle něj bude těžké nahradit lídra, který byl symbolem stability.
Bývalý jezdec F1 Jolyon Palmer označil penalizaci Oscara Piastriho po Velké ceně Velké Británie za „extrémní, mírně řečeno“. Trest vyvolal mezi odborníky a fanoušky kontroverzi.
James Vowles poskytl nejnovější zprávy o své manželce Rachel Rolph a jejich novorozeném miminku. Ve veřejném prohlášení vyjádřil radost a vděčnost za zdraví celé rodiny a podělil se o první dojmy z otcovství.
Andrea Kimi Antonelli začal svou kariéru ve Formuli 1 slibně, ale nyní čelí obtížím. Mercedes věří, že mu pomůže tyto problémy překonat a vrátit se zpět na vítěznou cestu.
McLaren suverénně vede šampionát konstruktérů a Lando Norris si je vědom, jaké štěstí má s monopostem MCL39. Tento vůz mu dává potřebnou rychlost a jistotu k tomu, aby tým mohl bojovat o titul.
Christian Horner nezůstal jediný, kdo opustil Red Bull, společnost s ním opustili i dva další členové vrcholového managementu. Tým tak čelí největšímu otřesu ve vedení od svého vstupu do Formule 1.
Martin Brundle se domnívá, že problémy Red Bullu začaly po odchodu Christiana Hornera, který byl klíčovým stabilizačním prvkem týmu. Podle něj tým od té doby postrádá vedení a soudržnost, což se odráží i na trati.