Sedačka v Renaultu se pod Vitalijem Petrovem pořádně houpe. Petrovovi se dosud nedařilo podle představ jeho ani týmu. V Maďarsku si však solidním výkonem zajistil páté místo a jeho šance na setrvání v týmu se zvýšily.
Renault je pro Vitalije Petrova prvním týmem ve formuli jedna. Rus v něm doplnil zkušeného Poláka Roberta Kubicu. Nováčkovi se však zatím příliš nedařilo a Renault s jeho výkony nebyl spokojen. Šéf stáje Eric Boullier veřejně naznačil, že Petrov nemá místo na příští rok vůbec jisté. Dokonce ruského závodníka nezařadil na seznam možných kandidátu na Kubicova kolegu, jak jste se mohli dočíst zde. Rus však pod tlakem začal ožívat a v Maďarsku zajel velmi dobrý závod. Skončil pátý, zatímco jeho kolega Kubica kvůli kolizi se Sutilem ze závodu odstoupil. Boullier poté prohlásil, že na rozhodnutí o týmové dvojce na příští rok nespěchají. "Je pravda, že k nám chce spousta pilotů. My ale chceme dát Vitalijovi veškerou podporu, kterou potřebuje k využití svého potenciálu. Budeme čekat tak dlouho, jak bude nutné," řekl Boullier francouzským novinářům z Auto Hebdo.
Petrov se bude muset snažit, na jeho místo už si brousí zuby jiní.
Přestože Vitalij Petrov svým výsledkem udělal na tým dojem, Boullier by se nerad unáhlil. "Nerozhodnete se podle výsledku jediného závodu. Pokud ale začne takhle zářit a získávat důležité body, určitě si brzy pojistí svou budoucnost u nás. Myslím, že se dotahuje, zrychluje a začíná získávat jistotu," prohlásil šéf francouzské stáje.Jako adepti na Petrovovu sedačku byli novináři označeni například Timo Glock, Adrian Sutil nebo Kimi Räikkönen. Glock zájem o místo v Renaultu přiznal, zatím však s týmem podle vlastních slov nejedná. Kimi Räikkönen naopak projevil odhodlání zůstat i příští sezónu v rally.
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.
Sebastian Vettel je mimo Formuli 1 už tři sezóny a kolem jeho návratu dlouho panovaly spekulace. Nyní učinil konečné rozhodnutí ohledně možného comebacku.
Před deseti lety nás navždy opustil Jules Bianchi. Zemřel na následky zranění z Velké ceny Japonska 2014, která navždy změnila Formuli 1.
Nico Hülkenberg věří, že tým Kick Sauber se stává vážným hráčem ve středu pole. Jak uvedl, od zavedení klíčových vylepšení ve Španělsku tým nepřetržitě zrychluje a získává na sebedůvěře i výkonnosti.
Šéf McLarenu Andrea Stella představil plány na technické vylepšení po testech na Silverstonu. Tým doufá, že novinky pomohou zvýšit výkon a konkurenceschopnost vozu.
Lewis Hamilton se zapojil do práce ve Ferrari, aby pomohl vyřešit zásadní slabinu vozu SF-25. Tým doufá, že díky jeho zkušenostem najde cestu k lepším výkonům.
Franco Colapinto zažívá složitý rok 2025, kdy místo očekávaného průlomu čelí nejistotě ohledně své budoucnosti v Alpine. Neustálé spekulace kolem sedačky mu komplikují cestu vzhůru.
Charles Leclerc byl po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie na sebe velmi naštvaný. Podle něj jeho výkon výrazně zaostal za očekáváním.
Oscar Piastri získal podporu od bývalého pilota F1 Jolyonna Palmera po penalizaci, která ho na Silverstonu připravila o vítězství. Palmer označil trest za příliš přísný a Piastriho manévr za férový.
Ferrari prožívá těžkou sezonu a italská média hlásí rostoucí tlak na šéfa týmu Freda Vasseura. Výsledky zaostávají za očekáváními, což vyvolává spekulace o nutnosti změn v řízení stáje. Vasseur tak čelí výzvě, jak tým rychle vrátit zpět na vrchol.
Red Bull má ve svých řadách talentovaného Arvida Lindblada, který se poprvé objevil ve světě F1 po boku Maxe Verstappena v Silverstonu. Mladý jezdec z F2 tak udělal významný krok směrem k možné budoucnosti v královně motorsportu.