Šéf F1 Bernie Ecclestone prohlásil, že mu nevadí týmová režie, za niž byla potrestána stáj Ferrari poté, co při nedělní Velké ceně Německa přenechal Felipe Massa na pokyn týmu první místo Fernandu Alonsovi.
Tým Ferrari sklidil za svůj manévr trest v podobě pokuty ve výši 100 000 dolarů a obrovskou kritiku médií, ale také vzbudil rozsáhlé diskuse, zda týmová režie, která se v mnoha stájích v tichosti uplatňuje, má, nebo nemá být zakázaná.
Také Bernie Ecclestone na dotaz, zda by měl být zákaz zrušen, odpověděl: "Musím přiznat, že s těmi, kteří si to myslí, bych souhlasil. Myslím, že to, co se děje uvnitř týmu, je čistě na tom týmu." Ecclestone dostal také otázku, zda by tedy Světová rady motorismu Mezinárodní automobilové federace (FIA) měla pravidla změnit. "Nevím, uvidíme. Je třeba to prodiskutovat. Ale pokud jde o mě, tým je tým a měl by fungovat tak, jak si přeje vedení."
Bývalý pilot stáje Red Bull David Coulthard s Ecclestonem souhlasí. "Týmová režie v F1 funguje," napsal ve svém sloupku v listu Daily Telegraph. "Vždycky to tak bylo a vždycky to tak bude. Ferrari to prostě udělalo jen hodně nešikovně. Nemůžu uvěřit tomu pokrytectví, které jsme v posledních dnech viděli," uvedl Skot. "Existuje jediný způsob, jak týmovou režii odstranit, a to je závodit jen s jedním autem. Dokud tu budou dva vozy, a někteří chtějí dokonce tři, nedá se to kontrolovat," doplnil.
"Šéfové by měli mít možnost udělat, co považují za nejlepší pro svůj tým, pro své zaměstnance, pro majitele stáje. Tak to vždycky bylo. Ten všeobecný rozruch je způsobený základním nedorozuměním, že F1 je individuální sport," míní Skot.
Fernando Alonso označil závod na Silverstonu za zklamání a netajil svou frustraci z týmové strategie, která podle něj ovlivnila lepší výsledek. Přestože dojel na bodech, Španěl měl pocit, že Aston Martin nevyužil příležitostí, které se během proměnlivého závodu nabízely.
Red Bull dál tlačí na čelo pole a z RB21 se snaží dostat maximum v každém závodě. Místo velkých balíčků sází na postupné dolaďování výkonu.
Velké naděje skončily dřív, než závod vůbec začal. Franco Colapinto musel odstavit svůj vůz už po zaváděcím kole a z britské Grand Prix tak odcházel bez jediné závodní zatáčky.
Kimi Antonelli musel ve Velké ceně Británie po těžké kolizi s Hadjarem odstoupit. Incident v hustém dešti a nulové viditelnosti vyústil v jeho čtvrté DNF ze šesti závodů a jen podtrhl náročnost jeho nováčkovské sezóny
Lewis Hamilton otevřeně přiznal, že jej na Velké ceně Velké Británie brzdila nejen strategie Ferrari, ale i vlastní chyby a nedostatky vozu. Britský mistr světa se po náročném závodě cítil omezený komplexními problémy, které mu znemožnily naplno bojovat o lepší pozici.
Carlos Sainz označil své dvanácté místo v Silverstonu za zklamání, které se rovnalo odstoupení. Po slibném průběhu závodu ho smolná kolize s Leclercem připravila o body i další šanci na lepší výsledek pro trápící se Williams.
Charles Leclerc se na britské Grand Prix trápil. Kvůli střídavě mokré a suché trati se celý závod potýkal s problémy a nakonec dojel až čtrnáctý. Pro jezdeckou hvězdu Ferrari to byl závod, na který bude chtít co nejdříve zapomenout.
Po 15 letech ve Formuli 1 se Nico Hülkenberg konečně dočkal svého prvního pódia a ukončil tak dlouholeté čekání na vysněný výsledek. Německý jezdec předvedl vyzrálý výkon a potvrdil, že vytrvalost se ve světě motorsportu vyplácí.
Ferrari během britské Grand Prix přišlo o GPS signál Hamiltonova vozu a muselo činit strategická rozhodnutí prakticky naslepo. Výpadek dat ovlivnil i načasování přezutí, což stálo Hamiltona cenné sekundy a možný posun na pódium.
Red Bull vsadil na odvážnou strategii v nastavení Verstappenova vozu pro britskou Grand Prix – risk se však obrátil proti nim.
Lewis Hamilton letos v sezóně 2025 zatím zápasí s nepříznivými výsledky. Ačkoliv Silverstone přineslo zlepšení, Brit stále hledá formu a není s dosavadním výkonem spokojený.
Oscar Piastri po penalizaci ve Velké ceně Velké Británie chtěl vyměnit pozici s Landem Norrisem, ale uznal, že by to nebylo fér. I přes zklamání respektoval týmové rozhodnutí a chce se z této zkušenosti poučit.