Robert Kubica se obává, že se s Renaultem bude o nadcházejícím závodním víkendu v Německu trápit - obzvlášť kvůli toho, že jeho tým doposud nenasadil systém F-kanálu na monopost R30.
Polák na Hockenheimu dojel do cíle pouze jednou: v roce 2008 na sedmém místě. Letos se obává, že tento výsledek bez F-kanálu nevylepší.
"Všechna auta, proti kterým závodíme, už jsou vybavena F-kanálem, což nám situaci stěžuje, protože budeme muset snížit přítlak, abychom jim mohli konkurovat v maximálních rychlostech, ale bude nás to něco stát v zatáčkách," vysvětluje Kubica. "Budeme muset v pátek najít co nejlepší kompromis.
Kubica před závodem v Silverstone usedá do svého monopostu
Jako obvykle se budu snažit podat co nejlepší výkon, abych z vozu dostal maximum. Většina týmů kolem nás má jak F-kanál, tak nové výfuky s podlahou, proto si myslím, že to může být docela náročný víkend. Potřebujeme se ujistit, že naše rychlost je vyšší než v minulém závodě.
Pokud by to měl být ale náročný víkendem jako ten, který jsme prožili v Silverstone, kde jsme mohli stále dojet na čtvrtém či pátém místě, pak bych to bral všemi deseti."
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.