Stáj Renault potvrdila pro příští rok pouze Roberta Kubicu, o jeho týmovém kolegovi se rozhoduje právě v těchto dnech. Renault má dlouhý seznam potencionálních jezdců, na kterém ale údajně není současná dvojka týmu, Vitalij Petrov!
Petrovovi se zatím nepodařilo vystoupit ze stínu svého velmi ceněného kolegy Kubicy. Možná i to vede ke zvěstím, že se mladý Rus v F1, alespoň s týmem Renault, neudrží a bude nahrazen.
„Příští rok je ve hvězdách, jednání začnou později,“ prohlásil Petrov při předvádění F1 v ulicích Moskvy (Jenson Button zde jezdil s McLarenem, viz zde).
Před sezonou to u Renaultu nevypadalo s finančními možnostmi moc dobře, to se ale mělo během letošního roku vylepšit, a proto má tým v hledáčku hodně zkušených jezdců. Jsou jimi Kimi Räikkönen, Nick Heidfeld, Heikki Kovalainen, Christian Klien a Adrian Sutil.
Podle německého Auto Motor und Sport by mohl dokonce přijít do Enstone Kamui Kobajaši. „Některá z těch jmen jsou vymyšlená a některá reálná, už ale vedeme jednání s určitými jezdci,“ přiznal pro francouzský Auto Hebdo Boullier.
Italský Autosprint zase přišel s informací o možnosti přestupu Tima Glocka a to i přesto, že jej šéf Nick Wirth chce udržet ve svém týmu za každou cenu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.
FIA a Formule 1 oznámily novou terminologii pro sezonu 2026 a zároveň představily první vizualizace monopostů nové generace. Ty naznačují směr, kterým se technická podoba šampionátu v následujících letech ubere.
Lando Norris oslavil svůj premiérový titul mistra světa ve Formuli 1 při závěrečném závodě sezony v Abu Dhabi, přičemž jeho výkon ocenili i samotní soupeři.
Maurizio Arrivabene varoval, že Lewis Hamilton posíláním podrobných „dokumentací“ Ferrari může naznačovat, že jeho vztah s týmem je napjatý. Takový krok často signalizuje, že komunikace a důvěra mezi jezdcem a týmem jsou ohroženy.
Koji Watanabe, prezident Honda Racing Corporation, prozradil, že jeho debaty se záhy nastupujícím šéfem Aston Martinu Adrianem Neweym jsou často velmi živé a intenzivní. Diskuse podle něj slouží k hledání optimálních řešení a posouvání týmu vpřed.
McLaren před závěrečnou Velkou cenou sezony zvolil neobvyklý způsob, jak podpořit svého jezdce Landa Norrise. Na startovní pásku se objevila drobná, osobní zpráva, která měla Norrisovi dodat klid a motivaci v okamžiku, kdy šlo o hodně.
Max Verstappen se ani po skončení sezóny F1 nezastavil a už se objevil za volantem závodního vozu. Zdá se, že jeho vášeň pro rychlost stále hoří naplno.