Renault plánuje svůj systém pro oddělování proudů vzduchu na zadním křídle představit až na konci srpna během Velké ceny Belgie.
Renault je jediným top-týmem, který tento systém dosud nenasadil. Podle Boulliera se tak stane zřejmě až v belgickém Spa: "Plánujeme jej nasadit ve dvou krocích. Záleží na časovém plánu. V Budapešti na okruhu, který vyžaduje vysoký přítlak, jej potřebovat nebudeme. Možná jej budeme mít již předtím, spíš však těsně poté."
Šéf závodních inženýrů Alan Permane vysvětluje, proč mají s F-kanálem takové zpoždění: "Soustředili jsme se na jiné věci a přidali na vůz hrozně moc přítlaku, takže to bylo správné strategické rozhodnutí: nenasadit jej hned jako ostatní týmy."
Zadní křídlo Renaultu v Silverstone - stále bez F-kanálu
Permane však přiznává, že je přitom přeskočil Mercedes, ale věří, že jim F-kanál pomůže vrátit se do boje o čtvrtou příčku v šampionátu konstruktérů: "Měli bychom bojovat s Ferrari a Mercedesem. Reálně se nacházíme až za nimi. Podařilo se nám dostat před Mercedes, oni však odvedli velmi dobrou práci. V Silverstone byli velmi rychlí a jsou zase před námi.
Potřebujeme o trochu více. Když se nám podaří zprovoznit F-kanál, mělo by to pomoct. Nebude to v příštích dvou závodech, na druhou stranu je to jediná věc, která nám na rozdíl od ostatních chybí.
Upřímně si myslím, že jsme dosáhli více, než na co jsme skutečně měli. Z monopostu jsme vyždímali vše a maximálně jsme využili příležitosti, jež se nám v závodech naskytly. Doufám, že si to udržíme i po zbytek roku. Naším cílem při chybějících vítězstvích je porazit Mercedes a být čtvrtým nejrychlejším týmem."
Australan Oscar Piastri sice drží vedení v šampionátu Formule 1, ale na okruhu v Baku na něj čekal tvrdý pád z výsluní. Jeho naděje na další body skončily hned v úvodním kole, kdy po nešťastné nehodě musel ze závodu odstoupit.
Christian Horner a Red Bull formálně uzavřeli kapitolu své spolupráce po dohodě o vyrovnání, která přišla více než dva měsíce po jeho odvolání z operativních funkcí. Tímto krokem se definitivně uzavírá dlouhá éra Hornera u týmu.
Lewis Hamilton se po závodě v Baku omluvil Charlesi Leclercovi za to, že mu nevrátil osmé místo v posledním kole.
Charles Leclerc v Baku obsadil deváté místo, přičemž jeho závod zkomplikoval problém s pohonnou jednotkou, který ho zpomalil hned v úvodu.
Mclaren v Baku zažil katastrofální víkend. Lando Norris se v Baku propadl na sedmou pozici kvůli pomalé výměně pravého předního kola v boxech.
Lídr šampionátu Oscar Piastri zažil v Baku katastrofální start do závodu, když už v prvním kole havaroval. Tento incident navíc navázal na řadu chyb, které Australan během víkendu v Ázerbájdžánu udělal, a výrazně mu zkomplikoval boj o body i vedení v šampionátu.
Carlos Sainz vybojoval své první pódium s Williamsem, když v Baku dojel třetí. Jeho výkon potvrdil, že tým se postupně zlepšuje, což jsou dobré vyhlídky do budoucna.
Max Verstappen suverénně vyhrál Velkou cenu Ázerbájdžánu před Georgem Russellem a Carlosem Sainzem, který slavil první pódium s Williamsem. Mclaren prožil jeden z nejhorších víkendů sezony.
Lewis Hamilton v Baku nepostoupil do Q3, když ho překonal jeho týmový kolega Charles Leclerc. Po kvalifikaci britský jezdec otevřeně přiznal frustraci a upozornil, že Ferrari zvolilo pneumatiky, které neodpovídaly podmínkám na trati, což nakonec rozhodlo o jeho neúspěchu.
Max Verstappen vybojoval pole position pro Velkou cenu Ázerbájdžánu před Carlosem Sainzem. Šampionát vedoucí Oscar Piastri skončil až devátý poté, co způsobil poslední červenou vlajku kvalifikace.
Helmut Marko považuje nové regulace pro rok 2026 za ideální šanci pro Isacka Hadjara postoupit do Red Bullu. Otázkou zůstává, zda je nováček připraven zvládnout tlak a zdokonalit se v klíčových oblastech závodění.
Třetí trénink v Baku ovládl Lando Norris, který i přes náročné větrné podmínky překonal Maxe Verstappena a Oscara Piastriho.