Renault plánuje svůj systém pro oddělování proudů vzduchu na zadním křídle představit až na konci srpna během Velké ceny Belgie.
Renault je jediným top-týmem, který tento systém dosud nenasadil. Podle Boulliera se tak stane zřejmě až v belgickém Spa: "Plánujeme jej nasadit ve dvou krocích. Záleží na časovém plánu. V Budapešti na okruhu, který vyžaduje vysoký přítlak, jej potřebovat nebudeme. Možná jej budeme mít již předtím, spíš však těsně poté."
Šéf závodních inženýrů Alan Permane vysvětluje, proč mají s F-kanálem takové zpoždění: "Soustředili jsme se na jiné věci a přidali na vůz hrozně moc přítlaku, takže to bylo správné strategické rozhodnutí: nenasadit jej hned jako ostatní týmy."
Zadní křídlo Renaultu v Silverstone - stále bez F-kanálu
Permane však přiznává, že je přitom přeskočil Mercedes, ale věří, že jim F-kanál pomůže vrátit se do boje o čtvrtou příčku v šampionátu konstruktérů: "Měli bychom bojovat s Ferrari a Mercedesem. Reálně se nacházíme až za nimi. Podařilo se nám dostat před Mercedes, oni však odvedli velmi dobrou práci. V Silverstone byli velmi rychlí a jsou zase před námi.
Potřebujeme o trochu více. Když se nám podaří zprovoznit F-kanál, mělo by to pomoct. Nebude to v příštích dvou závodech, na druhou stranu je to jediná věc, která nám na rozdíl od ostatních chybí.
Upřímně si myslím, že jsme dosáhli více, než na co jsme skutečně měli. Z monopostu jsme vyždímali vše a maximálně jsme využili příležitosti, jež se nám v závodech naskytly. Doufám, že si to udržíme i po zbytek roku. Naším cílem při chybějících vítězstvích je porazit Mercedes a být čtvrtým nejrychlejším týmem."
Andrea Kimi Antonelli měl sprint v Miami rozjetý nadějně, ale místo senzace přišlo tvrdé probuzení. Po startu z pole position rychle ztratil vedení a nakonec dojel až čtvrtý. V čele se mezitím přetahovali piloti McLarenu – Oscar Piastri a Lando Norris, který si nakonec dojel pro vítězství. tragédii prožil i tým Ferrari.
Toto Wolff se zastal Lewise Hamiltona po jeho vlažném startu ve Ferrari. Podle šéfa Mercedesu neztratil britský pilot nic ze své výjimečnosti – jen prochází přirozeným procesem adaptace na nový tým a nové výzvy.
Max Verstappen přijel do Miami se zprávou o čerstvě narozené dceři Lilly a vylepšeným vozem RB21. Na víkendové Velké ceně tak čelí nejen novým výzvám na trati, ale i těm rodičovským – a zvládá je s úsměvem i pomocí špičkové techniky.
Tým Alpine zatím v letošní sezoně formule 1 zůstával v oblasti technických vylepšení výrazně pozadu. Před Velkou cenou Miami se ale v boxech objevil pozoruhodný detail – dvě různé konfigurace přídě a předního křídla, které mohou naznačovat možné změny v aerodynamickém přístupu stáje.
Teprve osmnáctiletý Kimi Antonelli šokoval svět formule 1, když si v Miami vyjel první místo na startu sprintu – a dočkal se gratulace od samotného Lewise Hamiltona. Mladý Ital tak zazářil jako největší překvapení dosavadní sezony.
Mladý talent Kimi Antonelli z Mercedesu zazářil v kvalifikaci na sprintový závod Velké ceny Miami, když v dramatickém finiši překonal lídra šampionátu Oscara Piastriho a vybojoval si pole position.
Australský talent Oscar Piastri zazářil v jediné tréninkové jízdě před Velkou cenou Miami, kterou však předčasně ukončil incident Olivera Bearmana. Krátké, ale intenzivní dopoledne tak přineslo nečekané pořadí a omezený prostor pro přípravu na víkendový program.
Max Verstappen a Kelly Piquet se stali rodiči, na svět přišla jejich první společná dcera. Pro čtyřnásobného mistra světa jde o výjimečný životní milník, jenž přichází v době jeho sportovní dominance a značí začátek nové kapitoly také mimo svět Formule 1.
Rivalové na okruhu v Miami se nemusí obávat, že by lesklá helma Landa Norrise ve tvaru disko koule narušila jejich výhled. Tento extravagantní design je podle jezdce spíše zábavný, než praktický pro závodní účely.
Max Verstappen a Kelly Piquet čekají své první dítě a je možné, že miminko už přišlo na svět. S touto radostnou novinkou se však pojí i otázka, jaké národnosti jejich dítě bude, vzhledem k různým kulturním kořenům obou rodičů.
George Russell hodnotí start sezóny Mercedesu jako příjemné překvapení, ale stále má obavy ohledně závodního tempa. Britský pilot se obává, že problémy z Džiddy by se mohly opakovat i v Miami.
Oscar Piastri se po triumfu v Saúdské Arábii poprvé v kariéře ocitl na čele šampionátu F1 s náskokem deseti bodů. McLaren i Norris působí sebevědomě a jejich forma naznačuje, že letos mohou skutečně zasáhnout do boje o titul.