Šéf týmu Renault, Eric Boullier, věří, že jeho tým z Enstone bude nadále schopen bojovat s Mercedesem GP o čtvrté místo v poháru konstruktérů až do posledního závodu sezony v Abú Dhabí.
Oba týmy aktuálně dělí jen 20 bodů a do konce sezony zbývá odjet deset Grand Prix. Poslední VC, tedy Grand Prix Evropy, byla pro Mercedes těžkou ránou, když tým získal pouhý bod díky Nicu Rosbergovi. Naopak Renault si připsal díky Robertu Kubicovi bodů deset. Eric samozřejmě nečeká, že by to u Mercedesu vzdali a ví, že to bude těžké. „Souboj s Mercedesem bude boj, který se podle mého potáhne celým zbytkem sezony. Jsou velmi silní a bylo by velmi špatné, kdybychom je podcenili. Mají dva velmi kvalitní jezdce a konec konců jsou v šampionátu před námi. Takže je jasné, že budeme muset tvrdě zapracovat, abychom je porazili,“ říká šéf Renaultu.
O tempu vývoje u Renaultu svědčí i to, že od začátku sezony měli už
11 variant předního křídla
„Ve Valencii zřejmě postrádali výkon, což bylo překvapivé, ale nemyslím si, že by tomu tak bylo v dalších závodech. Pro nás tedy bylo důležité, že jsme na ně dokázali najet nějaké body, protože vím, že budou opět silní.“Boullier také zdůraznil, že i když Renault na každý letošní závod dováží nějaké vylepšení pro vůz, tak se již velice tvrdě pracuje na autě pro další sezonu. „Je těžké to porovnat se začátkem sezony, ale je jasné, že musíme dále tvrdě pracovat, protože stále ještě nemůžeme bojovat o poleposition a vítězství v závodech. Ve stejném čase se však také musíme dívat do budoucnosti a nesmíme zanedbat vývoj auta pro rok 2011, který je aktuálně v plném proudu,“ zakončil.
Zak Brown znovu rozdmýchal spekulace o budoucnosti Maxe Verstappena a jeho možném odchodu z Red Bullu. Šéf McLarenu naznačil, že přestup k Mercedesu není mimo hru, čímž opět rozvířil dění v paddocku.
Oliver Bearman otevřeně promluvil o finančních obětech, které jeho rodina podstoupila, aby mu umožnila nastartovat závodní kariéru. Zároveň sdílel, jaký zlomový moment mu přinesl klíčovou příležitost a jak se musel psychicky připravit na náročnou debutovou sezónu ve Formuli 1 s týmem Haas.
Adrian Newey od svého příchodu do Aston Martinu před sezonou 2025 nezná odpočinek a pracuje naplno. Jeho cílem je co nejrychleji posunout tým mezi špičku formule 1.
Ferrari údajně připravuje vylepšení posilovače řízení u svého vozu SF-25 na nadcházející Velkou cenu Maďarska. Tato změna by mohla zlepšit ovladatelnost a výkon týmu na technickém okruhu.
Valtteri Bottas prozradil, že během povinné vojenské služby ve Finsku absolvoval výcvik ostřelovače, který mu pomohl lépe zvládat tlak i soustředění. Klid a přesnost z armády dnes využívá i v kokpitu formule.
Situace uvnitř Red Bullu se dál komplikuje. Ralf Schumacher je přesvědčen, že pokud se tým rychle nestabilizuje, Max Verstappen z něj odejde.
Yuki Tsunoda si při návštěvě italského jezera Como vybral slabší chvilku. Jeho mobilní telefon zmizel neznámo kam. Mladý japonský jezdec však situaci bere s nadhledem a místo paniky se obrátil na své fanoušky s prosbou o pomoc při hledání.
Známý komentátor F1 Martin Brundle rozebral rozhodnutí Christiana Hornera a poukázal na moment, který považuje za zásadní pochybení v řízení týmu Red Bull.
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.
Sebastian Vettel je mimo Formuli 1 už tři sezóny a kolem jeho návratu dlouho panovaly spekulace. Nyní učinil konečné rozhodnutí ohledně možného comebacku.
Před deseti lety nás navždy opustil Jules Bianchi. Zemřel na následky zranění z Velké ceny Japonska 2014, která navždy změnila Formuli 1.