Podle šéfa McLarenu Martina Whitmarsh se musí Formule 1 v Americe ukázat. Tvrdí, že F1 potřebuje Ameriku více než Amerika F1.
"Podle mě je nyní velmi jasné, že všechny týmy chtějí podpořit rozvoj F1 v severní Americe," prohlásil Whitmarsh, přičemž zdůraznil, že Austin musí být úspěšný, když místa jako byl Dallas, Detroit, Long Beach, Las Vegas, Phoenix či Indianapolis selhala.
"Je to vzrušující jet do Koreje, Indie či na jiná místa, uznáváme však, že severní Amerika je velkým trhem. F1 jako celek v tam úspěšná nebyla. Tentokrát není ani tak důležité místo, ale to, abychom v Americe vydrželi delší dobu, až se tam vrátíme.
Týmy se musí zavázat k tomu, že tam vyšlou své vozy a třeba je i vystaví na Times Square či Sunset Boulevardu. Musíme proniknout na tamní trh. Upřímně řečeno, Severní Amerika Formuli 1 nepotřebuje - myslím, že to je na nás, abychom jim ukázali, že to je sport a podívaná, která je hodná zájmu," dodává šéf McLarenu.
Do Spojených států se F1 vrátí v roce 2012 poté, co byl oznámen desetiletý kontrakt s pořadateli v Austinu v Texasu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.
Oscar Piastri po GP Itálie potvrdil svou loajalitu k McLarenu a zdůraznil, že důvěra v tým je pro něj důležitější než osobní ambice získat titul mistra světa.
Toto Wolff uznal, že Lewis Hamilton projevuje své emoce naplno, ale jeho výroky po Velké ceně Maďarska označil za nepovedený moment.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.