Podle šéfa McLarenu Martina Whitmarsh se musí Formule 1 v Americe ukázat. Tvrdí, že F1 potřebuje Ameriku více než Amerika F1.
"Podle mě je nyní velmi jasné, že všechny týmy chtějí podpořit rozvoj F1 v severní Americe," prohlásil Whitmarsh, přičemž zdůraznil, že Austin musí být úspěšný, když místa jako byl Dallas, Detroit, Long Beach, Las Vegas, Phoenix či Indianapolis selhala.
"Je to vzrušující jet do Koreje, Indie či na jiná místa, uznáváme však, že severní Amerika je velkým trhem. F1 jako celek v tam úspěšná nebyla. Tentokrát není ani tak důležité místo, ale to, abychom v Americe vydrželi delší dobu, až se tam vrátíme.
Týmy se musí zavázat k tomu, že tam vyšlou své vozy a třeba je i vystaví na Times Square či Sunset Boulevardu. Musíme proniknout na tamní trh. Upřímně řečeno, Severní Amerika Formuli 1 nepotřebuje - myslím, že to je na nás, abychom jim ukázali, že to je sport a podívaná, která je hodná zájmu," dodává šéf McLarenu.
Do Spojených států se F1 vrátí v roce 2012 poté, co byl oznámen desetiletý kontrakt s pořadateli v Austinu v Texasu.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.
Lando Norris představil svůj krátký, ale nabitý program zimní přestávky, zahrnující týmové rozbory, odpočinek s rodinou a přáteli a tradiční akce McLarenu.