Šéf F1 Bernie Ecclestone ve čtvrtek prohlásil, že se snaží přivést závod F1 do ruského Soči, protože kontrakty s některými evropskými pořadateli, které brzy vyprší, nebudou obnoveny, a potvrdil, že letošní Velká cena Koreje není ohrožena.
"V Rusku máme dvě nebo tři místa, se kterými v tuhle chvíli jednáme," řekl Ecclestone v Soulu, kde byl zkontrolovat stav příprav na první Velkou cenu Koreje, která se bude konat v říjnu. "Rádi bychom viděli závod v Soči," zmínil ruské město, které bude v roce 2014 hostit příští zimní olympijské hry. Ecclestone prohlásil, že také nabízel, aby se závod F1 vrátil do Spojených států, nejspíše by se mohl konat v roce 2012 v New Yorku.
Ecclestone také odmítl tvrzení německého magazínu Focus, že okruh v Soulu nebude včas dostavěný. Ecclestone si je jistý, že hotovo bude naopak ještě před termínem. "Tím jsem si absolutně jistý. Nemám o tom nejmenších pochyb," prohlásil. Focus citoval německého designéra okruhu Hermanna Tilkeho, který se údajně v tom smyslu vyjádřil. "S Tilkem jsem mluvil. Odmítl, že by něco takové řekl," vysvětlil Ecclestone.
Historicky první Velká cena Koreje F1 se má na okruhu v Yeongamu, který leží 400 kilometrů od korejského hlavního města Soulu, uskutečnit 24. října.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.