Renault vytěžil z prvních tří závodů 30 bodů, což je více, než by se dle konkurenceschopnosti jejich monopostu dalo očekávat. Do Číny míří s dalšími novinkami a záměrem dostat se před svého nejbližšího soupeře v tabulce - Mercedes GP.
Robert Kubica tvrdě pracuje, neustále se ptá na nové díly a na to, jak probíhá vývoj, a svými výbornými výsledky motivuje celý tým. Druhý pilot Vitalij Petrov má zatím smůlu - nedojel ani v jednom závodě, jeho rychlost na to, že v F1 teprve začíná, ale nebyla špatná.
V Číně se Renault bude snažit dostat před Mercedes, který trochu zaostává za předsezonním očekáváním. Ze slov technického ředitele Jamese Allisona vyplývá, že si na Němce docela věří: "Můžeme je předběhnout, protože momentálně jsou rychlejší než my pouze v kvalifikaci, zatímco v závodě v Malajsii jsme už měli navrch."
Renault je velmi aktivní i ve vývoji svého vozu a letos představil více viditelných novinek, než týmy, které jsou v počtu bodů před ním. Co chystá do Číny? "Přivezeme další díly - novou podlahu a alternativní variantu předního křídla. Nikdy jsme netajili náš záměr agresivně vyvíjet monopost během roku 2010.
Agresivní vývoj znamená mít chytré nápady, které co nejrychleji dostanete na okruh. Rychlost našeho vývoje aerodynamiky je celou dobu vysoká, minimálně dvakrát vyšší než loni. Díky racionalizaci v továrně se nám také daří realizovat nápady na voze za poloviční dobu, než tomu bylo minulý rok," říká Allison, který přičítá polovinu úspěchů CFD oddělení.
Ve vývoji se zaměřují spíše na aerodynamiku, která má větší vliv na výkonnost monopostu, než na mechanická vylepšení. V projektech se věnují zavěšení a brzdám, prioritu má ovšem aerodynamika.
Jestli se před Mercedes dostanou, budeme moci sledovat o nadcházejícím víkendu, kdy se jede Velká cena Číny. Jednoduché to ovšem nebude - německá stáj totiž také usilovně pracuje na zlepšení svého vozu.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.