Bernie Ecclestone krotí nadšení fanoušků z podívané po závodu v Austrálii a Malajsii. Nudné kroužení máme dle něj dále očekávat - pokud závody nebudou zpestřeny deštěm.
Piloti se vlivem nových pravidel s vozy o stejné hmotnosti ještě více trápí s předjížděním během závodu, obzvlášť pokud natrefí na soupeře se stejnými pneumatikami - jak jsme to mohli vidět například v neděli v Sepangu, kde Lewis Hamilton bez problému dojel ve 34. z 56 kol Adriana Sutila, ale až do konce se před něj nebyl schopen dostat; nebo rychlejší Alonso, jenž se trápil s technikou i s Buttonem na opotřebovaných pneumatikách.
Díky tomu, že se do posledních dvou závodních víkendů vložily i rozmary počasí, bylo o vzrušení (na rozdíl od prvního podniku v Bahrajnu) postaráno.
"Nenechte se tím ale zmást, s tím deštěm jsme měli kliku," říká Ecclestone. "Musíme s tím něco udělat. Týmy si poprvé uvědomily, že s tím musí něco dělat. Nepotřebujeme obracet startovní pořadí - potřebujeme jen více předjíždění."
Řešením by dle Bernieho mohlo být zmenšení předního křídla a odstranění dvojitých difuzorů. A pokud by ani to nepomohlo, má v záloze ještě jedno, docela pikantní.
"Mohli bychom vzít nějakou hezkou holku, která by vylosovala prvních deset pilotů na startovní rošt," přidává další nápad promotér, jenž by na okruzích kvůli předjíždění rád zavedl také zkratky a první tři piloty odměňoval medailemi.
Red Bull dál tlačí na čelo pole a z RB21 se snaží dostat maximum v každém závodě. Místo velkých balíčků sází na postupné dolaďování výkonu.
Velké naděje skončily dřív, než závod vůbec začal. Franco Colapinto musel odstavit svůj vůz už po zaváděcím kole a z britské Grand Prix tak odcházel bez jediné závodní zatáčky.
Kimi Antonelli musel ve Velké ceně Británie po těžké kolizi s Hadjarem odstoupit. Incident v hustém dešti a nulové viditelnosti vyústil v jeho čtvrté DNF ze šesti závodů a jen podtrhl náročnost jeho nováčkovské sezóny
Lewis Hamilton otevřeně přiznal, že jej na Velké ceně Velké Británie brzdila nejen strategie Ferrari, ale i vlastní chyby a nedostatky vozu. Britský mistr světa se po náročném závodě cítil omezený komplexními problémy, které mu znemožnily naplno bojovat o lepší pozici.
Carlos Sainz označil své dvanácté místo v Silverstonu za zklamání, které se rovnalo odstoupení. Po slibném průběhu závodu ho smolná kolize s Leclercem připravila o body i další šanci na lepší výsledek pro trápící se Williams.
Charles Leclerc se na britské Grand Prix trápil. Kvůli střídavě mokré a suché trati se celý závod potýkal s problémy a nakonec dojel až čtrnáctý. Pro jezdeckou hvězdu Ferrari to byl závod, na který bude chtít co nejdříve zapomenout.
Po 15 letech ve Formuli 1 se Nico Hülkenberg konečně dočkal svého prvního pódia a ukončil tak dlouholeté čekání na vysněný výsledek. Německý jezdec předvedl vyzrálý výkon a potvrdil, že vytrvalost se ve světě motorsportu vyplácí.
Ferrari během britské Grand Prix přišlo o GPS signál Hamiltonova vozu a muselo činit strategická rozhodnutí prakticky naslepo. Výpadek dat ovlivnil i načasování přezutí, což stálo Hamiltona cenné sekundy a možný posun na pódium.
Red Bull vsadil na odvážnou strategii v nastavení Verstappenova vozu pro britskou Grand Prix – risk se však obrátil proti nim.
Lewis Hamilton letos v sezóně 2025 zatím zápasí s nepříznivými výsledky. Ačkoliv Silverstone přineslo zlepšení, Brit stále hledá formu a není s dosavadním výkonem spokojený.
Oscar Piastri po penalizaci ve Velké ceně Velké Británie chtěl vyměnit pozici s Landem Norrisem, ale uznal, že by to nebylo fér. I přes zklamání respektoval týmové rozhodnutí a chce se z této zkušenosti poučit.
Lando Norris si za výhru v Británii odnesl trofej složenou z 2 717 kostek LEGO. Tradiční RAC Trophy tak dostala moderní a hravý vzhled.