Bernie Ecclestone krotí nadšení fanoušků z podívané po závodu v Austrálii a Malajsii. Nudné kroužení máme dle něj dále očekávat - pokud závody nebudou zpestřeny deštěm.
Piloti se vlivem nových pravidel s vozy o stejné hmotnosti ještě více trápí s předjížděním během závodu, obzvlášť pokud natrefí na soupeře se stejnými pneumatikami - jak jsme to mohli vidět například v neděli v Sepangu, kde Lewis Hamilton bez problému dojel ve 34. z 56 kol Adriana Sutila, ale až do konce se před něj nebyl schopen dostat; nebo rychlejší Alonso, jenž se trápil s technikou i s Buttonem na opotřebovaných pneumatikách.
Díky tomu, že se do posledních dvou závodních víkendů vložily i rozmary počasí, bylo o vzrušení (na rozdíl od prvního podniku v Bahrajnu) postaráno.
"Nenechte se tím ale zmást, s tím deštěm jsme měli kliku," říká Ecclestone. "Musíme s tím něco udělat. Týmy si poprvé uvědomily, že s tím musí něco dělat. Nepotřebujeme obracet startovní pořadí - potřebujeme jen více předjíždění."
Řešením by dle Bernieho mohlo být zmenšení předního křídla a odstranění dvojitých difuzorů. A pokud by ani to nepomohlo, má v záloze ještě jedno, docela pikantní.
"Mohli bychom vzít nějakou hezkou holku, která by vylosovala prvních deset pilotů na startovní rošt," přidává další nápad promotér, jenž by na okruzích kvůli předjíždění rád zavedl také zkratky a první tři piloty odměňoval medailemi.
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.
Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.