Po hektickém období, kdy se BMW rozhodlo prodat svůj tým F1 a šampionát opustit, se teď Peter Sauber chce soustředit na zajištění sponzorů a vylepšení rychlosti vozu. Na nějaké prodávání stáje není čas.
Peter Sauber je už od začátku sezony opět tam, kde po prodeji vlastního týmu značce BMW už nikdy nechtěl být: na boxové zídce. 66letý Švýcar svůj tým totiž od automobilky opětovně převzal. Kdyby tak neučinil, tak by stáj z Hinwilu musela svoje působení ukončit „Prodejní cena byla pro jednotlivce velmi, ale velmi, vysoká. Máme o 40% menší rozpočet, než za dob BMW. Také počty zaměstnanců výrazně poklesly: ze 390 na 260. V současné době ale nehledám žádného kupce týmu. Situace v týmu se musí uklidnit, musím zajistit sponzory na sezonu 2011 a také nás čeká hodně práce na voze a jeho rychlosti,“ říká Sauber.Peter Sauber má velice zvláštní kontakt s automobilkami. V roce 1993 dovedl díky svému týmu Mercedes zpět do F1. Poté svou stáj prodal jiné německé automobilce: BMW. Teď zase jeho tým jezdí s motory Ferrari. V dosud odjetých závodech, narozdíl od zimního testování, ale potenciál vozu C29 jezdci Pedro de la Rosa a Kamui Kobayashi plně nedokázali využít. „Je to zklamání. Očekávali jsme víc. Naším jasným cílem je, abychom v poháru konstruktérů získali šesté místo, které vloni obsadilo BMW,“ potvrzuje rozpačité výkony Sauber.
Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.
Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.
Fernando Alonso kritizoval FIA za postup při startu Velké ceny Mexika. Podle něj nebyla reakce komisařů dostatečně rychlá ani konzistentní.
Oscar Piastri po Grand Prix Mexika přiznal, že je potřeba zhodnotit změny jeho jízdního stylu, které ovlivnily výkon.
Carlos Sainz čelil v Mexiku nečekaným potížím, které výrazně ovlivnily jeho závod. Problém se ukázal už po úvodním kole, kdy se na jeho voze objevila technická závada, jež vedla k sérii nepříjemných následků.
George Russell po Grand Prix Mexika ostře kritizoval Mercedes za pomalé reakce, které ho připravily o lepší výsledek.
Na Grand Prix Mexika měli dva maršálové velké štěstí, že vyvázli bez újmy. Rychlé reakce Liama Lawsona zabránily potenciálně vážnému neštěstí.
Lando Norris se posunul do čela šampionátu jezdců, když o jediný bod předstihl svého týmového kolegu Oscara Piastriho.
Lando Norris předvedl v Mexiku výkon, který znovu potvrdil jeho skvělou formu i rostoucí sebevědomí. V náročných podmínkách zvládl závod s chladnou hlavou.
Šéf McLarenu Andrea Stella uvedl, že Oscar Piastri v sobotní kvalifikaci ztrácel v každé zatáčce několik milisekund.
Lewis Hamilton si zajistil silné místo na startu kvalifikace a je připraven k nedělnímu závodu s odhodláním. Brit slibuje agresivní přístup na trati a soustředí se na každý detail, aby využil svůj potenciál.