Po hektickém období, kdy se BMW rozhodlo prodat svůj tým F1 a šampionát opustit, se teď Peter Sauber chce soustředit na zajištění sponzorů a vylepšení rychlosti vozu. Na nějaké prodávání stáje není čas.
Peter Sauber je už od začátku sezony opět tam, kde po prodeji vlastního týmu značce BMW už nikdy nechtěl být: na boxové zídce. 66letý Švýcar svůj tým totiž od automobilky opětovně převzal. Kdyby tak neučinil, tak by stáj z Hinwilu musela svoje působení ukončit „Prodejní cena byla pro jednotlivce velmi, ale velmi, vysoká. Máme o 40% menší rozpočet, než za dob BMW. Také počty zaměstnanců výrazně poklesly: ze 390 na 260. V současné době ale nehledám žádného kupce týmu. Situace v týmu se musí uklidnit, musím zajistit sponzory na sezonu 2011 a také nás čeká hodně práce na voze a jeho rychlosti,“ říká Sauber.Peter Sauber má velice zvláštní kontakt s automobilkami. V roce 1993 dovedl díky svému týmu Mercedes zpět do F1. Poté svou stáj prodal jiné německé automobilce: BMW. Teď zase jeho tým jezdí s motory Ferrari. V dosud odjetých závodech, narozdíl od zimního testování, ale potenciál vozu C29 jezdci Pedro de la Rosa a Kamui Kobayashi plně nedokázali využít. „Je to zklamání. Očekávali jsme víc. Naším jasným cílem je, abychom v poháru konstruktérů získali šesté místo, které vloni obsadilo BMW,“ potvrzuje rozpačité výkony Sauber.
Jacques Villeneuve zpochybnil budoucnost Yukii Tsunody v Red Bullu po slabém začátku sezóny 2025. Podle něj Tsunodovy dosavadní výkony neodpovídají vysokým očekáváním týmu.
Charles Leclerc přiznal, že příchod Lewise Hamiltona do Ferrari mu otevřel nové obzory. Podle něj přinesl Hamilton do týmu jiný pohled na práci a závodění, který ho inspiruje.
George Russell zůstává bez smlouvy pro příští sezónu a jeho budoucnost u Mercedesu tak visí ve vzduchu. Tým mezitím nepřestává projevovat zájem o Maxe Verstappena, který je nadále jejich vysněnou posilou, i když má stále platný kontrakt u Red Bullu.
Carlos Sainz přiznal, že ho zpráva o příchodu Lewise Hamiltona do Ferrari v roce 2025 naprosto šokovala. Nejvíc ho však zaskočilo, že se to nedozvěděl od týmu, ale od kamaráda.
Uprostřed sezony se objevuje jedna z nejneočekávanějších statistik, která překvapuje fanoušky i odborníky. Tento údaj jasně ukazuje, jak nevyzpytatelná a napínavá letošní sezona je, a jak nečekané momenty mohou zásadně ovlivnit celkové pořadí.
Johnny Herbert míní, že o titul mistra světa F1 2025 rozhodne duševní síla a vývoj jezdců McLarenu. Podle něj bude klíčové, jak si Lando Norris a Oscar Piastri poradí se stále ostřejší týmovou rivalitou.
Martin Brundle si myslí, že s náhlým odchodem Christiana Hornera se šance Maxe Verstappena na setrvání v týmu Red Bull výrazně zvýšily. Podle něj může tato změna přinést Verstappenovi větší pocit stability a klidu.
Ari Luyendyk obdivuje talent i vyrovnanost Maxe Verstappena ve Formuli 1. Rád by ho jednou viděl závodit i v IndyCar, kde by podle něj mohl ukázat svou univerzálnost.
Šéf McLarenu Zak Brown nepovažoval odvolání Christiana Hornera z čela Red Bullu za žádné překvapení. Podle něj události směřovaly k tomuto kroku už delší dobu, a Brown tak naznačil, že situaci u konkurence bedlivě sledoval a vnímal známky napětí, které k rozhodnutí mohly vést.
Po suverénním vítězství ve Velké ceně Velké Británie McLaren rozhodně neusíná na vavřínech. Tým z Wokingu jasně naznačuje, že letošní forma není náhoda a do Belgie vyráží s cílem potvrdit, že patří mezi hlavní hráče sezony 2025 a nechce polevit ani po letní přestávce.
Juan Pablo Montoya označil konkrétní „moment hlouposti“, který podle něj ukončil kariéru Daniela Ricciarda ve Formuli 1. Tento okamžik podle něj stál Ricciarda šanci na návrat mezi nejlepší.
Alan Permane přiznal, že po svém jmenování šéfem týmu Racing Bulls pocítil mimo jiné i šok. Zkušený inženýr se tak nečekaně ujímá vedení ambiciózní sesterské stáje Red Bullu.