Finský pilot F1, Heikki Kovalainen, je přesvědčen, že se jeho krajan, Kimi Räikkönen, brzy stane i v rally profíkem.
Formule 1 ho ztratila, teď Kimi hledá štěstí v MS rally. Mistr světa z roku 2007 změnil přes zimu svoje řemeslo a od února už vystupuje jako jezdec Citroën Juniorteamu. Při svých dvou prvních světových startech na body sice nedosáhl, jeho krajan, Heikki Kovalainen, je však o schopnostech svého kamaráda přesvědčen. Finský pilot F1 si myslí, že během krátké doby Kimi ukáže, že ani rally mu není cizí. „Kimiho první rallyové soutěže v podstatě dopadly tak, jak jsem očekával. Při Arctic Rallye a ve Švédsku však dokázal získat několik solidních časů,“ říká jezdec Lotusu. Nicméně zatím zůstalo jen u rychlých časů na některých testech. Räikkönen skončil také párkrát mimo cestu. Heikki to však vidí, jako normální začátek. „Samozřejmě ještě nějaké chyby také udělá, to je normální začátek kariéry každého závodníka. Kdyby Kimi dojel ve Švédsku na pódiu, byla by to senzace.“ „Špička ale jede tak rychle, že pro jezdce se zkušenostmi, které Kimi má, není zkrátka možné, aby udržel tempo. Určitě moc dobře ví, co dělá. Rozhodně nepochybuji o tom, že po nějakém čase bude schopen zajíždět solidní výsledky. Je v dobrém týmu, má dobré auto a také dobrého navigátora,“ uzavřel Kovalainen.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.