Šéf týmu McLaren Martin Whitmarsh po úvodním závodě sezony F1, Velké ceně Bahrajnu, soudí, že nová pravidla přinesla do seriálu spíše nudu než vzrušení, a volá po nové změně regulí.
Whitmarsh poukázal na to, že za situace, kdy je zakázáno dotankovávání paliva, zajíždí většina týmů do boxů během závodu jen jednou a hodně jezdců včetně Michaela Schumachera si stěžovalo, že je těžké přiblížit se k rivalům a předjíždět.
"My jsme byli jedním ze třech týmů, které upozorňovaly, že by byly vhodné až dvě zastávky v boxech. Myslím, že by se to nyní mělo znovu otevřít," prohlásil Whitmarsh, podle něhož by dvojí povinné zajetí do boxů napomohlo dramatizaci závodů a zabránilo by přehnaně konzervativní jízdě s cílem šetřit pneumatiky.
"Možná bychom měli zatlačit i na dodavatele pneumatik, firmu Bridgestone, a požádat je o přípravu trochu jiných gum. Potřebujeme superměkké pneumatiky, které by odešly už po dvaceti kolech. Pak už by si nikdo nedovolil vyvážet se polovinu závodu v lehkém tempu. Momentálně je ale situace taková, že je těžké rozhodnout se pro útok, protože pak si zničíte gumy a musíte do boxů víckrát než soupeři," vysvětlil šéf McLarenu.
"Je to na nás všech, F1 musí lidi bavit. Nemůže to být pouze procesí dvaceti monopostů. V Bahrajnu jsme určitě neviděli nejlepší show. Je třeba dát hlavy dohromady a něco vymyslet. Osobně si myslím, že bychom měli přikázat dvě zastávky," soudí Whitmarsh.
Max Verstappen se ani po skončení sezóny F1 nezastavil a už se objevil za volantem závodního vozu. Zdá se, že jeho vášeň pro rychlost stále hoří naplno.
Formule 1 se po letech vrací na portugalskou půdu. Fanoušky čeká návrat atraktivní destinace, která se v sezonách 2027 a 2028 znovu objeví v kalendáři královny motorsportu.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.