Rubens Barrichello si myslí, že by Williams mohl ještě v sezoně 2010 svou rychlostí překvapit. Britský tým ukázal svůj potenciál v pátečních testech v Barceloně, když Nico Hülkenberg zajel nejrychlejší čas.
Za posledních pár let to není poprvé, co Williams vypadá v předsezónních testech slibně, ovšem týmu z Grove se většinou nepodařilo přenést tuto rychlost i na závodní dráhu v sezoně. Brazilec ve službách týmu však považuje FW32 za reálnou hrozbu pro ostatní týmy.„Myslím, že Nicův čas v pátečních trénincích byl prvním, kdy jsme zkusili jet s lehkým autem a dost lidí jsme překvapili. Také se o Williamsu hned začalo po padocku mluvit. Tuto zimu bylo velmi lehké vyhrát jeden z testů. Kdybych na každém z testů vyjel s lehkým autem, tak jsem mohl být první. Ale k čemu by nám to pomohlo?“ říká Rubens Barrichello.
Nicméně Brazilec je po testech pozitivní. Odmítá však odhadovat, kde se tým po kvalifikaci v Bahrainu bude nacházet. „Můžeme říci, že jsme se zlepšili, řekl bych dokonce, že o dobrou vteřinu od testů ve Valencii. Cítíme se konkurenceschopně, myslím si, že Williams-Cosworth by v letošní sezoně mohl překvapit. Ale jak jsem již řekl, je to hodně, opravdu hodně těžké a musíme tvrdě pracovat. Cítím však, že auto je konkurenceschopné.“
Michael Schumacher ukončil svou kariéru ve Formuli 1 na konci roku 2006 jako jeden z nejúspěšnějších jezdců historie, když dosáhl téměř všech možných triumfů v tomto sportu.
Lewis Hamilton čelí ve Ferrari obrovské výzvě – v legendárním týmu z Maranella se pokusí dosáhnout historického osmého titulu mistra světa, zatímco očekávání fanoušků i tlak konkurence neustále rostou.
Mercedes odhalil první snímky svého nového monopostu W16, se kterým do sezóny 2025 vstoupí George Russell a talentovaný nováček Andrea Kimi Antonelli. Stáj ze Stuttgartu se chystá na další boj v královně motorsportu a naděje vkládá do kombinace zkušeností a mladé dravosti.
Aston Martin v neděli představil svůj nový monopost AMR25 včetně hlavních inovací na svém na autě. Předsezónní představení monopostů obvykle odhalují jen minimální detaily o technických novinkách, přičemž skutečné změny jsou většinou známé až během předsezónních testů.
Carlos Sainz se připojil k George Russellovi jako jeden z mála aktivních jezdců F1, kteří se podílejí na vedení organizace hájící zájmy pilotů.
Lewis Hamilton stojí před jednou z největších výzev kariéry – uspět ve Ferrari, kde mnoho legend na titul nedosáhlo. Sedminásobný šampion si uvědomuje náročnost adaptace a s respektem vzhlíží k těm, kteří to zkusili před ním.
George Russell věří, že Mercedes zahájí nadcházející sezónu silněji než v minulých letech a vyhne se problémům, které tým sužovaly u jejich vozů.
Před startem sezóny 2025 ve Formuli 1 vzbudila FIA rozruch svými kroky k omezení jezdců, které vyvolaly bouřlivé reakce v paddocku. Zároveň se objevují spekulace o možném návratu ikonických motorů V10, což by mohlo změnit dynamiku celého šampionátu a přilákat zpět některé velké hráče.
Stáj z Faenzy využila shakedown na okruhu Enza a Dina Ferrariho, kde Juki Tsunoda a Isack Hadjar absolvovali 200 km za volantem nového VCARB 02. Tento monopost, výrazně inspirovaný technologiemi Red Bullu z Milton Keynes, má ambici prosadit se ve středu startovního pole.
Lewis Hamilton se naplno věnuje přípravám na svou debutovou sezónu ve Ferrari. Před oficiálními testy v Bahrajnu už absolvoval čtyři soukromé testy, aby se co nejlépe sžil s novým prostředím.
Aston Martin se chystá na příchod Adriana Neweyho do továrny. Konstruktér zatím nemohl zasahovat do vývoje vozu Aston Martin pro sezónu 2025, ale od března začne přispívat k vylepšení modelu AMR25.
Euforie tifosi a nadšené úsměvy provázejí Lewise Hamiltona prvními týdny ve Ferrari, na které fanoušci dlouho čekali. Přestože cesta k úspěchu nebude snadná, úvod připomíná pohádkový začátek plný očekávání a radosti. Zůstává však otázkou, zda se tento pohádkový sen promění ve skutečný vítězný příběh.