Valentino Rossi nakonec zajel ve čtvrtek v Barceloně bleskurychlé kolo a za rekordem okruhu Circuit de Calalunya zaostal jen o pár desetinek.
Jeho čas dosažený v závěru včerejšího dne s monopostem F2008 na hladkých pneumatikách ze série GP2 měl hodnotu 1:21,90 min. Rekord v závodě s vozem F2008 drží Kimi Räikkönen, jenž zde zajel nejrychlejší kolo za 1:21,67 min. Felipe Massa se tehdy s F2008 kvalifikoval za 1:20,584 min. Loni zde byl nejrychlejší Rubens Barrichello (1:19,954 min) - ovšem s novějším vozem Brawnu BGP001. V závodě však Kimiho rekord Brazilec nepřekonal (1:22,762 min).
Valentino svými časy ukázal, že by na F1 zřejmě měl. Jestli se někdy objeví jako závodní jezdec na čtyřech kolech - to se otázka. Talent na to nicméně má.
Své testy započal ve středu, kdy mu počasí příliš nepřálo. Na mokré trati jezdil o 4 vteřiny pomaleji. Ve čtvrtek sice byla zpočátku silná mlha, ale odpoledne vysvitlo slunce a dráha rychle oschla.
S dosaženými časy byl Rossi velmi spokojený. Trať se mu líbila a zdála se mu mnohem jednodušší než testovací okruh Ferrari v Mugellu, kde jezdil loni.
Jacques Villeneuve zpochybnil budoucnost Yukii Tsunody v Red Bullu po slabém začátku sezóny 2025. Podle něj Tsunodovy dosavadní výkony neodpovídají vysokým očekáváním týmu.
Charles Leclerc přiznal, že příchod Lewise Hamiltona do Ferrari mu otevřel nové obzory. Podle něj přinesl Hamilton do týmu jiný pohled na práci a závodění, který ho inspiruje.
George Russell zůstává bez smlouvy pro příští sezónu a jeho budoucnost u Mercedesu tak visí ve vzduchu. Tým mezitím nepřestává projevovat zájem o Maxe Verstappena, který je nadále jejich vysněnou posilou, i když má stále platný kontrakt u Red Bullu.
Carlos Sainz přiznal, že ho zpráva o příchodu Lewise Hamiltona do Ferrari v roce 2025 naprosto šokovala. Nejvíc ho však zaskočilo, že se to nedozvěděl od týmu, ale od kamaráda.
Uprostřed sezony se objevuje jedna z nejneočekávanějších statistik, která překvapuje fanoušky i odborníky. Tento údaj jasně ukazuje, jak nevyzpytatelná a napínavá letošní sezona je, a jak nečekané momenty mohou zásadně ovlivnit celkové pořadí.
Johnny Herbert míní, že o titul mistra světa F1 2025 rozhodne duševní síla a vývoj jezdců McLarenu. Podle něj bude klíčové, jak si Lando Norris a Oscar Piastri poradí se stále ostřejší týmovou rivalitou.
Martin Brundle si myslí, že s náhlým odchodem Christiana Hornera se šance Maxe Verstappena na setrvání v týmu Red Bull výrazně zvýšily. Podle něj může tato změna přinést Verstappenovi větší pocit stability a klidu.
Ari Luyendyk obdivuje talent i vyrovnanost Maxe Verstappena ve Formuli 1. Rád by ho jednou viděl závodit i v IndyCar, kde by podle něj mohl ukázat svou univerzálnost.
Šéf McLarenu Zak Brown nepovažoval odvolání Christiana Hornera z čela Red Bullu za žádné překvapení. Podle něj události směřovaly k tomuto kroku už delší dobu, a Brown tak naznačil, že situaci u konkurence bedlivě sledoval a vnímal známky napětí, které k rozhodnutí mohly vést.
Po suverénním vítězství ve Velké ceně Velké Británie McLaren rozhodně neusíná na vavřínech. Tým z Wokingu jasně naznačuje, že letošní forma není náhoda a do Belgie vyráží s cílem potvrdit, že patří mezi hlavní hráče sezony 2025 a nechce polevit ani po letní přestávce.
Juan Pablo Montoya označil konkrétní „moment hlouposti“, který podle něj ukončil kariéru Daniela Ricciarda ve Formuli 1. Tento okamžik podle něj stál Ricciarda šanci na návrat mezi nejlepší.
Alan Permane přiznal, že po svém jmenování šéfem týmu Racing Bulls pocítil mimo jiné i šok. Zkušený inženýr se tak nečekaně ujímá vedení ambiciózní sesterské stáje Red Bullu.