Konzultant Red Bullu, Helmut Marko, potvrdil to, o čem se již delší dobu mluvilo. Jaime Alguersuari bude v roce 2010 závodit po boku Sébastiena Buemiho v Toro Rosso.
Týmům i jezdcům zbývají dva měsíce do startu nové sezony F1 v Bahrajnu. Zajímavé tedy je, že je ještě spoustu kokpitů oficiálně neobsazených. Jedním takovým je i post druhého jezdce v Toro Rosso. Helmut Marko se ale v jednom rozhovoru “prořekl“, když potvrdil, že i v roce 2010 bude vedle Sébastiena Buemiho nastupovat Jaime Alguersuari. „Bude to Alguersuari. Ještě musíme vyřešit pár detailů ve smlouvě, ale jinak už jsme domluvení. Kdy se to oficiálně zveřejní, nevím. Pan Tost by to ale měl vědět,“ prohlásil Marko v rozhovoru pro 422race.com. Na spekulace o možné příchodu Bruna Senny reagoval tento Rakušan jednoznačně: „Není to pravda. Nic o tom nevím.“Helmut také popřel zvěsti ohledně možného angažování Mirka Bortolottiho, který v prosinci pro Toro Rosso testoval. Spekulovalo se také o Nicku Heidfeldovi, který také usiloval o místo v Mercedesu, ale přednost dostal Schumacher. Marko k Nicku Heidfeldovi prohlásil, že Toro Rosso je především juniorkou Red Bullu, a tak by Nick nepasoval do dlouhodobé strategie týmu.
Zak Brown naznačil, že spolupráce Maxe Verstappena s McLarenem v budoucnu není vyloučená, zejména po návratu týmu do vytrvalostních závodů v roce 2027.
Max Verstappen překvapil svět Formule 1 vítězstvím v Monze, ale podle Ralfa Schumachera nebude mít jednoduchou cestu k dalšímu úspěchu v Ázerbájdžánu, a to ani McLaren.
Zak Brown naznačil, že Lando Norris a Oscar Piastri by v budoucnu mohli reprezentovat McLaren i na legendárních 24 hodinách Le Mans.
Pro Lewise Hamiltona se po slabších začátcích sezony začíná rýsovat světlo na konci tunelu. Lepší výkony během Velkých cen Nizozemska a Itálie naznačují, že britský závodník začíná nacházet rytmus a konkurenceschopnost vozu.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.