Britské médiá sa domnievajú, že v boji o prevzatie Renaultu budú proti sebe stáť len dva subjekty a síce Prodrive a Mangrove Group.
Bernie Ecclestone však tvrdí, že záujemcov o francúzsky tím je viac. Boss "efjednotky" zrejme opäť disponuje väčším množstvom informácii zo zákulisia než médiá.
"Richards bojuje proti viac než len jednému súperovi. O skupine Gerarda Lopeza vieme všetci, ale sú tam ešte dvaja ďalší ľudia, ktorí javia záujem o Renault," povedal tajomne Bernie novinárom z denníka The Times.
Ecclestone predpokladá, že k dohode dôjde ešte pred Vianocami.
"Nemyslím, že uzavretie celej veci sa bude zbytočne urýchlovať. Verím však, že výsledok spoznáme už do desiatich dní, ešte predtým, než sa všetci začnú pripravovať na Vianoce," dodal boss Formule 1.
Podľa francúzskeho periodika L Equipe Ecclestone favorizuje v záležitosti prevzatia Renaultu spoločnosť Gerarda Lopeza, teda Mangrove Group. Bernie si ďalej myslí, že v takom prípade by sa šéfom tímu mohol stať jeden zo zakladajúcich členov stajne B.A.R. Craig Pollock. Pošuškáva sa, že aj po kompletnom prevzatí Renaultu by mohol minimálne v nasledujúcom roku ostať názov tímu nezmenený.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že Formule 1 by mohla od roku 2029 přejít na dostupnější motorovou formuli. Zároveň znovu otevřel téma dvanáctého týmu, který by mohl pocházet z Číny, což by mohlo výrazně ovlivnit technický i geopolitický směr šampionátu.
Racing Bulls zažil na Velké ceně Británie nepovedený den, když oba jezdci Liam Lawson i Isack Hadjar havarovali a nedokončili závod. Zatímco soupeři ze středu pole bodovali, tým odjíždí bez bodů a s nutností rychle se zlepšit.
Fernando Alonso označil závod na Silverstonu za zklamání a netajil svou frustraci z týmové strategie, která podle něj ovlivnila lepší výsledek. Přestože dojel na bodech, Španěl měl pocit, že Aston Martin nevyužil příležitostí, které se během proměnlivého závodu nabízely.
Red Bull dál tlačí na čelo pole a z RB21 se snaží dostat maximum v každém závodě. Místo velkých balíčků sází na postupné dolaďování výkonu.
Velké naděje skončily dřív, než závod vůbec začal. Franco Colapinto musel odstavit svůj vůz už po zaváděcím kole a z britské Grand Prix tak odcházel bez jediné závodní zatáčky.
Kimi Antonelli musel ve Velké ceně Británie po těžké kolizi s Hadjarem odstoupit. Incident v hustém dešti a nulové viditelnosti vyústil v jeho čtvrté DNF ze šesti závodů a jen podtrhl náročnost jeho nováčkovské sezóny
Lewis Hamilton otevřeně přiznal, že jej na Velké ceně Velké Británie brzdila nejen strategie Ferrari, ale i vlastní chyby a nedostatky vozu. Britský mistr světa se po náročném závodě cítil omezený komplexními problémy, které mu znemožnily naplno bojovat o lepší pozici.
Carlos Sainz označil své dvanácté místo v Silverstonu za zklamání, které se rovnalo odstoupení. Po slibném průběhu závodu ho smolná kolize s Leclercem připravila o body i další šanci na lepší výsledek pro trápící se Williams.
Charles Leclerc se na britské Grand Prix trápil. Kvůli střídavě mokré a suché trati se celý závod potýkal s problémy a nakonec dojel až čtrnáctý. Pro jezdeckou hvězdu Ferrari to byl závod, na který bude chtít co nejdříve zapomenout.
Po 15 letech ve Formuli 1 se Nico Hülkenberg konečně dočkal svého prvního pódia a ukončil tak dlouholeté čekání na vysněný výsledek. Německý jezdec předvedl vyzrálý výkon a potvrdil, že vytrvalost se ve světě motorsportu vyplácí.
Ferrari během britské Grand Prix přišlo o GPS signál Hamiltonova vozu a muselo činit strategická rozhodnutí prakticky naslepo. Výpadek dat ovlivnil i načasování přezutí, což stálo Hamiltona cenné sekundy a možný posun na pódium.
Red Bull vsadil na odvážnou strategii v nastavení Verstappenova vozu pro britskou Grand Prix – risk se však obrátil proti nim.